xrays Skrevet 18. september 2022 Del Skrevet 18. september 2022 (endret) Jeg fikk en digital sykemelding, men valgte å ikke sende den inn, og dro på jobben.. så jeg lurer på om arbeidsgiver da likevel mottok den slik at arbeidsgiver vet at jeg fikk sykemelding?? Endret 18. september 2022 av xrays Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 18. september 2022 Del Skrevet 18. september 2022 xrays skrev (9 minutter siden): Jeg fikk en digital sykemelding, men valgte å ikke sende den inn, og dro på jobben.. så jeg lurer på om arbeidsgiver da likevel mottok den slik at arbeidsgiver vet at jeg fikk sykemelding?? De får den når du sender den inn, så nei den skal ikke ha blitt mottatt av arbeidsgiver Lenke til kommentar
xrays Skrevet 18. september 2022 Forfatter Del Skrevet 18. september 2022 (endret) Salvesen. skrev (3 minutter siden): De får den når du sender den inn, så nei den skal ikke ha blitt mottatt av arbeidsgiver Tenker jeg også, en en annen jeg kjenner noe til som er arbeidsgiver svarte "ja" på spørsmålet, men mulig h*n er snurret i hodet. Endret 18. september 2022 av xrays Lenke til kommentar
xrays Skrevet 18. september 2022 Forfatter Del Skrevet 18. september 2022 Salvesen. skrev (2 minutter siden): De får den når du sender den inn, så nei den skal ikke ha blitt mottatt av arbeidsgiver Er du helt sikker på det? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 18. september 2022 Del Skrevet 18. september 2022 xrays skrev (56 minutter siden): Er du helt sikker på det? Ganske sikker på dette ja:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå