darkness| Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Saklig og konstruktiv diskusjon vi har gående her Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Ja... Hva er det og diskutere.. Man vet når det er utroskap.. .Er ikke værre enn det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Ja... Hva er det og diskutere.. Man vet når det er utroskap.. .Er ikke værre enn det. Joooda.. det er mye å diskutere Om det kan tilgis f.eks Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Seff det kan tilgives.. problemet er bare det at..øhh... om man fortsatt føler det samme for damen.. PS: Jeg kan tilgi alt for mye.. Er nesten aldri sur.. Kjipe saker det Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Seff det kan tilgives.. problemet er bare det at..øhh... om man fortsatt føler det samme for damen.. PS: Jeg kan tilgi alt for mye.. Er nesten aldri sur.. Kjipe saker det Samvittighet? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Langt ifra.. langt ifra.. Men det er bare en slik person jeg er.. Er jeg med personer jeg stoler på og kjenner så er jeg aldri deppa.. Er alltid positiv og greier.. Er jeg irritert går det alltid over innen 10min.. Men er jeg alene så kan jeg være utrolig deppa og være helt på felgen.. Dermed liker ikke jeg og være alene Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) psilocybe, hvis det var (husker ikke) f.eks. 5 jenter og 5 gutter, og to jenter får tak i en seddel hver, så rundes det ned til null når man regner gjennomsnitt. og det der med underbevissthet... bare en bitte liten del går på feromoner, det er mye som går på oppførsel, (og kanskje utseende?) osv. *edit* noe mer pluss for jentene er at de har to X kromosoner. heldiggrisene, mens gutter må klare seg med et X kromoson, og et Y kromoson... Endret 16. januar 2004 av the coolkid Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Langt ifra.. langt ifra.. Men det er bare en slik person jeg er.. Er jeg med personer jeg stoler på og kjenner så er jeg aldri deppa.. Er alltid positiv og greier.. Er jeg irritert går det alltid over innen 10min.. Men er jeg alene så kan jeg være utrolig deppa og være helt på felgen.. Dermed liker ikke jeg og være alene Haha, er nok helt den motsatte personen av deg da. Er sjeldent sur/deppa når jeg er alene, men med folk til stede blir jeg lett sur... Har ellers ei UTROLIG irriterende samvittighet, den er bare i veien. Den kommer vanligvis fram etter jeg har kranglet med noen, men sjeldne ganger jeg "hører" på den. Musikken får meg vanligvis på andre tanker... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Langt ifra.. langt ifra.. Men det er bare en slik person jeg er.. Er jeg med personer jeg stoler på og kjenner så er jeg aldri deppa.. Er alltid positiv og greier.. Er jeg irritert går det alltid over innen 10min.. Men er jeg alene så kan jeg være utrolig deppa og være helt på felgen.. Dermed liker ikke jeg og være alene Slik er jeg også Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 ahhhhh... musikk... klarer ikke å gjøre lekser uten jeg.. nå i det siste har jeg vært litt sliten, så det går bare i REM og ... ehh... hva het han igjen?? *tenke*... JA!! Leonard Cohen... (eller no..) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) "First we take Manhattan, then we take Berlin." Endret 16. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
DevN Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 First on topic, so off topic. Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Bla,bla,bla,bla, og bla,bla,bla bla,irc,bla,bla Lenke til kommentar
DevN Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Bla,bla,bla,bla, og bla,bla,bla bla,irc,bla,bla Skjønte ikke. Er aldri på IRC uansett, IRC datt vel ikke bare ved en tilfeldighet inn i "blablabla"? Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Bla,bla,bla,bla, og bla,bla,bla bla,irc,bla,bla Skjønte ikke. Er aldri på IRC uansett, IRC datt vel ikke bare ved en tilfeldighet inn i "blablabla"? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 sjønte ikke helt jeg heller.. kanskje irc står for enda mere bla bla bla... Lenke til kommentar
Frøken Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 det er jo ganske mye bla bla bla på irc.. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 det er jo ganske mye bla bla bla på irc.. Nei, seriøst? Tror hu kjerringa forsvant inn i IRC-livet. (Håper ikke hu kjerringa var en gutt, og håper ikke hu tok seg nær av "kjerringa".) Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 21. januar 2004 Del Skrevet 21. januar 2004 det er jo ganske mye bla bla bla på irc.. Nei, seriøst? Tror hu kjerringa forsvant inn i IRC-livet. (Håper ikke hu kjerringa var en gutt, og håper ikke hu tok seg nær av "kjerringa".) Jeg ble så lei så lei av bare chatteposter.Beklager en glipp fra min side.Savner P/R forumet.Morro kommentar foresten. Har nå funnet et annet forum "livsyn" som jeg vanker på.Når enden er god så er alt berre lekkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå