stoffix Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 tror nokk at han mener at det er greit uansett, men at han sa det for å liksom uskuldre for flesteparten av utroe menn.. husk.. han sa ikke noe om at kvinner ikke skulle få være utro eller hvor mye.. Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Mennesker, særlig menn styres av drifter. Derfor er jeg villig til å se på "utenom-forhold (hva kalelr man det?) sex som noe nødvendlig. Så om du er i lag med "kvinnen i ditt liv", så er det greit om du er utro (har sex med andre), men ikke greit om hun gjør det ? Har jeg forstått deg rett, så kommer nok du til å få litt pes ja :-) Ser helt klart fordellen med å være "trofast", men står fortsatt på at menn ikke er laget for monogami i utgangspunktet. Regner med at jeg også kan greier meg med en brødrister , men dog tror jeg mange menn hadde hadde hatt godt av å bytte "reir" for en natt eller to. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Candyfloss: Ja, hadde ikke noe å gjøre. Nei, men jeg er ganske enig i det whitInc sier. Ha følelser for andre personer er ikke utroskap, men man burde si ifra til partneren sin at hun/han har følelser for en annen. Så snakker de over det. De letter ofte litt på steinen Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Ser helt klart fordellen med å være "trofast", men står fortsatt på at menn ikke er laget for monogami i utgangspunktet. Regner med at jeg også kan greier meg med en brødrister , men dog tror jeg mange menn hadde hadde hatt godt av å bytte "reir" for en natt eller to. Hvem som er laget for å være monogam kommer vel an på hvilket dyr vi snakker om, hos noen arter er mennene utro, og hos andre er det derimot kvinnene som er utro. Skjønner hva du tenker på, men det er vel i så tilfelle neppe bare mennene som trenger å få "litt nye beiter" for en natt eller to. Da ville jeg heller satset på ett swingers opplegg..hehe Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 MÅ du liksom finne noe å plukke på, eller? selv elsker jeg å "plukke" på andre.. selv når jeg vet at jeg tar feil.. så er det så digg å se at de tror de tar feil... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Det å ha følelser for andre er det som er utroskap mener nå jeg da.. Altså, har man ordentlige følelser for noen andre enn sin "spesielle", så kan det umulig være noen ekte følelser det er snakk om noen vei? Lenke til kommentar
cnil Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Kyss på kinnet: ikke utroskap Slikk på kinnet: utroskap.. eller er jeg helt på jordet? EDIT: hakke peiling på hvordan gjordet/jordet skrives jeg vell Endret 12. januar 2004 av cnil Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Utroskap ??? Hehe... Neida... Til det seriøse. Utroskap er noe som er veldig vanskelig å definere for den er forskjellig fra individ til individ og hvordan forholdet er bygget opp. Selv så er det å få kraftig følelser for en annen og fortsatt være sammen med en annen en inngangsbillett til utroskap. Som ble nevnt tidligere. Da bør ting taes opp i forholdet og se hva som må til får å få en gnist i forholdet. Må man ha sex for å værra utro , nej... Kan ikke si det... Hemmlige ferier, elske o.l. er vel også utroskap. Man må ikke akuratt putte snadden i musa på dama. Gjenntatte dater, klining og roting er vel der grensa går. Selv så er jeg ikke av den oversjalue personen, som har resultert med gode forhold. Somregel jeg som går lei Vært velig åpne i den forstand at damene mine får gå med sine guttevenner og jeg med mine jentevenner. har sett mange venner som plutselig må kutte ut jentevennene sine for dama blir oversjalu og psykotisk. Da kan man bare legge på røret med engang. Starten på et dødfødt forhold.... Ble litt Off-topic, men når man først er i gang så er det ikke alltid lett å gi seg Toppen av ironi, mens jeg skrev dette så gikk denne sangen i bakgrunnen - D:\mp3\Specials - Message to You Rudy.mp3 Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) I utgangspunktet saa mener jeg at grensen gaar med kyss paa munnen og befoeling paa kroppen . Om utroskap kan tilgis kommer helt an paa konteksten det skjer i , hadde man vaert i et tilsynelatende bra forhold og en hadde rotet med noen andre hadde det ikke kommet paa tale og tilgi . Dersom et forhold hadde vaert VELDIG vanskelig og en av partene hadde vaert en " jaevel " ( ikke den som er utro ) da er det jo mer forstaaelig . Endret 12. januar 2004 av Archangel Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Mennesker, særlig menn styres av drifter. Derfor er jeg villig til å se på "utenom-forhold (hva kalelr man det?) sex som noe nødvendlig. Hvis det derimot er følelser i bildet er det utroskap. Mannen er i utgangpunktet polygam, og bør ha større spillerom en kvinner på det området er min høyst personlig og upolitisk korrekte mening. Regenr med å bli kjeppjagd av Ottar nå. WOTANS VOLK!!! Knus de svake, pløy over den uendelig åkeren av kvinner som er som kveg i verden, underlagt mannen på alle områder og prisgitt hans gudgitte (av Odin, seff) MAKT over de svake, HERSK, KNUS og DOMINER! Mann, ta den MAKTEN som Odin selv har gitt deg, og blott til din Gud som takk for at MAKT er RETT og at du er HERSKEREN over alle livets sosiologiske interaksjoner. * blah blah blah * Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Regnet med at DrDoogie ikke kunne holde seg i skinnet her. Likestillingsfanatisme vs darwin er rått parti. @Haltan: Den jeipemunnen sier meg ikke mye Endret 12. januar 2004 av FiskePinna Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 @Haltan: Den jeipemunnen sier meg ikke mye Den sier: Yuck @ Doogie Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 @Haltan: Den jeipemunnen sier meg ikke mye Den sier: Yuck @ Doogie Enda godt at noen synes DrDoogie trykker vel hardt på gassen her. Men har lovet meg selv og ikke bli hissig pga DrD iår, og det løftet skal jeg holde. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 .. og ironien fra alles side er så absolutt ikke inne i bildet Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Regnet med at DrDoogie ikke kunne holde seg i skinnet her. Likestillingsfanatisme vs darwin er rått parti. Jepp, ignorerer man sosial dynamikk og tror at man kan tillate seg det man vil uten å ta påvirkning fra grupperinger i nær- og fjern-miljø i betrakting, ryker man på hue som den sosiopaten man er. Forresten, er voldtekt en darwinistisk forsvarbar forplantingsstrategi? Eller pedofili? EDIT: Enda godt at noen synes DrDoogie trykker vel hardt på gassen her. Men har lovet meg selv og ikke bli hissig pga DrD iår, og det løftet skal jeg holde. Jeg vil ha barn med deg. Endret 12. januar 2004 av DrDoogie Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) .. og ironien fra alles side er så absolutt ikke inne i bildet Ironi er greit nok det, men når DrD har en tendens til å dra igang med germanske ubermensch kavd så synes jeg det er på grensen til sjikane av meningsmotstander. Greit at DrD er glad i germansk folkedikting fra 30-tallet, men det får være måter. Hvis jeg mener at menn er mer annlagt for polygami en kvinner så må jeg få mene det. Føler jeg har ganske bra støtte for den påstanden for klassisk biologi hvor f.eks hannene i løveflokker går alene mens kvinner går i flokk...osv men dette er offtopic og jeg tenker vi parker tastaturet der. Forresten, er voldtekt en darwinistisk forsvarbar forplantingsstrategi?Rent darwinistisk ja; flere dyrearter der dette er vanlig. Jeg ser hvor du vil hen med dette, men er ikke enig i tankerekken jeg vet følger. Her begynner det å bli bra editmiljø; ikke ofte jeg må bruke mister edit twice ;-) Jeg vil ha barn med deg. Som det kapitalistiske svinet jeg er så vil jeg helt klart gå med på det hvis du klarer å gjennomføre parringen rent praktisk, skille meg, beholdet barnet og tyne deg for barnebidrag som du må trekke fra Amnestykontoen. Og barnet skal heter Kjellaug, unisex navn, i tilfelle barnet viser seg å være litt espen ester pirreli benestad. Endret 12. januar 2004 av FiskePinna Lenke til kommentar
Term Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hehe... Neida... Til det seriøse. Utroskap er noe som er veldig vanskelig å definere for den er forskjellig fra individ til individ og hvordan forholdet er bygget opp. Selv så er det å få kraftig følelser for en annen og fortsatt være sammen med en annen en inngangsbillett til utroskap. Som ble nevnt tidligere. Da bør ting taes opp i forholdet og se hva som må til får å få en gnist i forholdet. Må man ha sex for å værra utro , nej... Kan ikke si det... Hemmlige ferier, elske o.l. er vel også utroskap. Man må ikke akuratt putte snadden i musa på dama. Gjenntatte dater, klining og roting er vel der grensa går. Selv så er jeg ikke av den oversjalue personen, som har resultert med gode forhold. Somregel jeg som går lei Vært velig åpne i den forstand at damene mine får gå med sine guttevenner og jeg med mine jentevenner. har sett mange venner som plutselig må kutte ut jentevennene sine for dama blir oversjalu og psykotisk. Da kan man bare legge på røret med engang. Starten på et dødfødt forhold.... Jeg hadde det slik en gang. Typen til min kanskje beste venninne var så enormt sjalu på meg, at han etter en stund sa til henne at han ikke ville jeg skulle være så mye sammen med henne...men forholdet holdt heldigvis ikke så lenge, så det ble ingen case. Anyways er mye enig med wabby her. Gjentatt klining osv er noe som jeg definerer som utroskap...men jeg vet ikke helt, for ingen har vært utro med meg...som jeg vet om da... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 ÅH! Som jeg savner Politikk/Religion! Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) utroskap er utroskap .. man kan være utro ved bare et kyss på kinnet .. men man kan også ikke være det ... det er en flytende grense! why? har din boby baby gjort noen nå? Helt enig med kebab GUD. Det er en flytende grense. Kommer litt an på hva den enkelte legger i det. Hvor, og på hvilken måte det blir gjort. Jeg var så frekk at jeg leste meldingene på mobilen til forloveden en gang. Tror det er det dummeste jeg har gjort noen gang. Skal love deg at jeg fikk straffen min. Fikk litt bakoversveis! Hadde vært bedre å ikke fått vite noe. Der stod det ting som ikke var hyggelig lesing. Forloveden slo opp på innflytningsfesten til det nye huset. Fett! Om utroskap kan tilgis vet jeg ikke hva jeg kan svare på. Kommer litt an på hvor alvorlig det er. Men jeg tilgir ikke... Endret 12. januar 2004 av Shotgun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå