Gå til innhold

Utroskap

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
utroskap er utroskap ..

man kan være utro ved bare et kyss på kinnet .. men man kan også ikke være det ...

det er en flytende grense!

why? har din boby baby gjort noen nå?

Nah! Min er trofast. Som Outcast synger:

My baby don't mess around because (she) he loves me so, and this i know for sure

Lenke til kommentar

Vil ikke på stå at kyss på kinet er noe veldig alvorlig utroskaps greier akurat. Kommer vel lit ann på sammenhngen da.

Følelser for andre er vel lit vannskelig å styre. Jeg ville ikke kalt det for utroskap da, men det kan jo diskuteras. Hvis det er følelser som ikke går over, ja da er vel det dumt og fortsat være i et annet forhold. Ikke vet jeg.

Klem vil jeg ikke definere som utro skap, men det kommer vel kanskje ann ppå klemmen det også. Kan jo bare være en vennskaps klem, velkomst klem eller en trøste klem. Ikke vet jeg her heller.

En kan vel tilgi utroskap, en kan tilgi det meste. Ven det andre kinnet til, ikke det at jeg ville gjort det i en slik situasjon da. Dem som har vert uto, de vil mest sansynlig være det igjen. Har jeg hørt da.

Jeg personlig syntes utroskap er foraktelig. Hvis en vil holde på med noen andre så for en gjøre det ferdig med det nåværende forholdet først, eller partenne kan jo gå med på at begge kan ha noen på si. Har hørt om noen som har hatt det, ikke det at jeg ville det. Har heldig vis aldri vert oppe i en slik situasjon med utroskap.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Uansett hvilken situasjon det er så er ikke en klem å klassifisere som utroskap. Ikke et kyss på kinnet heller. Et kyss på munnen derimot, er nesten utelukkende utroskap. Å ha følelser for en annen er heller ikke utroskap, for det er noe man ikke kan styre.

Lenke til kommentar
Uansett hvilken situasjon det er så er ikke en klem å Å ha følelser for en annen er heller ikke utroskap, for det er noe man ikke kan styre.

Vinkling nr 1:

Ville det ikke såret deg mer om en du var sammen med hadde følelser for en hun pulte på si, enn at hun pulte en fyr just for the sex?

Vinkling nr 2:

Det er normalt å kunne ha følelser for to personer samtidig - så å ha følelser for en annen enn den maner i et forhold til betyr vel ikke at man ikke elsker den man er sammen med?

Vinkling nr 3:

Hvis du har følelser for en annen person enn den man er i et forhold med, vil ikke dette si at det er noe galt/manglende med/i forholdet?

Lenke til kommentar

SEX er utroskap.

Alt annet er litt vanskelig å unngå, slik som kyss på kinnet / munnen, bli "hemmelig" forelsket i noen osv osv...

Det er IKKE lett å kunne tilgi noen for utroskap, og ihvertfall ikke lett å kunne stole på personen etter at noe slikt har kommet for dagen....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Vinkling nr 1:

Ville det ikke såret deg mer om en du var sammen med hadde følelser for en hun pulte på si, enn at hun pulte en fyr just for the sex?

Nei, er du gal! Hadde jeg funnet ut at den jeg var i sammen med var så komplett idiotisk at hun hadde ligget med en bare for sex hadde jeg blitt usikker på min egen dømmekraft når det gjelder damer. Jeg hadde skammet meg over henne og bedt henne dra til "dere vet hvor".

Edit: Eller forresten...

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
får å si det enkelt og greit, grensa går når du ligger med en anna person

Vel, du mener at å råkline/rote med en annen enn den du er sammen med ikke er utroskap?

Edit: Trodde jeg nettopp hadde åpna denne tråden, jeg :blush:

Endret av G2Petter
Lenke til kommentar
SEX er utroskap.

Alt annet er litt vanskelig å unngå, slik som kyss på kinnet / munnen, bli "hemmelig" forelsket i noen osv osv...

Det er IKKE lett å kunne tilgi noen for utroskap, og ihvertfall ikke lett å kunne stole på personen etter at noe slikt har kommet for dagen....

Hvis du er er utro, angrer og vet med deg selv at noe slikt kommer du aldri til å gjøre igjen - bør du da likevel si det til partneren din, eller er det så at "det du ikke vet har du ikke vondt av?"

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Utroskap er når du gjør noe du vet partneren kommer til å mislike. Enkelt og greit.

Har aldri tilgitt noen selv, men alltid blitt tilgitt her. Så vet ikke enda om jeg hadde tilgitt..

Endret av Candyfloss
Lenke til kommentar
SEX er utroskap.

Hvis du er er utro, angrer og vet med deg selv at noe slikt kommer du aldri til å gjøre igjen - bør du da likevel si det til partneren din, eller er det så at "det du ikke vet har du ikke vondt av?"

Har aldri selv vært utro, men jeg tror nok at jeg har måttet lette på samvittigheten med å fortelle om det, uansett konsekvenser....

En slik hemmelighet kan umulig være bra å bære på, såfremst du ikke er kynisk og ufølsom.

Mener jeg

Lenke til kommentar

Mennesker, særlig menn styres av drifter. Derfor er jeg villig til å se på "utenom-forhold (hva kalelr man det?) sex som noe nødvendlig. Hvis det derimot er følelser i bildet er det utroskap. Mannen er i utgangpunktet polygam, og bør ha større spillerom en kvinner på det området er min høyst personlig og upolitisk korrekte mening. Regenr med å bli kjeppjagd av Ottar nå.

Endret av FiskePinna
Lenke til kommentar
Mennesker, særlig menn styres av drifter. Derfor er jeg villig til å se på "utenom-forhold (hva kalelr man det?) sex som noe nødvendlig.

Så om du er i lag med "kvinnen i ditt liv", så er det greit om du er utro (har sex med andre), men ikke greit om hun gjør det ?

Har jeg forstått deg rett, så kommer nok du til å få litt pes ja :-)

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Utroskap er når du gjør noe du vet partneren kommer til å mislike. Enkelt og greit.

Har aldri tilgitt noen selv, men alltid blitt tilgitt her. Så vet ikke enda om jeg hadde tilgitt..

Er du utro hvis du hiver tven ut av vinduet og partneren misliker det :ermm:

Nå mente jeg ang andre personer da, kverulant. :angry: MÅ du liksom finne noe å plukke på, eller? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...