Øystein H Skrevet 17. september 2022 Del Skrevet 17. september 2022 Skal bytte ut min gamle Canon MG6150 med en laser. Skriveren støttes ikke lenger skikkelig i macOS, og siden jeg skriver ut ganske sjeldent så føler jeg blekket må byttes alt for ofte fordi det tørker inn. Noen som har gode anbefalinger når det gjelder laserskriver for hjemmebruk? Som sagt så kan det gå flere måneder mellom hver gang jeg skriver ut, men så skriver jeg plutselig ut mye. Setter pris på tips og erfaringer. Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 17. september 2022 Del Skrevet 17. september 2022 Tenker du sort/hvitt eller fargelaser? Prisklasse? Behov for automatisk to-sidig utskrift (‘duplex’)? Lenke til kommentar
Øystein H Skrevet 17. september 2022 Forfatter Del Skrevet 17. september 2022 Helst under 10K. Ikke nødvendig med farge, men duplex hadde vært kjekt. Finnes dette eller må jeg opp i høyere klasser? Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 17. september 2022 Del Skrevet 17. september 2022 Har vært igjennom flere både blekk og laserskrivere, og det er nå nesten bare hastigheten som skiller de billige fra de dyre. Før var det også kvaliteten på utskrift, spesielt blekkskrivere, men synes at nå er det ikke så mye som skiller lenger. Klikk deg inn på prisjakt.no og sorter etter hva du prioriterer av funksjoner, ser f.eks at farge med duplex, så er det minst 30 under 10k. Tenk på hva slags funksjoner du vil ha, som dokumentstørrelser og tilkoblinger. Kan også være en idé å se på hva tonerkassetter koster, da det kan variere litt fra modell til modell og merke til merke. 1 Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 17. september 2022 Del Skrevet 17. september 2022 1 hour ago, Øystein H said: Helst under 10K. Ikke nødvendig med farge, men duplex hadde vært kjekt. Finnes dette eller må jeg opp i høyere klasser? Har selv en "HP LaserJet Pro P1102w". Kostet 750 kr (!) Naturligvis bare sort/hvitt og ikke så mye fancy funksjoner. Den har nå blitt 11 år gammel, fungerer fortsatt og har aldri byttet noe på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå