Drops92 Skrevet 17. september 2022 Del Skrevet 17. september 2022 Har jobbet et sted via vikarbyrå noen måneder, og har nå fått tilbud om fast. Jeg sa muntlig at jeg var interessert og fylte ut et skjema, men ikke signert noe kontrakt enda. Vet ikke hva lønnen er eller oppsigelsestid da jeg ikke har kontrakt enda. Men i vikarbyrået er det 1 mnd, skal etter planen over til selskapet fra midten av oktober. Men nå ønsker jeg å slutte før jeg går over til fast stilling i selskapet. Hvordan blir det da med oppsigelse? Lenke til kommentar
Gjest 1740f...b24 Skrevet 22. september 2022 Del Skrevet 22. september 2022 Drops92 skrev (På 17.9.2022 den 7.21): Har jobbet et sted via vikarbyrå noen måneder, og har nå fått tilbud om fast. Jeg sa muntlig at jeg var interessert og fylte ut et skjema, men ikke signert noe kontrakt enda. Vet ikke hva lønnen er eller oppsigelsestid da jeg ikke har kontrakt enda. Men i vikarbyrået er det 1 mnd, skal etter planen over til selskapet fra midten av oktober. Men nå ønsker jeg å slutte før jeg går over til fast stilling i selskapet. Hvordan blir det da med oppsigelse? Jeg er i nesten samme situasjon som deg. Har nå fått ny oppdrag i 6 måneder (gjennom bemanning), men får kanskje tilbud om fast hos en en annen, da vi har kommet så langt i rekrutteringsprosessen. jeg skulle til å si at det bare er å spør. Du har fått ett tilbud om fast stilling, som er langt mer stabilt enn ett vikarbyrå. Du ønsker å gå av før. Du trenger ikke si mer. Det er bare personlig referanser. I mitt tilfelle, så skal jeg ha ny jobbdag idag, men har fått innkalling til intervju hos en annen nå førstkommende mandag…tror jeg skal spør om en fridag… Anonymous poster hash: 1740f...b24 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå