magirus78 Skrevet 16. september 2022 Del Skrevet 16. september 2022 Hei. jeg byttet mobiloperatør for et drøyt år siden til Telenor. Jeg har et abonnement med 2 gb databruk for måneden. Det som jeg stusser på, er at jeg ikke blir belastet for databruk. Den har i månedsvis stått på 0 av 4 gb på Norge og EU, selv om jeg bruker noe data uten WiFi. Jeg har vært på ferie i utlandet den siste tiden, og brukt en del databruk uten at jeg har blitt trukket for noe noe bruk. den står fortsatt på 0 av 4 gb databruk i Norge og EU. Utlandet står på 0 gb. Dette er jo selvsagt i fordel for meg, men lurer på om jeg har fått fri bruk selv om jeg ikke skal ha dette. Noen ideer om hva dette kan være? Lenke til kommentar
Cocola Skrevet 16. september 2022 Del Skrevet 16. september 2022 Høres rart ut at den ikke viser hva du bruker. Jeg har fri data og det står hvor mye jeg bruker. Lenke til kommentar
magirus78 Skrevet 16. september 2022 Forfatter Del Skrevet 16. september 2022 Cocola skrev (7 minutter siden): Høres rart ut at den ikke viser hva du bruker. Jeg har fri data og det står hvor mye jeg bruker. Jeg blir jo ikke trukket for det jeg bruker. Den står fast på 0 av 4 gb brukt. Lenke til kommentar
Cocola Skrevet 16. september 2022 Del Skrevet 16. september 2022 Derfor jeg sier at det er rart år den ikke viser hvor mye du har brukt. Høres heller ikke ut som om du er satt opp til fri data siden det står 0 av 4. Hos meg står det kun hva jeg har brukt. Lenke til kommentar
magirus78 Skrevet 16. september 2022 Forfatter Del Skrevet 16. september 2022 (endret) Ja uansett er jo dette i min favør da, men syns jeg det er rart at dette er mulig. Endret 16. september 2022 av magirus78 Lenke til kommentar
ali q Skrevet 18. september 2022 Del Skrevet 18. september 2022 Kjenner du noen som enten har operatør- eller wholesaletilgang så er det ganske normalt å ha ekte ubegrenset hastighet og kvote.. Så lenge det ikke blir misbrukt i stor skala så skal det litt til å fange det opp og slå ned på det.. Så teknisk mulig er det, men å få det uten å kjenne noen med riktig tilgangsnivå skal litt til å få til helt tilfeldig.. Lenke til kommentar
magirus78 Skrevet 19. september 2022 Forfatter Del Skrevet 19. september 2022 Nei jeg kjenner ikke noen i Telenor som har gitt meg noen fordeler, så jeg antar at dette er noe teknisk da. Jeg ligger nok en god del under snittet når det gjelder bruk av 4G, så blir vel kanskje ikke fanget opp av den grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå