Chosiso Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 min mobil har vært inne i laaaaaaaang tid hos elkjøp p.g.a fuktskade. elkjøp konstaterte at det var fuktskade og ble videre sendt til nokia i finnland. detter skjedde for lang tid siden. altså flere mnd siden. og har vært borte å purret på elkjøp men de sier at det er fuktskade på den. har fått låne samme telefon men hva skal jeg gjøre egentlig? jeg kan jp bare ikke ha telefonen der inne i mangen mnd! jeg begynner å bli veldig lei dette no så hva skal ejg gjøre?? På forhånd takk. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Fuktskade = ditt problem, vær glad hvis du slipper å betale. Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Du kan jo bare kjøpe deg ny. Fuktskade går ikke på garanti. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hva slags mobil er det? Lenke til kommentar
mphones Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hva slags mobil er det? sikkert Nokia, siden telefonen er sendt til Finnland Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hva slags mobil er det? sikkert Nokia, siden telefonen er sendt til Finnland Ja det stod at den var sendt til nokia i finnland da.. Men jeg lurte på åssen modell.. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 en 3510i.. men de sa at det kom til å ta rundt 2 uker. no har det gått over 5 mnd! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 er det ikke noe som står i loven om dette med reparasjon da? (gidder ikke å lete selv... the norwegian law= booooring) Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Gjør noe gutt! Mas hele tiden. 5 måneder er jo helt sinnsykt. Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Ja, ta initiativ selv, let i noen lover evt hør med noen som har greie på sånn (ikke på Elkjøp selvfølgelig) Lenke til kommentar
Errae Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 joda,- viss reppen tar over ei uke så har kunden krav på låne tlf. men siden det var fuktskade så er det rart at de sender den til finnland. har _aldri_ hørt om en tlf som har blitt sendt til danmark for rep! de blir som oftest sendt til england eller danmark,- men ta å hør med de! dette er ikke normalt. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg har aldri hørt om telefoner som har blitt sendt utenlands for repp, unntaket er de som sa pang (nokiaene hehe).. Men uansett fukt problem dekkes ikke av garanti\ reklamasjon, men den dekkes av innbo forsikringen din da... ( Hvis det lønner seg da som sagt)... Fikk forresten stelt en fuktskade gratis på garantien en gang når jeg var i militæret, dessuten var det andre i troppen min som fikk stelt blant annet ødelagt display etc. på garantien, men det er unntak da.. Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Men vis elkjøp ikke krever låne telefonen tilbake, så beholder jo du bare den. For vi du har hatt låne telefonen i 5 måneder, så ma de nesten ha glemt at de har lånt den ut! Bare ikke snakk mere med de på elkjøp, ta låne telefonen å gjør det du vil med den! Men det er vel kanskje ikke helt lovlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå