Shotgun Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Pen var den ikke... Da hadde det blitt rabalder, skulle jeg dra den inn i stua. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Den så rar ut, aldri vært testet? Lenge stum ikke noe rykte i noe år...det kommer ny konsoll snart, 1-2 md til for PC spill...den så ferdig bygd og sjekket, men ikke utgitt? Mulig innmaten er tomt? Design dårlig! svak ytelse? ikke noe for meg! Lenke til kommentar
Nimsi Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Denne må livnes opp igjen, kan ikke la Infinum Labs slippe unna! Personlig tror jeg neppe denne er sann, hvis man skal lage en konsoll så hyper man den opp...man gjør den ikke til en kontroversiell dum sak med gamle spill og avtaler som ikke finnes. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 Var det ikke sånn at den skulle støtte alle spill? (multikonsoll) Noe jeg tviler på at Nintendo, sony og andre spillutviklere tillater. Lenke til kommentar
Jipopi Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Det eneste jeg prøvde å si til disse som sa at MS OS ikke kunne finnes til noe annet enn Xbox (som forsåvidt ikke bruker noe XP OS dritt), ved å fremstille de økonomiske fordelene for Microsoft. Men det lærer man jo ikke på ungdomsskolen gjør man? Du skjønner kanskje ikke at det ville være som om å slåss mot seg selv? **La oss lage en konsoll. 3 år senere: La oss hjelpe en konkurent av vår konsoll** Ikke en vinn-vinn situasjon. xbox salget ville sannsynligvis sunket ganske kraftig. MS driter da i om at salget av selve X-Boxen går ned, de taper penger for hver de selger. Det er intektene fra spilla de tjener på. Og hvis phantom bruker MS OS, vil dette sansynligvis øke salget av X-Box spill. Dermed får BG mer penger i lomma, og alle er fornøyde. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 Denne Phantom greia har mye, men alt annet er STORT minus. Og så stor som den er! Har sett en del bilder. Men synes det er rart at jeg ikke har fått sett flere eller noen tester og slikt... Lenke til kommentar
Döden Skrevet 18. januar 2004 Del Skrevet 18. januar 2004 ok ok. Jeg gir meg. Men jeg mener fortsatt at det ikke akuratt er noe sjakk-trekk av MS. (Tviler på at det skjer i det hele tatt jeg da men.) Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Dette har vært en "hoax" som har gått rundt på nettet lenge nå.Tror bildene bare er modda i photoshop av en annen konsoll. Hæ? Tror ikke det er eeh Hoax, men de somler no forferdelig og holdet prosjektet alt for tett intil seg Tror det kan ende opp som det gjorde med Dreamcast hvis de ikke slipper litt mere info. Nok en (konge?) konsoll i graven før den kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå