Gå til innhold

Utenlandske online-butikker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har handla på nett siden 1998 jeg.

Har aldri hatt noen problemer...

Man kan ikke sende oppkrav

fra utlandet sånn uten videre.

Kjøpte Spellforce som du nevner fra play.com

for £9.99, ca. 125 NOK ble trukket fra kortet mitt.

Fikk spillet idag. :)

Men jeg har ikke noe VISA-kort, eller noe annet kort forden saks skyld! :no:

Lenke til kommentar

Jeg _har_ visa, ikke minibank kort, jeg har lest alle regler til å få et VISA-Kort, siden jeg virkelig trengte det når jeg var 15.

Så lenge du er under 18, må du ha foreldrenes samtykke til å kunne få et fra din bank.

Det er ingen obligatorisk aldersgrense, men av hensyn til hvor mye du kan ta ut (9900) per dag, kan det være skadelig for en som ikke vet hva penger betyr. DERFOR er den satt til anbefalt 18.

Lenke til kommentar
Jeg _har_ visa, ikke minibank kort, jeg har lest alle regler til å få et VISA-Kort, siden jeg virkelig trengte det når jeg var 15.

Så lenge du er under 18, må du ha foreldrenes samtykke til å kunne få et fra din bank.

Det er ingen obligatorisk aldersgrense, men av hensyn til hvor mye du kan ta ut (9900) per dag, kan det være skadelig for en som ikke vet hva penger betyr. DERFOR er den satt til anbefalt 18.

Hmmm... Høres bra ut. Så var det bare å overtale foreldre da jeg er 17 år... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Hmmm... Høres bra ut. Så var det bare å overtale foreldre da jeg er 17 år... :thumbdown:

Poenget du må bruke er at det er for å spare penger... Dessuten; kortet skal jo ikke nødvendigvis kobles rett i kassa til foreldrene dine da! Du klarer vel fint å ta ut penger av kontoen din ved å gå i banken i dag, så dette blir ikke så veldig forskjellig. ...med mindre du er helt ute av kontroll og brenner alle penge dine så fort du får dem da :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...