Diskusjon.no Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 Amerikanske Tesla-kunder saksøker bilprodusenten for villedende reklame om autopilot-systemer.Les hele artikkelen på Tek.no her Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 Tesla bør gjøre som de gjorde med boring Company og flame trower. Bare put 'not a' foran så slipper en alt dette tullet. Personlig har jeg forstått dokumentasjonen til Tesla, FSD kommer når det er regulert og fungerer. Når er uvisst. Men jeg er lei av å vente Lenke til kommentar
oophus Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 Salvesen. skrev (8 timer siden): Tesla bør gjøre som de gjorde med boring Company og flame trower. Bare put 'not a' foran så slipper en alt dette tullet. Fungerer dårlig når de startet i 2016? 1 Lenke til kommentar
debattklovn Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 Hvorfor er jeg ikke overrasket over at Tesla blir saksøkt for villedende markedsføring. 2 Lenke til kommentar
AnthonyEdwardS Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 Hadde nå bare autopiloten vært på linje med andre adaptive cruise control systemer, men de har jo lagt seg på en linje som gjør at man blir mer stresset av å kjøre med autopilot påslått.. Så fort du passerer en påkjørsel til motorvei så tror den at ditt felt blir 2x så bredt og legger seg ut til høyre der påkjørselsfilen går parallellt med ditt felt.. Og så må du rykke til for å komme deg inn igjen i midten av ditt felt.. Kommer det en eneste langtransport imot så bråbremser den selv der den har 4 biler foran deg som dermed beviser at det er plenty med plass i ditt felt og at motgående felt ikke er en trussel.. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå