Jonas Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hallo Jeg har hørt at folk snakker om at man kan bygge et sånt vb wisard greia med innebygd runtime filer sånn at det ikke popper opp masse filmeldinger hos folk som ikke har de instalert. Hvordan får jeg til dette? Går det ann? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 det er fullt mulig. hvordan man gjør det med vb wizard "greia" vet jeg ikke, men jeg husker da jeg koda vb6 i sin tid brukte jeg av og til et program som het bitarts fusion. Det pakket alle dll filer og kontroller inn i .exe filen og linket. Fila ble diger og treigere, men det er prisen man må betale Sist jeg sjekket eksisterte ikke lenger bitarts fusion, da utviklingen var overført til et annet selskap. Det nye selvskapet (som jeg ikke husker navnet på) lagde en egen versjon som jeg enda ikke har hatt den glede av å teste. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Men hva om jeg bruker vb6 da? fins det der fortsatt? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 det følger ikke med vb da. det var et standalone program fra en annen produsent. var ikke akkurat billig heller om jeg ikke tar helt feil. EDIT bitarts fusion ga følgende treff på google; http://www.downseek.com/download/4975.asp Lenke til kommentar
sim Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg trodde VB kunne lage slike jeg ? Vi gjorde nå det i fjor etter prosjektet vi hadde, lagte en fin installasjon og greier. Men den versjonen av VB (vidual studio) vi hadde var en ikke heelt lovlig utgave av den dyreste pakken (husker ikke hva den heter). Lenke til kommentar
coil Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 package & deployment wizard er tingen...(iaf i vb6) Finner den under windowsmenyen -> microsoft visual studio tools ~coil Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 package & deployment wizard er tingen...(iaf i vb6)Finner den under windowsmenyen -> microsoft visual studio tools ~coil Akkurat hva jeg lette etter! Tusen takk! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 18. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2004 windowsmenyen -> microsoft visual studio tools - package & deployment wizard, kan man lage sånn at programmet starter med windows? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå