Spillredaksjonen Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 Årets store battle royale-overraskelse Rumbleverse tar med wrestling og brytekamper til sjangeren. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 Alt for likt Fortnite. Orker ikke starte et spill som er så likt Fortnite fordi jeg er drittlei Fortnite etter alt for mye Fortnitespilling et par år tilbake i tid. 1 Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 Eddie_Peddie skrev: Alt for likt Fortnite. Orker ikke starte et spill som er så likt Fortnite fordi jeg er drittlei Fortnite etter alt for mye Fortnitespilling et par år tilbake i tid. Visuelt, ja. Men gameplay er som jeg skriver helt, helt annerledes. 1 Lenke til kommentar
aquaplex Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 Dette er et spill som har gått meg hus forbi. Liker godt battle royale sjangeren, så dette skal jeg få testet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå