Stonescream Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Hei! Ser litt på minnebruken og ser om det er mulig å gjøre denne mer effektiv. Hvor mye minne drar Iexplorer og slikt til vnalig ofr hadde åpen 2 vinduer til verden og hvert vindu brukte 20 mb ram. Dette virker litt mye, men kanskje ikke? har 512 å ta av så det er ikke noe stress, men når jeg drar i gang maya, photoshop og director så spises ramen raskt opp. Det kan jeg ikke gjøre så mye med, men slike måting som å surfe burde tatt mindre mener jeg. Lenke til kommentar
LeD Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Her er løsningen enkel: http://www.opera.com/ IE er laget for folk som ikke vet at det går an å være inne på flere Internettsider samtidig... (Eller tror at det koster dobbelt så mye :smile: ) Har du først blitt vant til Opera går du aldri tilbake til IE. LeD Lenke til kommentar
mcper Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Har akkurat no tre iexplorer-vindu i drift. To av dei tar litt under 25MB, og det siste 40MB (med 28 trådar). Har 448MB RAM, køyrer win XP Pro og ie6. Konklusjon: iexplorer likar RAM :smile: per Lenke til kommentar
JSS Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Quote: On 2002-03-09 13:25, LeD skrev:Har du først blitt vant til Opera går du aldri tilbake til IE.LeD Jeg lastet ned opera og etter 5 minutters bruk gikk jeg tilbake til Internet Explorer... Lenke til kommentar
LeD Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Quote: On 2002-03-09 13:43, JSS skrev:Jeg lastet ned opera og etter 5 minutters bruk gikk jeg tilbake til Internet Explorer... Joda.. tar litt tid å venne seg til. Men det er absolutt verdt det. Har du vanligvis mer enn 10 sider åpne på en gang (som meg), vil du raskt lære å sette pris på Opera. Gjorde et lite ekseperiment nå.. Åpnet 20 sider samtidig i Opera. Totalt minneforbruk 20,7Mb... LeD Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 hmm. min opera bruker akkurat nå 32MB med dette og et til vindu åpent. Men uansett, opera er 46 ganger bedre enn IExplorer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå