Gå til innhold

Klarer nesten ikke å vente...

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte en pc på fredag i håp om å fa den på mandag. Jeg bestilte fra hwb.no de er raske på utsendelsene. Det tok 15 minuter fra den ble bestilt til den ble sendt.

Jeg syntes dette er sinnsykt fort.

Jeg håpet på å få den på mandag, men nå er det jo mandag og begynner på å tvile på at den kommer i morgen også. Fordi når jeg søker på posten.no får jeg ette vinduet opp:

http://home.no/tesp/Hardware.no/Postenstatus.jpg

Hvor det står at den er ankomstregistrert. Da lurer jeg på om den er sendt videre eller om den er i oslo. Er så irriterende å vente... + at det er stort lan på fredag slik at jeg vil helst ha den oppe å går 100% på ialfall torsdag. Og hvos det blir noe problemer med HW eller noe så har jeg nok bare laptopp på lanet.. Litt kjipt det...

Hva tror dere får jeg den i morgen eller må jeg vente så lenge som på onsdag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At den er ankomstregistert betyr at den er _ankommet_ postkontoret, ikke videresendt, men det kan den jo selvfølgelig være likevel.

Hvor bor du forresten? Litt forskjell om du bor i Arendal eller Finnmark lissom...

EDIT: Er ikke helt oppdatert på hvor Nesodden ligger sånn eksakt. Men om den bare skal innom et sted til, skulle jeg mene at du har den i morgen, spørs hvordan utkjøringsrutinene er der du bor.

EDIT2: Dårlig topic btw. Nesten stengningsgrunnlag.

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

Hvis jeg ikke tar helt feil er "Ankomstregistrert 0024 Oslo" sentralen i Oslo. Derfra blir alle pakker sendt videre til postkontoret de skal til. Dette gjelder for Oslo og omegn, vet ikke hvordan det er for resten av landet.

Dette tar normalt en dag, dvs at du bør få den til ditt postkontor i morgen tidlig. Hentelappen bør også ligge i postkassen din i morgen.

Lenke til kommentar

Bestilte fra komplett.no 30.12.2003 , men pga vareopptelling og greier ble ikke pakken sendt fra sandefjord før tirsdag 6. januar... Greit nok det, jeg kan akseptere litt slakk i systemet pga nyttår. Forventet å ha pakken i oslo på onsdag (dagen etter sending, er trossalt ikke så langt fra sandefjord til oslo) , fauske på torsdag eller fredag og narvik (her jeg bor) fredag eller lørdag alt ettersom nårtid det ble sendt fra oslo til fauske. Onsdag kom og da ble den innleveringsregistrert på stokke, torsdag kom og pakken ble sortert i oslo. Jeg tenkte "yess, da har jeg den her på lørdag så får jeg brukt helga til litt montering og overklokking!" , men så feil kan man altså ta. Fredag; ingenting... lørdag; ingenting...

I dag mandag ble den registrert på fauske, 13 dager etter at jeg la inn bestilling hos komplett. I morgen har jeg den FORHÅPENTLIGVIS , og jeg konkluderer med at posten er tregere enn noensinne, og at jeg egentlig burde bodd i sandefjord for å slippe dette ****** tullet! :(

Merk: Dette innlegget er ikke egentlig ment som kritikk til noen, bare et lite utslipp av frustrasjonen jeg har holdt inni meg pga ventetiden som er så SAAABLA lang...

Lenke til kommentar

Jeg vil egentlig si at posten er litt treg. Jeg betaler liksom 130kr for at posten skal komme fort. Men så ender det opp med at jeg ikke engang sikkert får den på tirsdag når jeg mener at jeg burde fått den på mandag. Det er jo A-post er det ikke? A-post sendes også på lørdager.

Lenke til kommentar

Ankomstregistrert 0024 Oslo er pakke sentralen i Oslo som ligger på Alnabru. Brevsentralen i Oslo ligger ved isteden av Oslo Sentralbanestasjon.

Men alle pakker som er utenfor Oslo og Omegn blir kjørt ut dagen etter. Jeg bor selv på Lørenskog og hadde dette vært mitt tilfelle hadde jeg fått pakkka i morgen. Evt. mandagskveld som jeg noen ganger har fått.

Og hvis du bor på Neshodden regner jeg med du har pakka i morgen. Men at pakka er så treig er jo rart. Pakka skulle jo ha vært i Oslo på lørdag.

Lenke til kommentar
Pakka skulle jo ha vært i Oslo på lørdag.

Ja det mener jeg og... Syntes det var litt merkelig..

Har det vært mye pakker i Stokke som skal til Oslo så har lastebilen vært full og blitt stående igjen eller så har det stått ei tralle som sjåføren glemte å ta med. Sånt kan skje. Jeg opplevde en gang å vente 2døgn ekstra på ei pakke pga. den ene kollien ble liggende igjen i Stokke mens den andre dro til Oslo. Sånt e surt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...