Delvis Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 Ventet på noen jeg skulle kjøre hjem fra et øyelegesenter. Der i ei svær skål, lå det en masse slike som på bildet, man kunne ta med seg. Tok en med meg bare av nysgjerrighet, men kom ikke så langt at jeg fikk spurt noen hva det er. Så: hva er dette, og hva brukes det til? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 Om den er nokså stiv og på øyestørrelse så er det for å ha rundt øyet når man ha bandasje over, sånn at bandasjen ikke er borti øyet. Ellers er det et armbånd med reklame. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 armbånd med reklame? Lenke til kommentar
RookieNO Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 Som de over sier så er det sikkert armbånd med reklame, men fargen og materialet får meg til å lure på om det kanskje kan være fluoriserende også. Ta det under en lyspære i noen sekunder, før du går inn i et mørkt rom. Muligens tenkt brukt om refleks? Ville ikke hatt refleks som krever "opplading", men all pr er god pr, sies det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå