AndersT2 Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 Er det en måte å gi varsler fra en spesifikk app egen lyd? Nå har alle varsler samme lyd. Den ene som er dørklokke på jobben er litt mer kritisk å høre enn de andre som kommer inn, så skulle gjerne satt egen lyd på den. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 Ja, dette er fullt mulig. Innstillinger -> Apper og varsler -> Konfigurer varsler -> Velg app -> Velg varsling -> Endre lyd for varsling Det kan være litt annerledes ordvalg og struktur på menyvalgene her, avhengig av hvilken telefon du har. Jeg har tatt utgangspunkt i min Sony Xperia 5. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 Tror dette er forskjellig fra produsent til produsent. Vet det skal gå på Stock Android, men har ikke fått det til på min Samsung S20. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 15. september 2022 Forfatter Del Skrevet 15. september 2022 kjetilkl skrev (På 14.9.2022 den 9.39): Tror dette er forskjellig fra produsent til produsent. Vet det skal gå på Stock Android, men har ikke fått det til på min Samsung S20. Det er S20 jeg sitter på også. Får bare egentlig med og uten lyd som kan velges som varsel. Og under varselslyder ingen mulighet å velge for forskjellige apper. Så da er det tydligvis ikke mulig med Samsung sitt UI. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 28. september 2022 Del Skrevet 28. september 2022 AndersT2 skrev (På 14.9.2022 den 9.10): Er det en måte å gi varsler fra en spesifikk app egen lyd? Nå har alle varsler samme lyd. Den ene som er dørklokke på jobben er litt mer kritisk å høre enn de andre som kommer inn, så skulle gjerne satt egen lyd på den. Har lett etter dette selv, og Samsung har gjemt det litt. Kan faktisk ha forskjellig varsellyd på forskjellige varsler i samme app. Fant løsningen er her: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå