Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hummer H2


Gisle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det å kalle Hummer h2 en offroader er jo å ta litt hardt i...

 

PS: H2 er STYGG og jeg tror ikke den ville tålt mange runder i terrenget. (Noen som har sett den videoen av den h2`en som kjører på noen steiner og styrestaget knekker ;);) )

 

Stian F

Endret av Stian F
Lenke til kommentar
Pinglebil... Få se en H2 gjøre dette :p

først kan du finne en bil som tåler det, den der ble fucka..

 

Greit nok, h2 er en gatebil, er jo bare en tahoe...

 

H1 derimot er noe av det mest brutale og for den pickupen der til å virke pinglete, skulle likt se den i krig... :p

Lenke til kommentar
ble da ikke særlig "fucka" den der. Bortsett fra at karosseriet ble litt bøyd.

 

Og til bildet som bjaa fant: Skulle likt å se hvordan en annen liten småbil så ut hvis den hadde kræsja med en dodge ram av største type..

hehe, tenk omen liten polo eller punto blir kjørt på av en liten ram 3500 ja.. :scared:, er du heldig er det kanskje en felg eller to som er helt når man får plukka ut det som er igjen av sjåføren..

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
H2 bør vel tåle noe tilsvarende..., har ikke den og fester så den kan heises ut med helikopter om den setter seg fast?

Tror nok H2 er en rimelig skrøpelig sak sammenlignet med den militære H1.

 

En sivil H1 tåler vel heller ikke noe i nærheten av den militære utgaven - til gjengjeld er den vel forhåpentligvis litt mer behagelig. Har sittet på med militær H1 flere ganger og det er litt av en bråkete skranglekasse.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Slenger meg på litt seint, ser noen ( på første side) bablet noe om humwee, vil bare spesifisere at det er hvordan en uttaler HMMWV som igjen står for High Mobility Multipurpose Wheeled Vehicle. Dette er da den originale andre generasjons jeepen til det amerikanske forsvaret( og Jeep er en forandring av GP som står for General Purpose, så det så :p ), og takket være nåværende guvernør i california ble det produsert en sivil versjon, også kjent som AM General Hummer 1. Nå begynner jeg å bevege meg ut på tynn grunn, men tror hovedsaklig forskjellen mellom den sivile og militære versjonen er komfort og ekstrautstyr, for det er ikke til å stikke under en stol at den er bygd for forsvaret, og de har som kjent andre ting i tankene enn komfort.. Når AM da bestemte seg for å bygge H2 var det nok å få mer komfort inn i kjøretøyene sine som var i høysetet, for markedet for H1 er vel heller lite.

 

Terrengegenskaper er vel nok diskutert frem og tilbake er det ikke ? :p:innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...