Gisle Skrevet 12. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2004 Dette SKAL visst en hummer tåle .... uten å ta skade av det! Snakk om røff/tøff bil! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2004 Ein Hummer bør vel tåle det der ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 12. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) Når en Subaru alà Solberg kan hoppe 50/60 meter burde en Hummer - selv i babyversjon - tåle såpass som på bildet over. Endret 12. januar 2004 av Slettet+891234 Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 12. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2004 og hoppe så lavt på sand! er ikke så spennde .. prøv å fly laaaang med de Paris-dakar bilene .... Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 20. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2004 Hummer H2 er jo en chevy tahoe med annet utseende. Ikke akuratt sjef i terreng egentlig, husker noen hva som skjedde da autofil testet den? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 22. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2004 (endret) ja, den bør tåle det. ja, så autofil den gangen. de kjørte på snø og og skulle se hvva hummer H2 hva god for. den klarte ikke å komme seg opp den bakken engang! bakken var middels bratt... men hummer H1 kommer seg fra overalt! kan blåse ut luften på den eller noe sånt så vis den kjører på sand og sittyer seg fast tar du ut luften og kjører videre. du tar ikke ut luften men litt va den tror jeg. Endret 22. januar 2004 av chosebakken Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 23. januar 2004 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2004 LAndcruiser har vel ogås muligheten for å ta ut luft. Med store dekk skal det vist være fint i snø også. Får jo stor flate. Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 LAndcruiser har vel ogås muligheten for å ta ut luft. Med store dekk skal det vist være fint i snø også. Får jo stor flate. er ikke der bare med artic trucks modifisering? Lenke til kommentar
chma Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Hummer er i utgangspunktet en militærbil...skal jo lastes litt med utstyr, noe du ikke kan gjøre med en landcruiser/andre biler uten at det går utover framkommeligheten. Ellers skal og H1 tåle landminer(altså millitærversionen) og å bli droppet fra fly, altså tøffere enn Solberg sin impreza som bare skal fly litt framover og lande litt hard.... H2 bør vel tåle noe tilsvarende..., har ikke den og fester så den kan heises ut med helikopter om den setter seg fast? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 H2 er en veldig sår bil. den er 100% laget for å kjøre på veien (noe Autofil beviste) og sammenlinge den med ekte offroad biler som Landcrusier og Land Rover/Range Rover. Skal du ha en bil som tåler litt .. IKKE kjøp H2 ... kjøp heller H1 Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 H2 har ekstremt gode terrengegenskaper, MEN det nytter ikke med å tusle opp en bakke med løssnø, uansett hva slags bil man har. Det trengs fart fart fart da bilen er for tung og sekker ned. Denne bilen er like "ekte" offroader som Landcruiser, begge har separat ramme og ekte 50/50 lavserie. H2 har også sperrer på for- og bakaksel. En H1 hadde heller ikke klart å komme opp der hvis man kjører i gang i bunn, heller ikke Landcruiser, Range Rover eller Land Rover. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Ja, så det på Autofil. Men fin er den Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 ja, kan trykt si at den er fin. H1 er vel terreng bilen til hummer. hummer heter vel humwe egentlig? eller er det bare H1? Lenke til kommentar
XJN Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Hummer bilen er lagd til å være både røffe og tøffe. HumWee er den bilen som brukes av det amerikanse miletæret og er lagd spesielt til tøffe terrenger, så den er best der. Hummer H1 er røffere i terreng enn H2, H2 er opprinnelig lagd til å være mer en gatebil med finere utseende enn forgjengeren. Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 16. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2004 Ja, så det på Autofil.Men fin er den Nå vil jeg neppe si Autoflau er programmet man skal legge sin ervering av kunskap rundt. Plukk ut HVILKEN som helst bil på over 2 tonn, så skal du se INGEN av de kommer seg opp den bakken hvis man kjører igang slik de gjorde, og spesielt ikke H1. H1 har kraftigere aksler og kraftigere sperrer samt er høyere, men er ikke noe mer spesiell enn det. Reint bortsett fra luftsystemet til felgene da, slik at man kan øke og senke lufttrykket i dekkene mens man kjører (noe som er waist med mindre man kjører mye off/onroad). H2 er en mer sivilisert og vesentlig mindre bil enn H1, men er definitivt ikke produsert for å være noen rein gatebil. Kall det gjerne en kraftig oppjazza versjon av Tahoe (de er basert på samme lest). Åja.. jeg har prøvd begge og vet hva de er gode for. Og de er gode for ekstrem 4x4, men IKKE i norsk bush. Lenke til kommentar
chma Skrevet 18. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2004 Ja, så det på Autofil.Men fin er den Nå vil jeg neppe si Autoflau er programmet man skal legge sin ervering av kunskap rundt. Plukk ut HVILKEN som helst bil på over 2 tonn, så skal du se INGEN av de kommer seg opp den bakken hvis man kjører igang slik de gjorde, og spesielt ikke H1. H1 har kraftigere aksler og kraftigere sperrer samt er høyere, men er ikke noe mer spesiell enn det. Reint bortsett fra luftsystemet til felgene da, slik at man kan øke og senke lufttrykket i dekkene mens man kjører (noe som er waist med mindre man kjører mye off/onroad). H2 er en mer sivilisert og vesentlig mindre bil enn H1, men er definitivt ikke produsert for å være noen rein gatebil. Kall det gjerne en kraftig oppjazza versjon av Tahoe (de er basert på samme lest). Åja.. jeg har prøvd begge og vet hva de er gode for. Og de er gode for ekstrem 4x4, men IKKE i norsk bush. Jepp En ting til, hvilke andre biler kan du slippe ut av lastefly i fallskjerm? Eller heise ut med helikopter om du står fast... Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 syns hummer ødela litt for seg selv når de kom med h2, h1 var 100* råere! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Tja.. H1 suger nå på godt norsk vinterføre. De kjører seg jo fast der man kommer helt greit frem med en vanlig militær GW. Og ja, dette er erfaring fra Joint Winter. Hummer var ikke noe tess på vinter, men sikkert uslåelig i terreng som den er bygd for. Og H2 er rett og slett bare stygg.. Lenke til kommentar
spaakh Skrevet 25. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2004 Nå er det ikke uten grunn at en brukt H1 koster mer enn en H2. Hummer ble kjøppt opp av en bilfabrikant som er ute etter å tjene penger på navnet. hadde selvsagt ikke satt nei til en H2 da.... Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Tja.. H1 suger nå på godt norsk vinterføre. De kjører seg jo fast der man kommer helt greit frem med en vanlig militær GW. Og ja, dette er erfaring fra Joint Winter. Hummer var ikke noe tess på vinter, men sikkert uslåelig i terreng som den er bygd for. Og H2 er rett og slett bare stygg.. Er jo det jeg har sagt. Fysikkens lover gjelder for Hummer også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå