Odd R. Valmot Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 Sonos krymper bassen Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 Dere kom ikke på/orket ikke å spørre om man kan koble til 2/flere subber i samme rom? Lenke til kommentar
eDooku Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 (endret) Et hjemmekino-oppsett med Sonos kan ha Èn lydplanke To bakhøyttalere (kan ikke ha bare én) Opptil to subber Det er ganske selvforklarende i appen når man setter det opp, men litt upraktisk at det ikke opplyses tydelig noe annet sted. Endret 14. september 2022 av eDooku Lenke til kommentar
Hartvigor Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 Snowleopard skrev (1 time siden): Dere kom ikke på/orket ikke å spørre om man kan koble til 2/flere subber i samme rom? Nei, man kan ikke ha to Sub Mini i samme rom. Kun vanlig Sub som støtter dette i følge Sonos. Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 Hartvigor skrev (9 timer siden): Nei, man kan ikke ha to Sub Mini i samme rom. Kun vanlig Sub som støtter dette i følge Sonos. Takk for svar fra både deg og @eDooku, jeg var ikke klar over begrensningene, så hadde jo som jeg antydet, vært fint om det var nevnt. Selv ville jeg trodd at 2 mindre basser ville ha et større poeng i et oppsett, nettopp for å få større totalt basstrykk, men med raskere bass pga mindre og raskere elementer, slik man ellers alltid vurderer et hifi-oppsett. Og da er det jo synd med en begrensning på bare en bass når man kjøper 2 mindre subber. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå