Gjest 6851b...0bf Skrevet 12. september 2022 Del Skrevet 12. september 2022 Jeg sendte søknad om finansieringsbevis i slutten av august i banken min (dnb) De ringte meg kort tid etterpå og sa at beløpet jeg hadde søkt om å få låne var litt i øvre sjiktet i forhold til hva de vanligvis ville gi meg. Han jeg snakket med sa han skulle snakke med sin leder og høre om de kunne gjøre unntak for meg og siden da så har jeg ikke hørt noe. Spørsmålet jeg da lurer på er hvor lenge er det vanlig å vente? Nå har det gått en halv måned og jeg har ikke hørt noe. Betyr det at de ikke ønsker å innvilge? Syntes det er litt useriøst og ikke få svar, avslag eller ei. Anonymous poster hash: 6851b...0bf Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 12. september 2022 Del Skrevet 12. september 2022 Spesielt. Jeg fikk innvilget finansieringsbevis før klokka var 10 en mandag morgen for noen uker siden etter å ha sendt kontakten min i banken en epost på morgenen og blitt ringt opp av henne igjen. Jeg har også DNB. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 Banken har glemt deg. Bare å finne ny bank med en gang. (Med mindre du har vært kunde der lenge og har et kundeforhold..) Lenke til kommentar
Gjest 0c6cb...31f Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 Du må ringe dnb ettersom de mest sannsynlig har glemt saken. Alltid søk hos andre banker også. Det kan lett være 300-500 000 forskjell på hva de gir i lån (med samme egenkapital og inntekt). Anonymous poster hash: 0c6cb...31f Lenke til kommentar
Marzo Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 Søk hos andre banker også, de vil ofte strekke seg lengre for å få deg som kunde. Og det vil gjøre DNB mer sjerpet da de forstår de kan miste deg som kunde.. Så bør du ha to tilbud i løpet av dagen. Lenke til kommentar
iknutis Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 Søk alltid hos flere banker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå