sidv Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Ser på dette kameraet som mest aktuelt for mitt neste kjøp. Ser ut til å passe meg perfekt. Mulighet for en 20 sekunders videosnutt uten lyd, altså betaler man ikke så mye for noe dill som ikke fungerer likevel samtidig som man får leke litt med video. 2 Megapixler. Ser ut til å gi bra bilder på de testene jeg har sett. Rimelig kompakt. Kan brukes som webkamera. Kun 2500 kr splitter nytt ! Jeg ser ikke at dette står langt tilbake for f.eks ixus kameraene og andre dyre kompakte modeller. Prisen er en helt annen verden. Noen som er uenige i mitt valg , eller har kommentarer ? Mottas med takk ! http://www.komplett.no/k/k.asp?action=info...23&AvdID=1&s=sc Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Hadde jeg skulle kjøpe et kamera, ville jeg valgt et med LCD-skjerm. Se her for valg av andre kamera. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Fujifilm Finepix A201 er et godt kjøp. Kameraet har 1,6" LCD skjerm og ganske lavt strømforbruk. Lenke til kommentar
sidv Skrevet 9. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2002 Jeg synes LCD skjerm er en stor ulempe. Det bør i hvertfall være mulig å skru den av "for godt", altså ikke bruke den. Det er noe man ikke trenger fordi det sprenger bort batteriene på sekunder. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Jeg blingset litt. Kamera har LCD-skjerm. Beklager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå