Lex-Icon Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Topic sier det meste. Hvordan er denne? har lite peiling på kompaktkamera. Kan jeg få noe bedre i samme prisklasse eller en drøy 1000-lapp mer? Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Har sittet og lest om digitale kameraer og tester i sju timer nå, og jeg må si at jeg har lært mye, men det er fortsatt mye å lære. Og nå skal jeg legge meg så det blir ikke tid til mer lesing før imorgen. Har fått et digitalkamera-"kick" Jeg har funnet ut at Kodak'n som jeg nevnte ikke er noe særlig å satse på, men jeg likte Canon Powershot A80 og det er godt mulig jeg bestiller den i de nærmeste dagene. Er det noen som har innvendinger og bedre forslag til samme pris eller mindre? Er det fysiske eller software-forskjeller på "vanlig" og "EU"-utgave av dette kameraet? Menyene kan vel vises på engelsk? Er twinmos 256MB CF-minne greit? Det var ikke så mye liv her i forhold til hardware.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå