Redaksjonen. Skrevet 11. september 2022 Del Skrevet 11. september 2022 Svenske Jetson starter serieproduksjon av sin elektriske «flyvende racerbil» Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. september 2022 Del Skrevet 11. september 2022 (endret) Frithjof Arngren blir nok glad hvis det blir kommersiell produksjon, en av pådriverne angående flygende bil. Han er en av de få som har klart kunststykket og legge hele postordrekatalog på nettet uten å forandre en tøddel 😛 Endret 11. september 2022 av Nautica 2 Lenke til kommentar
Roger Dyrøy Skrevet 12. september 2022 Del Skrevet 12. september 2022 Sikkert veldig gøy. Kanskje en fordel å regulere dette før det tar helt av, slik som den tankeløse innføringen av sparkesykler og droner. Men verden skal jo reddes fra overoppheting, så det er ikke gitt at det blir regulert før de flyvende eksperimentene sendes ut. Lenke til kommentar
Ekspertkommentator Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 En «Formel 1-bil for luften»? Jeg er klar foran tv'en med popcorn hvis disse "flying death traps" skal konkurrere mot hverandre ala "Formel 1". Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 Ekspertkommentator skrev (4 timer siden): En «Formel 1-bil for luften»? Jeg er klar foran tv'en med popcorn hvis disse "flying death traps" skal konkurrere mot hverandre ala "Formel 1". Bare og kjøpe popkorn, sporten finnes allerede i en fossil utgave 😛 Lenke til kommentar
Ekspertkommentator Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 59 minutes ago, Nautica said: Bare og kjøpe popkorn, sporten finnes allerede i en fossil utgave 😛 Det var fellesstarten og første sving jeg så frem til... 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 (endret) Ekspertkommentator skrev (19 minutter siden): Det var fellesstarten og første sving jeg så frem til... Konkurranse i 3 dimensjonalt akser burde det gå relativt greit, de kan starte ovenfor hverandre. Endret 13. september 2022 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå