mientek Skrevet 11. september 2022 Del Skrevet 11. september 2022 Hei, I begynnelsen vil jeg beklage at jeg skal skrive på engelsk, men jeg kan ikke snakke norsk. I want to change my pc after a few years. Budget is 15-20k kr, im looking for something new because i don't change my pc often so it is a purchase for years, game what i want play its: Rust, MFS 20 and a few others that I didn't think about due to my current computer. I tried to search and i found something like that https://www.proshop.no/Stasjonaer-DUTZO-konfigurerbar-gamer-PC/8042627/8042627 I made some changes and the result is ASUS GeForce RTX 3070 Ti TUF OC - 8GB GDDR6X RAM - Grafikkort ASUS PRIME Z690-P D4 Hovedkort - Intel Z690 - Intel LGA1700 socket - DDR4 RAM - ATX Intel Core i5-12600KF Alder Lake Prosessor/CPU - 10 kjerner (Deca-core) 3.7 GHz - Intel LGA1700 - Intel Boxed without heatsink/fan NZXT Kraken X63 Black - CPU Vannkjøling - Max 36 dBA DUTZO Sleeved Power Extension Cable Kit - Black Corsair Vengeance RGB RS DDR4-3600 DC C18 - 16GB WD Black SN850X PCIe 4.0 NVMe M.2 - 1TB NZXT H7 Flow Matte Black - Kabinett - Miditower - Svart Corsair RM850e Strømforsyning (PSU) - 850 Watt - 120 mm - 80 Plus Gold sertifisert Corsair LL120 RGB Dual Light 3-pack + Node PRO - Kabinettvifte - 120 mm - 24 dBA DUTZO Fushi Gaming Mousepad - Medium Please tell me if this makes sense or do you have any better suggestions. Takk og vennlig hilsen Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 11. september 2022 Del Skrevet 11. september 2022 Hi You should wait since the new generation CPU and GPU are just around the corner. The specs of this computer is good, but you would get much more for your money if you wait a few months. Lenke til kommentar
mientek Skrevet 11. september 2022 Forfatter Del Skrevet 11. september 2022 I understand, but I wanted to replace the computer, but at the same time the prices shot up and I'm waiting for almost 1.5 years and still im waiting few months 😆 its time to send my gtx 650ti for retirement Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå