Gå til innhold

Alkoholsensur på internett

pebbe

Anbefalte innlegg

Prøvde å komme inn på baileys.com. Satte mine parametre:

Fødselsår 1981 skrev også datoen.

Land: Norge

Fikk følgende melding

Unfortunately, you're either not yet old enough to explore the indulgent world of Baileys Irish Cream or, if you are of legal drinking age, regulations on marketing alcohol beverages in your country of access may restrict you from doing so.

Så nå kan vi ikke komme inn på nettsidene på grunn av Norsk markedsføringlov! Selvfølgelig er dette bare ett lite problem, du kan velge ett annet land, men i prinsippet: Vi blir sensurert!!

Skal jeg :D eller :cry: ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her har nok kristenfolket vært ute med flisespikkeriet sitt, ja....fordømte tullinger.

Men www.generalsnus.com er det ikke noe problem å komme inn på. Og dem har 'styggedom' som både tobakk og alkohol......

Absolut er heller ikke noe problem.....

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

Fikk følgende melding

Unfortunately, you're either not yet old enough to explore the indulgent world of Baileys Irish Cream or, if you are of legal drinking age, regulations on marketing alcohol beverages in your country of access may restrict you from doing so.

Så nå kan vi ikke komme inn på nettsidene på grunn av Norsk markedsføringlov! Selvfølgelig er dette bare ett lite problem, du kan velge ett annet land, men i prinsippet: Vi blir sensurert!!

samme her, prøvde med både Norge, Sverige og Danmark, og alle vet jo at Danmrk er mye mer liberale enn Norge og Sverige

Lenke til kommentar

Fikk følgende melding

samme her, prøvde med både Norge, Sverige og Danmark, og alle vet jo at Danmrk er mye mer liberale enn Norge og Sverige

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...