Spillredaksjonen Skrevet 10. september 2022 Del Skrevet 10. september 2022 Skull and Bones gir alle spillere sin egen pirathule – piratsimulatoren til Ubisoft begynner å ta form Yo-ho! Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 10. september 2022 Del Skrevet 10. september 2022 Håper på at man kan skru av PvP og at det ikke er tvingt på deg. Og ikke mikro transaksjoner og ikke P2W. 1 Lenke til kommentar
Dumdomdam Skrevet 11. september 2022 Del Skrevet 11. september 2022 Sarcoex skrev: Håper på at man kan skru av PvP og at det ikke er tvingt på deg. Og ikke mikro transaksjoner og ikke P2W. Jeg håper på det samme men de fikk det til og høres ut som du bare kunne slå av friendly fire ikke PvP. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 12. september 2022 Del Skrevet 12. september 2022 Dumdomdam skrev (På 11.9.2022 den 19.33): Sarcoex skrev (På 10.9.2022 den 22.43): Håper på at man kan skru av PvP og at det ikke er tvingt på deg. Og ikke mikro transaksjoner og ikke P2W. Jeg håper på det samme men de fikk det til og høres ut som du bare kunne slå av friendly fire ikke PvP. Var det jeg skjønte også. Dessverre. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 Sarcoex skrev: Håper på at man kan skru av PvP og at det ikke er tvingt på deg. Og ikke mikro transaksjoner og ikke P2W. Blir det kun PVP så er ikke spillet aktuelt å kjøpe jeg hater pvp. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 Fra det jeg har forstått så er båt til båt kamp 99% av hva spillet handler om, så å kunne skru av PvP gir absolutt ingen mening. Det blir litt som å spille Warzone uten PvP. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 TheKims skrev (5 timer siden): Fra det jeg har forstått så er båt til båt kamp 99% av hva spillet handler om, så å kunne skru av PvP gir absolutt ingen mening. Det blir litt som å spille Warzone uten PvP. Båt til båt pve (enten coop eller bare enspiller) hadde vært kjekt det også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå