willypolly Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Hei Har nettopp fått en Taisol 760 kjøler, og ser at det er et lag med et eller annet under, som skal ligge mot prosessorkjernen. hva er dette? har nanotherm kjølepasta. "Problemet" mitt er da: bør jeg bruke nanotherm i tillegg til den guffen som er på ribba? eller bør jeg fjerne det som er på ribba og kun bruke nanotherm? eller bør jeg beholde det som det er, og ikke bruke nanothermen i det hele tatt? Takker for svar Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Det under er sikkert en pad. En pad er et alternativ til de som ikke bruker goop. Men goop er mye bedre enn slike pads. Skrap av paden og fyr på med goop! Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Vær bare forsiktig når du skraper bort den thermalpaden! Bruk et redskap av plastikk for å få bort det meste. Så gnir du bort resten med en ikke-loende klut. (Gjerne først med whitespirit, så med isopropanol...men ikke bare whitespirit) Så legger di på goop slik vist her Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Hvis du har en slik komfyr med keramisk topp, så har du sikkert en sånn skrape med et barberblad i enden på. Bruk den til å fjerne thermal paden, fjernet paden selv for noen timer siden, funka som bare det. Lenke til kommentar
toriamos Skrevet 9. mars 2002 Del Skrevet 9. mars 2002 Et hvilket som helst plastkort funker også, litt arbeid er det uansett - pass så du ikke riper opp bunnen av kjøleren. Om du ikke har isopropanol, kan aceton brukes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå