Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Vi trenger å snakke om korona vaksinene!

Anbefalte innlegg

On 1/14/2025 at 11:41 AM, :utakt said:

At det er nærmere 30% høyere dødelighet blant de som ikke har tatt vaksinen, bekrefter vel at det ikke er vaksinen i seg selv som er årsaken her. Det er et altfor høyt tall.

Jeg hadde forventet 5-10%.

30% er så høyt tall at dersom vaksinen var årsaken, så betyr det at vaksinen kurerer både kreft og alt som er, og burde sånn sett fra et økonomisk ståsted vært påbudt for hele befolkningen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Morromann skrev (På 14.1.2025 den 7.55):

Nei, altså; jeg er temmelig ukvalifisert til å ha noen bestemte meninger rundt mrna-vaksiner; men at de ikke er "mirakelmiddelet" det ble solgt inn som burde(skjønt det kanskje ikke er)være åpenbart for de fleste nå i 2025 og selv om jeg tok to tror jeg nok ikke jeg kommer til å ta noen flere mrna-preparater mer så lenge jeg lever; det er tydelig. Man skal definitivt ta med store mengder salt hva tilfeldige personer; også med medisinertittel påstår i videoer på nettet; men man skal absolutt ikke ta for god fisk hva som kommer fra farmasøytiske megakorporasjoner som utelukkende har profitt som mål og aldri har vært opptatt av folks helse. Man snakker om at mrna skal være det som endelig løser kreftgåten men jeg er redd at som alt annet vi har hørt om i 50 år og som skal "løse kreftgåten" er for godt til å være sant. Og du har forøvrig helt rett at det var et utidig press mot mennesker i 2021 og til og med i 2022 for å ta vaskinene som hverken beskyttet mot smitte eller smitteoverføring.

Nå er det slik at mRNA kun er prøvd ut på covid, et virus som åpenbart er vanskelig å utvikle immunitet mot. Det er ikke sikkert at det er mRNA-tekkologi som gjør at vaksinen ikke har den effekten man vanligvis ser. Det vil tiden vise

• Liker 1
Lenke til kommentar
John-B skrev (18 timer siden):

At det er nærmere 30% høyere dødelighet blant de som ikke har tatt vaksinen, bekrefter vel at det ikke er vaksinen i seg selv som er årsaken her. Det er et altfor høyt tall.

Jeg hadde forventet 5-10%.

30% er så høyt tall at dersom vaksinen var årsaken, så betyr det at vaksinen kurerer både kreft og alt som er, og burde sånn sett fra et økonomisk ståsted vært påbudt for hele befolkningen.

Som FHI selv innrømmer så er ikke studien fagfellesvurdert og de tar selv forbehold om kvaliteten på den så man skal ikke legge alt for sterk vekt på en såpass svak studie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...