Woff Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Nukleosid skrev (31 minutter siden): Men var det ingen som fikk kreft før Covid-vaksinen, mener du? Du følger ikke mye med på hva som skjer skjønner jeg. Sett deg inn i virkeligheten før du kommer med hentydninger.. Jeg skal ikke si noe mer her om dette. Nukleosid skrev (32 minutter siden): Er det fortsatt noen som tror på den mannen Synd du ikke engang gadd å sjekke linken, det er altså ikke hva han sier jeg viste til men et par velrenommerte karer fra Australia, og som vanlig er det da kortslutning mellom øra på enkelte skjønner jeg. Synd du ikke har evnen til å ta imot innspill som strider mot hva du VET som sitter med fasiten og som altså ikke er gjenstand for hverken fornuft eller nye tanker, men med begrenset plass blir det jo ikke plass til nye ideer.. Legg meg gjerne ti ignorer-lista, det er tydelig at du ikke bør lese mine innlegg da du neppe klarer å skille på rett og galt. 1 Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 8. desember Del Skrevet 8. desember Jeg ignorerer ikke folk fordi de ikke er enige med meg. Jeg vet mange gjør det, men det synes jeg er helt feil å gjøre. Woff skrev (3 timer siden): Du følger ikke mye med på hva som skjer skjønner jeg. Sett deg inn i virkeligheten før du kommer med hentydninger.. Jeg skal ikke si noe mer her om dette. Krefttall fra 2023: "I løpet av de aller siste årene har mange kreftformer flatet ut eller gått nedover – med rater som er lavere den siste femårsperioden sammenlignet med den forrige. Dette gjelder flere av de store kreftformene som prostatakreft, tykk- og endetarmskreft, gynekologisk kreft, testikkelkreft og leukemier og lymfomer." Link Eneste kreftformen som øker, er hudkreft. Men det er det helt andre grunner til. Og den har økt kraftig gjennom flere tiår. Woff skrev (3 timer siden): Synd du ikke engang gadd å sjekke linken, det er altså ikke hva han sier jeg viste til men et par velrenommerte karer fra Australia, og som vanlig er det da kortslutning mellom øra på enkelte skjønner jeg. Jeg har i utgangspunktet sluttet å se på videoene til Campbell, men jeg sjekket denne nå. Mye av det disse to karene sier, blant annet det om DNA, er motbevist gang på gang for lenge siden. Ellers mye påstander og katastrofetenking. Woff skrev (3 timer siden): Synd du ikke har evnen til å ta imot innspill som strider mot hva du VET som sitter med fasiten og som altså ikke er gjenstand for hverken fornuft eller nye tanker, men med begrenset plass blir det jo ikke plass til nye ideer.. Jeg har valgt å se på dette litt bredere enn å kun følge med på de som mener at vaksinen er utrygg og skaper sykdommer. Det som er gjennomgående er at mange som mener dette, ikke ser hele bildet. De undersøker ikke om det kan være andre grunner til det de observerer, om kildene de bruker er troverdige, om det de blir servert forteller hele sannheten eller er et utdrag tatt ut av sammenheng. Jeg stoler mer på forskning fra anerkjente kilder. Det jeg har sett av for eksempel John Campbell strider mot mye av det jeg har funnet fra kilder som dykker dypere ned i materialet og som gir meg hele bildet. Som allerede nevnt, John Campbell er gang på gang avslørt i å synde på de måtene jeg lister opp over her. Om det er dårlig forarbeid, eller om det er bevisst for å skape flest mulig visninger (som sagt, det var da han begynte å bevege seg i denne retningen at seertallene økte dramatisk) skal jeg ikke påstå. Men han tjener penger på dette, er det ikke tvil om. Angående evnen til å ta i mot innspill, så kan det virke som du også har litt utfordringer med dette. Jeg har flere ganger i denne tråden lagt frem linker til seriøse artikler, forskning og lignende som avslører de som påstår at vaksinen er utrygg, men det ser ikke ut som du tar det til deg eller i det hele tatt forsøker å rikke deg fra det du tror eller "vet". Så dette går i så fall begge veier. 3 1 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 9. desember Del Skrevet 9. desember Nukleosid skrev (10 timer siden): Jeg ignorerer ikke folk fordi de ikke er enige med meg. Jeg vet mange gjør det, men det synes jeg er helt feil å gjøre. Krefttall fra 2023: "I løpet av de aller siste årene har mange kreftformer flatet ut eller gått nedover – med rater som er lavere den siste femårsperioden sammenlignet med den forrige. Dette gjelder flere av de store kreftformene som prostatakreft, tykk- og endetarmskreft, gynekologisk kreft, testikkelkreft og leukemier og lymfomer." Link Eneste kreftformen som øker, er hudkreft. Men det er det helt andre grunner til. Og den har økt kraftig gjennom flere tiår. Det er vel, som mange hevder lockdownpolitikken som er selve synderen her. Hvor mange krefttilfeller gikk udiagnosert gjennom nedstengingene for så å gjøre et kjempehopp senere da mange sannsynligvis døde unødig fordi det ble oppdaget for sent. Jeg er nå ganske klar på at nedstengingspolitikken gjorde mer skade en nytte for samfunnet og at kritikerne her har helt rett og at denne modellen for virushåndtering bør legges på historiens skraphaug for godt. Kongresshøringene i USA om dette er ganske klare på dette punktet også. Nukleosid skrev (10 timer siden): . Jeg har i utgangspunktet sluttet å se på videoene til Campbell, men jeg sjekket denne nå. Mye av det disse to karene sier, blant annet det om DNA, er motbevist gang på gang for lenge siden. Ellers mye påstander og katastrofetenking. De har helt rett når det gjelder nedstenginger og tvangsvaksinering som er uetisk ut i fra medisinsk etikk dog. 1 Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 10. desember Del Skrevet 10. desember Morromann skrev (På 9.12.2024 den 7:56 AM): De har helt rett når det gjelder nedstenginger og tvangsvaksinering som er uetisk ut i fra medisinsk etikk dog. Jeg er enig med deg (og de) angående nedstenging og tvangsvaksinering. Jeg er imidlertid ikke enig i det Woff ønsker å si med å linke til videoen. 1 Lenke til kommentar
Dikedis Skrevet 13. desember Del Skrevet 13. desember (endret) Bare noen kjappe eksempler på hva som faktisk foregår der ute, og som har foregått helt siden mRNA-sprøytene ble innført (valgte denne listen fra april pga. blodpropper med utseeende som "hvite jord-marker-saken): Mark Crispin Miller Germany “Thromboses were removed like fat earthworms” from Olympic cycling champion Kristina Vogel (33) April 17, 2024 Former athlete Kristina Vogel suffered a pulmonary embolism and had to undergo emergency surgery. During the operation, the doctors discovered enormous thromboses in her lungs. The situation was absolutely life-threatening, writes Willi Huber. Vogel has been paralyzed since a serious accident in 2018 and is confined to a wheelchair. It is known that spinal cord injury patients have a lifelong increased risk of thrombosis. However, since 2021, this risk has also increased due to another circumstance: Covid-19 vaccinations. Of course, if nothing is known about the living conditions, general health and prophylactic measures of the young woman, it is difficult to guess the causes of her emergency. The fact is that Vogel intensively promoted the experimental mRNA vaccinations during the coronavirus period. In interviews, for example, she campaigned against national footballer Joshua Kimmich, who was critical of the vaccination. “First of all, I was shocked because I completely assumed he had already been vaccinated. Because 99 percent of the athletes I know have now been vaccinated. I found Kimmich's confession difficult because as a footballer he is a role model.” Vogel was clearly used – or abused – as testimony in October 2021 to publicly ridicule and debunk Kimmich's statements. She was allowed to say that she was convinced that “we can only get our old life back by vaccinating.” The text was copied verbatim by almost all available system media at the time. Joshua Kimmich apparently backed down after the public agitation against him. In December 2021 he indicated his willingness to be vaccinated – then in March 2022 it was reported that he had been “vaccinated and recovered”. Monika Hohlmeier struggles with massive health problems April 18, 2024 Berlin GER, Berlin, hart aber fair, hartaberfair, 20.03.23, Monika Hohlmeier (CSU) - Mitglied des Europaeischen Parlamen In a Munich clinic, Monika Hohlmeier (61), daughter of the CSU political icon Franz Josef Strauss and an experienced EU parliamentarian, is currently fighting for her health. Monika Hohlmeier, a member of the EU Parliament since 2009, suffers from a complex metabolic dysfunction as well as a serious autoimmune reaction. This acute disease affects several vital organs, in particular, the pancreas and thyroid gland. Doctors at the University Hospital Munich are currently busy stabilizing her condition. In order to be able to concentrate fully on her health, Hohlmeier deliberately decided against continuing her political activities. Hohlmeier has been struggling with health problems for some time, in June she was very weakened by a severe viral infection – probably corona. "I've been endlessly tired for months. In the past few weeks, I didn't like any food, no coffee, not a drop of alcohol anymore. I would have preferred to just sleep. Now, on Monday, I felt so bad that my internist sent me directly to the emergency room of the university hospital. I couldn't move anymore, I felt as if someone had given me knockout drops. My whole immune system had collapsed“. Holhmeier in March 2021: Where would you like to travel to? With a digital green certificate, the EU Commission wants to enable Europeans to travel safely during the corona pandemic this summer. This follow-up, which we have proposed today, is intended to serve as evidence that a person has been vaccinated against COVID-19. It is provided free of charge in digital form or in paper form. https://m.facebook.com/mhohlmeier/photos/a.869765186376869/4101622163191139/?type=3 Shock in Munich: Greens leader Mona Fuchs collapses during town hall speech April 16, 2024 After almost 20 minutes, the city council meeting was over this Tuesday. Actually, the city council should have voted on the municipal heat planning. But it didn't come to that. The leader of the Green Party, Mona Fuchs, had collapsed at the lectern. The ambulance service was called. Mayor Dieter Reiter broke off the meeting. It is said that Fuchs was taken home to her family and that she is doing well according to the circumstances. A more serious illness is apparently, as it stood today, not behind it. SWITZERLAND "That scared me": Ski star talks about her heart surgery April 18, 2024 Pressure in the back, between the shoulder blades, no air, hyperventilating: cross-country skier Nadine Fähndrich suffered all this at a race in Canmore, Canada, in February. The 28-year-old had to stop the race. A week later, she underwent a medical procedure for benign cardiac arrhythmia. An athlete in the prime of her career and then diagnosed with arrhythmia. The doctor quickly gave her the green light to be able to fully strain again. So Fähndrich also started at the World Cup final. Now she is treating herself to two weeks of vacation – and then the summer training starts again. Swiss marathon runner suffers heart attack April 18, 2024 A shock a few days before the Zurich Marathon. Swiss runner Adrian Lehmann (34) suffered a heart attack in the final preparations for Sunday's race. Lehmann received medical care quickly and is in a stable condition: "Thanks to emergency assistance on site and a functioning rescue chain, Adrian was able to receive medical care and hospitalization in a timely manner. His condition is stable, but he remains hospitalized and under medical supervision until further notice, " the Swiss Athletics Federation's statement reads. A prognosis for the further course is impossible at the present time. ITALY Udinese-Roma, illness on the pitch for Ndicka. Match suspended. Dazn: it could be a heart attack April 14, 2024 Udinese-Roma, malore in campo per Ndicka. Partita sospesa. Dazn: potrebbe essere un infarto Illness on the pitch for Ndicka [24] in the 69th minute. According to what reported by Dazn, the Roma defender suffered chest pain and left the field on a stretcher conscious, raising his thumb to reassure those around him. De Rossi went to the locker room to check on his condition. Upon his return, Roma asked to suspend the match and Udinese accepted. The player was obviously transferred to hospital. Federico Sala of Dazn says it could be a heart attack. Sudden illness for the secretary of the penitentiary police union, Aldo Di Giacomo, during a tour of the Pescara prison April 18, 2024 Aldo Di Giacomo This morning he felt a sudden illness and it was necessary to intervene by doctors and take him to hospital. This was reported by deputy general secretary Gina Rescigno. Di Giacomo is under observation in the Pescara hospital, from which he should be discharged this evening or tomorrow at the latest. No age reported. Accident at the metro construction site in Collegno: a 52-year-old worker seriously injured April 17, 2024 A near-tragedy occurred today, Wednesday 17 April, at the metro construction site in Collegno, near the Certosa station: a 52-year-old worker, of Maghrebi origin, fell from a height of a few metres, while he was working on the doors of a platform. The causes that led him to lose his balance and fall are yet to be established, but it could also have been a sudden illness: he was immediately treated and then rushed to Rivoli hospital, where he is hospitalized with a guarded prognosis. The Spresal technicians from ASL TO3 then arrived on site to shed light, together with the police, on the reasons that led to the accident. Meanwhile there is a man in very serious conditions in hospital. Martina Peruzza found in a pool of blood behind the counter, drama at the Treviso shopping centre April 17, 2024 She was found lying on the ground, in a pool of blood: it is a mystery as to the causes that brought Martina Peruzza, 30 years old, an employee of the parapharmacy located inside the Tosano hypermarket, to the point of dying in Colle Umberto. It happened on the evening of last March 20, a Wednesday, when two customers, who entered the store to make purchases, found her on the ground, already unconscious, behind the counter. They immediately called for help: the young woman was first taken to Conegliano, then, given the conditions, to Ca' Foncello in Treviso. Where she underwent emergency surgery. She is now in Motta di Livenza, where motor and neurological rehabilitation is underway. News from Underground by Mark Crispin Miller is a reader-supported publication. To receive new posts and support my work, consider becoming a free or paid subscriber. Endret 13. desember av Dikedis 1 Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 13. desember Del Skrevet 13. desember Dikedis skrev (1 time siden): Bare noen kjappe eksempler på hva som faktisk foregår der ute Enda et innlegg fra deg med tilfeldige personer som har blitt syke. Hva håper du egentlig på å oppnå med dette? Det har du aldri klart å svare meg på. Når det bor over 8 milliarder mennesker i verden, så er det statistisk uunngåelig at flere unge, tilsynelatende friske personer blir syke eller føler seg syke hver eneste dag . Vi snakker millioner av individer. Noen av disse du nevner har til og med underliggende sykdommer som er mer sannsynlig å ha utløst sykdommen/reaksjonen. Uansett hvilken side man står på, så er ikke dette bevis mot vaksinen på noen som helst måte. Det er ikke engang dårlige bevis, det er irrelevant. 2 Lenke til kommentar
aklla Skrevet mandag kl 02:07 Del Skrevet mandag kl 02:07 (endret) I 2015 døde ca 500 000 personer i Europa pga Thrombosis. https://www.thelancet.com/journals/lanhae/article/PIIS2352-3026(15)00202-1/fulltext Så om rundt 10 stk har dødd av det i April, så er jo det en ekstrem nedgang. Kan kanskje vaksinen stå bak denne massive nedgangen i dødstall pga Thrombosis? Edit: ser ingen døde engang, dette er jo helt fantastiske nyheter. Noe som var en vanlig dødsårsak før vaksineringen er nå en helt kurerbar tilstand etter vaksinering Endret mandag kl 02:13 av aklla 2 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet mandag kl 09:15 Del Skrevet mandag kl 09:15 (endret) Dikedis skrev (På 13.12.2024 den 3:35 PM): Bare noen kjappe eksempler på hva som faktisk foregår der ute, og som har foregått helt siden mRNA-sprøytene ble innført (valgte denne listen fra april pga. blodpropper med utseeende som "hvite jord-marker-saken): Her var det ganske mye rart sauset sammen som ikke ser ut til å ha noen påfallende sammenhenger; unge toppidrettsutøvere som kollapser; noe har vært vanlig i årevis grunnet deres ekstreme usunne treningsrutiner(for mye trening kan være like dødelig som for lite trening) og feil kosthold samt sammensausing med det dystopiske 1984-opplegget med vaskinepass for å lov til å bevege seg i verden som heldigvis, om ikke på historiens søppelfylling nå så i det minste har blitt flyttet til historiens arkivrom hvor det har ligget og samlet støv en stund og som jeg tviler på at de vil våge å børste støv av igjen. Samt seniormennesker med store helseproblemer(når ble det uvanlig?). La oss ta det med toppidrettsutøvere først; det er bra å holde seg i form, men disse presser kroppens tålegrense til farlige nivåer samt at de har feil næring; for lite kjøtt og overdrevent bruk av proteintilskudd som ikke gir kroppen all den nødvendige næring den trenger. Dikedis skrev (På 13.12.2024 den 3:35 PM): Monika Hohlmeier struggles with massive health problems April 18, 2024 Berlin GER, Berlin, hart aber fair, hartaberfair, 20.03.23, Monika Hohlmeier (CSU) - Mitglied des Europaeischen Parlamen In a Munich clinic, Monika Hohlmeier (61), daughter of the CSU political icon Franz Josef Strauss and an experienced EU parliamentarian, is currently fighting for her health. Monika Hohlmeier, a member of the EU Parliament since 2009, suffers from a complex metabolic dysfunction as well as a serious autoimmune reaction. This acute disease affects several vital organs, in particular, the pancreas and thyroid gland. Doctors at the University Hospital Munich are currently busy stabilizing her condition. In order to be able to concentrate fully on her health, Hohlmeier deliberately decided against continuing her political activities. Hohlmeier has been struggling with health problems for some time, in June she was very weakened by a severe viral infection – probably corona. "I've been endlessly tired for months. In the past few weeks, I didn't like any food, no coffee, not a drop of alcohol anymore. I would have preferred to just sleep. Now, on Monday, I felt so bad that my internist sent me directly to the emergency room of the university hospital. I couldn't move anymore, I felt as if someone had given me knockout drops. My whole immune system had collapsed“. Holhmeier in March 2021: Where would you like to travel to? With a digital green certificate, the EU Commission wants to enable Europeans to travel safely during the corona pandemic this summer. This follow-up, which we have proposed today, is intended to serve as evidence that a person has been vaccinated against COVID-19. It is provided free of charge in digital form or in paper form. Å ha massive helseproblemer når man har passert 60 er ingen uvanlighet. Tvert imot; det er meget meget vanlig. La meg minne om at for bare noen få generasjoner siden; tilbake til våre oldeforeldres ungdom ble ganske så mange av våre innbyggere ikke stort eldre enn dette; men grunnet moderne medisin og kosthold lever de fleste en god stund lenger; skjønt det gjelder ikke for alle og det er definitivt slik at sjansen for alvorlig sykdom og død er langt større når man er 60 enn når man er 20. Absolutt ingenting som tyder på noe som helst unormalt i denne referansen. Jeg skjønner virkelig ikke hva dette angivelig skal bevise. Vel, ser etter i linken nå at hun medvirket til EUs vaksinepass-ordning men det igjen beviser ingenting. Dikedis skrev (På 13.12.2024 den 3:35 PM): "That scared me": Ski star talks about her heart surgery April 18, 2024 Pressure in the back, between the shoulder blades, no air, hyperventilating: cross-country skier Nadine Fähndrich suffered all this at a race in Canmore, Canada, in February. The 28-year-old had to stop the race. A week later, she underwent a medical procedure for benign cardiac arrhythmia. An athlete in the prime of her career and then diagnosed with arrhythmia. The doctor quickly gave her the green light to be able to fully strain again. So Fähndrich also started at the World Cup final. Now she is treating herself to two weeks of vacation – and then the summer training starts again. Benign betyr godartet. Altså godartet hjerterytmeforstyrrelse. Kjenner mange som har dette. Når noe er godartet er det ikke dødelig; skjønt herterytmeforstyrrelse definitivt er ubehagelig. Dikedis skrev (På 13.12.2024 den 3:35 PM): Sudden illness for the secretary of the penitentiary police union, Aldo Di Giacomo, during a tour of the Pescara prison April 18, 2024 Aldo Di Giacomo This morning he felt a sudden illness and it was necessary to intervene by doctors and take him to hospital. This was reported by deputy general secretary Gina Rescigno. Di Giacomo is under observation in the Pescara hospital, from which he should be discharged this evening or tomorrow at the latest. No age reported. No age reported. Så....det er ikke mye i denne historien som direkte kan knyttes opp mot coronavaksiner. Endret mandag kl 09:58 av Morromann 1 1 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet tirsdag kl 08:41 Del Skrevet tirsdag kl 08:41 Dikedis skrev (På 13.12.2024 den 3:35 PM): Accident at the metro construction site in Collegno: a 52-year-old worker seriously injured April 17, 2024 A near-tragedy occurred today, Wednesday 17 April, at the metro construction site in Collegno, near the Certosa station: a 52-year-old worker, of Maghrebi origin, fell from a height of a few metres, while he was working on the doors of a platform. The causes that led him to lose his balance and fall are yet to be established, but it could also have been a sudden illness: he was immediately treated and then rushed to Rivoli hospital, where he is hospitalized with a guarded prognosis. The Spresal technicians from ASL TO3 then arrived on site to shed light, together with the police, on the reasons that led to the accident. Meanwhile there is a man in very serious conditions in hospital. En nesten-tragisk ulykke altså? At folk får illebefinnende i kritiske situasjoner; som bilkjøring for eksempel er slett ikke noe ikke-eksisterende fenomen men skal også slike tilfeller kobles om til angivelige bivirkninger til coronavaksiner. Dikedis skrev (På 13.12.2024 den 3:35 PM): Martina Peruzza found in a pool of blood behind the counter, drama at the Treviso shopping centre April 17, 2024 She was found lying on the ground, in a pool of blood: it is a mystery as to the causes that brought Martina Peruzza, 30 years old, an employee of the parapharmacy located inside the Tosano hypermarket, to the point of dying in Colle Umberto. It happened on the evening of last March 20, a Wednesday, when two customers, who entered the store to make purchases, found her on the ground, already unconscious, behind the counter. They immediately called for help: the young woman was first taken to Conegliano, then, given the conditions, to Ca' Foncello in Treviso. Where she underwent emergency surgery. She is now in Motta di Livenza, where motor and neurological rehabilitation is underway. Her høres det da ut som om noe kriminelt har funnet sted. Ellers synes jeg du burde svare tilbake når noen kommenterer innleggene dine. Ingenting er som en frisk og åpen debatt men du diskuterer jo ikke. Du kommer med referanser til hendelser som du ikke en gang gir noen kilder som kan knyttes opp til vaksinering. Kun tilfeldigheter. Nukleosid skrev (På 13.12.2024 den 5:01 PM): Enda et innlegg fra deg med tilfeldige personer som har blitt syke. Hva håper du egentlig på å oppnå med dette? Det har du aldri klart å svare meg på. Når det bor over 8 milliarder mennesker i verden, så er det statistisk uunngåelig at flere unge, tilsynelatende friske personer blir syke eller føler seg syke hver eneste dag . Vi snakker millioner av individer. Noen av disse du nevner har til og med underliggende sykdommer som er mer sannsynlig å ha utløst sykdommen/reaksjonen. Uansett hvilken side man står på, så er ikke dette bevis mot vaksinen på noen som helst måte. Det er ikke engang dårlige bevis, det er irrelevant. Det er riktig. Komme med referanser til ikke nødvendigvis dødsfall; men ulykker samt et tilfelle som høres mer ut som noe som skyldes kriminalitet enn vaksinering. Dette blir like usaklug som Gunhild Nyborg og hennes følgere som(satt på spissen)gir long covid skylden for alle dødsfall som har funnet sted siden 2021. Når det er sagt er jeg negativ til at man skal gi covidboostere til yngre mennesker med immunforsvar. Å ta årlige vaksiner mot noe som kroppen kan takle bra tror jeg er skadelig for immunforsvaret og bør forbeholdes eldre(og i noen tilfeller yngre) mennesker uten immunforsvar. De gode vaksinene er de man tar et par ganger i livet; det er ikke naturlig for en hel befolkning å ta årlige boostere for luftveisviruser(ja; det mener jeg om influensavaksiner også). Men det var jo det man så for seg i starten men som man heldigvis har gått bort i fra. 2 Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet i går, 16:23 Del Skrevet i går, 16:23 Morromann skrev (På 17.12.2024 den 9:41 AM): Ellers synes jeg du burde svare tilbake når noen kommenterer innleggene dine. Ingenting er som en frisk og åpen debatt men du diskuterer jo ikke. Du kommer med referanser til hendelser som du ikke en gang gir noen kilder som kan knyttes opp til vaksinering. Kun tilfeldigheter. Har begynt å mistenke at Dikedis er en bot. Kommer med løse og tilfeldige argumenter tatt ut av sammenheng, og svarer aldri på motargumenter. Morromann skrev (På 17.12.2024 den 9:41 AM): Når det er sagt er jeg negativ til at man skal gi covidboostere til yngre mennesker med immunforsvar. Å ta årlige vaksiner mot noe som kroppen kan takle bra tror jeg er skadelig for immunforsvaret og bør forbeholdes eldre(og i noen tilfeller yngre) mennesker uten immunforsvar. Enig med deg i det. Hvis det ikke er nødvendig å ta en vaksine, så kan man droppe den. Selv om det er ekstremt sjelden at man opplever kraftige bivirkninger av en vaksine, så må man veie risiko opp mot nytte. Og hvis nytten er 0, så har det ingenting å si om risikoen er mikroskopisk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå