Morromann Skrevet 1. oktober Del Skrevet 1. oktober Selfuniverse skrev (På 29.9.2024 den 10:54 PM): -Du er ikke en hest! Ja, det var vel det FDA skrev i sine tweets fordi vistnok noen hillbillyer hadde tatt hesteversjonen av Ivermectin men ikke opplyste at det også er tatt i bruk hos mennesker med parasitter på kroppen. Skjønt luftveisviruser og parasitter tross alt er to helt forskjellige ting. Og som ble starten på shitstorm-karusellen mot Joe Rogan fra CNN fordi han angivelig hadde selvmedisinert seg med "hesteormkur", noe som var blank løgn. 1 1 Lenke til kommentar
Selfuniverse Skrevet 1. oktober Forfatter Del Skrevet 1. oktober 55 minutes ago, Morromann said: Og som ble starten på shitstorm-karusellen mot Joe Rogan Han var veldig overrasket selv. Med en gang han bare berørte temaet med sine egne valg, så var svertemaskineriet i gang mot ham. Dette gjorde at han ble enda mere fokusert på å undersøke hva som foregår. Så tusen takk CNN og alle andre som har angrepet ham! Hvis dere ikke hadde satt i gang operasjon Sverte Rogan, så hadde han mest sannsynlig ikke intervjuet flere som har kunnskap om dette temaet. En del av sverteoperasjonen var å redigere fargene i en video fra ham der de fikk ham til å se ut som en zombie, (som også ble vist i Norge). Orginalen var noe helt annet. (Helt vanlig hudfarge med friske grønne trær i bakgrunnen.) Og så ble faktaslettere brukt etterpå til å forsikre sine lesere, og alle som søker på google, om at denne redigeringen ikke hadde skjedd. 2 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 3. oktober Del Skrevet 3. oktober Selfuniverse skrev (På 1.10.2024 den 3:20 PM): Han var veldig overrasket selv. Med en gang han bare berørte temaet med sine egne valg, så var svertemaskineriet i gang mot ham. Dette gjorde at han ble enda mere fokusert på å undersøke hva som foregår. Så tusen takk CNN og alle andre som har angrepet ham! Hvis dere ikke hadde satt i gang operasjon Sverte Rogan, så hadde han mest sannsynlig ikke intervjuet flere som har kunnskap om dette temaet. Man kan jo virkelig lure hvorfor CNN var så besatte av medisineringen hos en podcastvert. Har ikke en nyhetskanal viktigere ting å bruke tid på? De fabrikerte også noen falske nyheter om at han av "avslørt" for rasist basert på korte klipp som til de grader var tatt ut av kontekst. En shitstom uten like. CNN er et skrekkeksempel på hvor degenerert amerikansk media er(og for balansens skyld før noen lurer; ja det gjelder OGSÅ Fox News; begge deler er søppel). Selfuniverse skrev (På 1.10.2024 den 3:20 PM): Og så ble faktaslettere brukt etterpå til å forsikre sine lesere, og alle som søker på google, om at denne redigeringen ikke hadde skjedd. CNNs egne "faktasjekkere" det da? 1 Lenke til kommentar
Subara Skrevet 6. oktober Del Skrevet 6. oktober – Unge og friske bør vurdere å ta koronavaksinen Sitat Ein ny koronavariant truar med å skape ei smittebølge i vinter. – Vaksinen kan verne unge mot «long covid», meiner professor i smittevern. Sitat – Allereie i løpet av sommaren i år har infeksjonane med koronaviruset auka. Eg forventar ein ytterlegare auke utover hausten. Derfor burde alle vurdere om det er behov for ein oppfriskingsdose, seier Jörn Klein. Sitat Klein viser til at det amerikanske smittevernbyrået CDC anbefalar vaksine til alle som er over seks månader gamle. 2 Lenke til kommentar
Dikedis Skrevet 6. oktober Del Skrevet 6. oktober (endret) En påminnelse: I +/- TO ÅR levde vi med dette HELSIKES tullet (og i mange andre land var det ENORMT MYE verre enn her i Norge), samtidig som myndighetene MED VITENDE OG VILJE gjorde Ivermectin/Scatol vanskelig eller umulig å få ta i, slik at de svært mangelfullt ut-testede og skadelige mRNA-sprøytene kunne gis "krise"-godkjenning (Emergency Use Authorization i Amerika, som kun kan gis hvis det IKKE finnes virkningsfulle EKSISTERENDE medikamenter, Legemiddelverkets snarveier her i Norge), og så, utpå senvinteren i 2022, ble "krisen" plutselig avblåst, bare uker etter at man hadde vurdert TVANGSVAKSINERING, med bruk av vold om nødvendig, av hele befolkningen i Tyskland og Østerrike, og omtrent like kort tid etter at den fredelige lastebilsjåfør-aksjonen i Ottawa, Canada, som gjorde Biden så bekymret at han ringte Trudeau og bad ham få en slutt på den sivile ulydigheten ØYEBLIKKELIG. Pussig nok. Avisene klaget (utover i 2021) over at det fortsatt var mange "uvaksinerte" barn og unge som kunne "drive smitten videre", selv om de visste, eller burde ha visst, på det tidspunktet, at de nye vaksinene IKKE beskyttet mot smitte, at SARS-CoV-2 var så og si UFARLIG for de aller, aller fleste barn og unge, men at sprøytene kunne være farlige, at de lipide nanopartiklene med det syntetiske mRNA-et AKKUMULERES i organer som eggstokker, og 50--70 prosent av befolkningen stilte seg opp som KVEG for å ta unødvendige og upålitelige PCR-tester, selv om de var friske nok til å kjøre bil flere mil til teststedene, og så for å få en cocktail av for dem ukjente og potensielt livsfarlige stoffer injisert i skuldermuskelen, hvorifra disse stoffene ofte gikk rett over i blodet. Og hvor er vi hen nå, litt over to år etter denne serien av skandaler? Hva er det folk snakker om? Og så er det ingen som kan skjønne hvorfor så mange er syke. FY!!! Endret 6. oktober av Dikedis 1 1 Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 6. oktober Del Skrevet 6. oktober Dikedis skrev (2 timer siden): Og hvor er vi hen nå, litt over to år etter denne serien av skandaler? Hva er det folk snakker om? Og så er det ingen som kan skjønne hvorfor så mange er syke. FY!!! Er det virkelig så mange flere som er syke nå enn før, alt sett i betraktning? Det er ingenting som tilsier at de to eksemplene du kommer med tidligere i tråden, har noe som helst med vaksinen å gjøre. Det er heller ikke noe i artiklene som påstår at det er på grunn av vaksinen, så hvorfor du drar to fullstendig tilfeldige tilfeller frem som grunnlag for at vaksinen var/er farlig, klarer jeg ikke å forstå. Det var mange som var syke før også. Og kan det ikke like gjerne være long-covid som er årsaken? 5 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 6. oktober Del Skrevet 6. oktober (endret) Dikedis skrev (3 timer siden): lipide nanopartiklene med det syntetiske mRNA-et AKKUMULERES i organer som eggstokker Link? https://theconversation.com/baby-infected-with-coronavirus-in-the-womb-new-study-154990 Her er hva som kan skje med ufødt liv og nyfødte ved covid-smitte... ja, fosteret smittes intrauterint. Det er langt mer alvorlig enn noe annet hvis du er bekymret for konsekvenser på nytt liv iom du nevner eggstokkene Endret 6. oktober av Tussi 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 6. oktober Del Skrevet 6. oktober Ser at fastleger i Oslo endelig kan tilby covidvaksine nå. Etter at kommunen la ned vaksinestasjonene i hver bydel måtte alle til Nydalen for å få ordnet det. Flott at det blir mer tilgjengelig. 2 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 7. oktober Del Skrevet 7. oktober Subara skrev (22 timer siden): – Unge og friske bør vurdere å ta koronavaksinen Jørn Klein har jo hele tiden vært en av hardlinerne i coronadebatten sammen med Gudnhild Nyborg så dette overrasker ikke. Når han nevner at det også er økning av andre luftveisviruser og mycoplasma er min kommentar "hvorfor det mon tro"? Det kan vel aaaldri ha å gjære med to år hvor det naturlige immunforsvaret aldri fikk trening og vi opplever et berg av immunitetsgjeld som må nedbetales? Ellers takk, men jeg står over. Jeg tok to for tre år siden og det fikk holde. Jeg synes absolutt ikke unge og friske må ta vaksine mot en sykdom som ikke er farlig for dem, spesielt når det er unge menn som oftest får myocardit som bivirkning fra vaksinen. CDC i USA er ikke noen man burde lytte til i Norge og jeg er glad FHI ikke gjør det. Viser at vi fortsatt har beina på jorda i Norge. Dikedis skrev (20 timer siden): og omtrent like kort tid etter at den fredelige lastebilsjåfør-aksjonen i Ottawa, Canada, som gjorde Biden så bekymret at han ringte Trudeau og bad ham få en slutt på den sivile ulydigheten ØYEBLIKKELIG. Pussig nok. Stemmer dette; at Biden blandet seg inn i hva som skjedde i Canada? Jeg kan ikke huske å ha lest eller hørt det. Er dette riktig? Dikedis skrev (20 timer siden): Avisene klaget (utover i 2021) over at det fortsatt var mange "uvaksinerte" barn og unge som kunne "drive smitten videre", selv om de visste, eller burde ha visst, på det tidspunktet, at de nye vaksinene IKKE beskyttet mot smitte, at SARS-CoV-2 var så og si UFARLIG for de aller, aller fleste barn og unge, Det har blitt påstått her på forumet at man aldri påstod at vaksinene hindret smitteoverføring men dette er i verste fall løgn og historieforfalskning eller i beste feil at man har fortrengt hva som hendte og at det har havnet i minneullet, for media drev et aggresivt råkjør om at uvaksinerte var "variantfabrikker" og regelrett pestspredere som stod i veien for gjenåpning. Så sent som januar 2022 demonstrerte representanter for kulturlivet og serveringsbransjen ikke for full gjenåpning og normalisering men for å innføre VAKSINEPASS for besøkende slik at de som hadde tatt anbefalte doser kunne gå på restaurant og teater som før mens uvaksinerte skulle utestenges. Der sviktet de totalt da de skulle demonstrert for full gjenåpning som det ikke var noen grunn til å ikke gjøre da omicron hadde tatt over, ikke for at mennesker i Norge skulle diskrimineres på medisinsk grunnlag. Men du har rett på en ting og det var at etter en måned var hele hysteriet kastet inn i minnehullet ut i fra hvordan menneskers "attention span" fungerer i vår moderne digitale tidsalder. Da var det som om de siste to årene aldri hadde eksistert. Dikedis skrev (21 timer siden): Og hvor er vi hen nå, litt over to år etter denne serien av skandaler? Hva er det folk snakker om? Ja, folk snakker om...masse tull og tøys nå som folk også har blitt lei av krigene og ikke gidder å løfte en finger for å få ned strømprisene. Folk snakker om....Märtha og Durex, realityshow; Farmen og slikt tull og tøys, kjendiser som gjør noe dumt, været, klovnekamp i USA(også kalt presidentvalg); slike ting. Og her på forumet er det mest populære "woke i underholdng"; krangling om bagateller. Krigen om bagateller kan man kalle det. 1 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 7. oktober Del Skrevet 7. oktober Dikedis skrev (21 timer siden): DET bildet der illustrerer i all sin gru hvor ekstremt hysteriet var på sitt aller verste. Er det virkelig effings mulig?. En ting er om det var fra mars 2020 da folk visste lite til ingenting om det nye viruset. Men nei; når jeg googler leser jeg at det er fra SOMMEREN 2021, da man visste VELDIG GODT at sjansen for å smittes av corona ute i frisk luft praktisk talt var NULL og at det sunneste man kunne gjøre var å være utendørs. Hva slags KLOVNER var det som foreslo og gjennomførte dette? Jeg har veldig vanskelig for å tro at det var eksperter på smittevern. Dette var over et år etter at mange tusene hadde demonstrert utenfor Stortinget; noe som i ettertid visste seg å ikke utgjøre noen massesprederhendelse. Det var ikke registrert smitteutbrudd på strender noe sted på jordkloden; dette viser bare hvor sykt det hele blir når noen naut av noen småkonger i kommunene får makt til å gjennomføre galskap på skattebetalernes regning. Nukleosid skrev (18 timer siden): Og kan det ikke like gjerne være long-covid som er årsaken? Jeg holder en knapp på immunitetsgjelden jeg da. Tussi skrev (18 timer siden): Link? https://theconversation.com/baby-infected-with-coronavirus-in-the-womb-new-study-154990 Her er hva som kan skje med ufødt liv og nyfødte ved covid-smitte... ja, fosteret smittes intrauterint. Det er langt mer alvorlig enn noe annet hvis du er bekymret for konsekvenser på nytt liv iom du nevner eggstokkene Artikkelen er mer enn 3 og et halvt år gammel og viser til et enkelt tilfelle. Hvor vanlig er dette? Dessuten er det fra før omicron. 1 Lenke til kommentar
Dikedis Skrevet 16. oktober Del Skrevet 16. oktober Dette kan selvfølgelig ikke ha noe med de skadelige mRNA-injeksjonene å gjøre (ironi): https://www.aftenbladet.no/innenriks/i/RzOr78/rekordmange-doer-i-ulykker-med-fritidsbaat Rekordmange dør i ulykker med fritidsbåt 36 personer har mistet livet under bruk av fritidsbåt så langt i år. Dette er det høyeste tallet på denne tiden av båtsesongen på nesten 20 år. Publisert: 26. september Selv om vi lenge har visst, eller burde ha visst, at de lipide nanopartiklene kan bli spredt rundt i hele kroppen (j.f. Byram Bridle, Pfizer's Biodistribution Study, Japan, Canada, etc.), og at de fort kan krysse blod-hjerne-barrieren, og føre til produksjon av giftige piggprotetiner, og til betennelser, i hjernen: https://pathologie-konferenz.de/en/ Dette har også null og niks med vaksinene som ikke er vaksiner å gjøre: https://www.moss-avis.no/alle-er-syke-flere-vegrer-seg-likevel-for-a-bruke-sykedager/s/5-67-2043805 (Nettavisen) Statistisk sentralbyrå kunne i begynnelsen av måneden fortelle at sykefraværet i Norge økte med ti prosent fra første til andre kvartal i år. 25.09.24 Det gir det høyeste sykefraværet i Norge på 15 år. Nyheten førte blant annet til at arbeids- og inkluderingsminister, Tonje Brenna (Ap), konstaterte at vi trenger flere folk i arbeid. – Sykefraværet må ned. Vi trenger folk i jobb. Det gir mestring og fellesskap, sa hun til NTB. Siden den gang har debatten om sykelønn rast, hvor mange mener sykelønnsordningen i dag er for god, og at sykelønnen må ned. Legger også ved noen artige PDF-er av sensurerte diskusjoner som dere kan kose dere med. kvinneguiden_korona_oeverdoedelighet_excess_mortality_finland_2022_sensurert_diskusjon.pdf kvinneguiden_korona_saakalt_long_covid_ogsaa_blant_dem_som_aldri_har_hatt_covid_april_2023.pdf kvinneguiden_korona_oeverdoedelighet_excess_mortality_januar_2023_sensurert_diskusjon.pdf 1 Lenke til kommentar
Selfuniverse Skrevet 16. oktober Forfatter Del Skrevet 16. oktober On 6.10.2024 at 3:48 PM, Tussi said: Link? Hvis du trykker her, (det vil forhåpentligvis ta deg til første post i denne tråden), og ruller ned til der det står "GIFTEN" så får du lese om hva en patolog lege fant ut om dette. Det er sånn omtrentlig 7 sider nedover. Du kan også søke opp ordet "GIFTEN" når du er på den siden i nettleseren din. Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 18. oktober Del Skrevet 18. oktober Dikedis skrev (På 16.10.2024 den 1:36 PM): Dette kan selvfølgelig ikke ha noe med de skadelige mRNA-injeksjonene å gjøre (ironi): https://www.aftenbladet.no/innenriks/i/RzOr78/rekordmange-doer-i-ulykker-med-fritidsbaat Rekordmange dør i ulykker med fritidsbåt 36 personer har mistet livet under bruk av fritidsbåt så langt i år. Dette er det høyeste tallet på denne tiden av båtsesongen på nesten 20 år. Eh....båtulykker skjer hver eneste sommer og noen ganger er det rekorder. Største på 20 år ja; og hva mener du var årsaken for 20 år siden da man ikke kan si det var noen vaksine akkurat? Er vel heller den vanlige årsaken desverre; fyll og uansvarlighet. Det er ikke uten grunn at redningsmannskaper ofte finner druknede med buksesmekken åpen. Blir vel drøyt å gi coronavaksinen skylden for dette? Ja; redkord i år ja, men ikke sikkert det blir det neste år. Du er ganske raskt ute med å konkludere her synes jeg. Dikedis skrev (På 16.10.2024 den 1:36 PM): Dette har også null og niks med vaksinene som ikke er vaksiner å gjøre: https://www.moss-avis.no/alle-er-syke-flere-vegrer-seg-likevel-for-a-bruke-sykedager/s/5-67-2043805 (Nettavisen) Statistisk sentralbyrå kunne i begynnelsen av måneden fortelle at sykefraværet i Norge økte med ti prosent fra første til andre kvartal i år. 25.09.24 Det gir det høyeste sykefraværet i Norge på 15 år. Nyheten førte blant annet til at arbeids- og inkluderingsminister, Tonje Brenna (Ap), konstaterte at vi trenger flere folk i arbeid. – Sykefraværet må ned. Vi trenger folk i jobb. Det gir mestring og fellesskap, sa hun til NTB. Siden den gang har debatten om sykelønn rast, hvor mange mener sykelønnsordningen i dag er for god, og at sykelønnen må ned. L Neppe, det nei, siden norsk sykefravær er en gammel debatt; skjønt jeg har ikke sett deg delta aktivt der. Norge har skyhøyt større sykefravær enn andre nordiske land selv om det var like stor andel i befolkningen i våre naboland som tok vaksinen. Hvordan forklarer du det? Det er nok det som det ble advart mot av flere men som også ble møtt med sinne og aggresjon og atpåtil personangrep i pandemiårene; at vi ville slite med immunitetsgjeld om vi drev og undertrykte immunforsvaret vårt i det evige og uendelige. For eksempel når vi ser at mycoplasmabakterier blusser opp; det er fordi folk i to år panisk unngikk andre mennesker og gnikket hendene i antibac. Og jeg tror nok at det er mer av det i Norge enn i andre nordiske land; nordmenn var jo også de som var mest paniske og redde for coronasmitte i disse årene da media her var verst i å bade seg i frykt og redsel. Jeg merket meg under en tur til Danmark på slutten av pandemitiden hvor mye mer avslappet holdning danskene hadde til det hele mens det i Norge fortsatt var utbredt nevrotisk germofobi hos store deler av befolkningen. Akkurat som nordmenn har høyest boliggjeld har de nok også høyest immunitetsgjeld fra 2 år med non-stop smittefrykt og germofobi som nedbetales. Dikedis skrev (På 16.10.2024 den 1:36 PM): Legger også ved noen artige PDF-er av sensurerte diskusjoner som dere kan kose dere med. kvinneguiden_korona_oeverdoedelighet_excess_mortality_finland_2022_sensurert_diskusjon.pdf 910.77 kB · 4 Nedlastninger kvinneguiden_korona_saakalt_long_covid_ogsaa_blant_dem_som_aldri_har_hatt_covid_april_2023.pdf 522.92 kB · 1 Last ned kvinneguiden_korona_oeverdoedelighet_excess_mortality_januar_2023_sensurert_diskusjon.pdf 1.06 MB · 1 Last ned Kvinneguiden ja. Det forumet der er mest lettere underholdning. Forøvrig er trådene du sikter til noe gamle nå; fra januar 2023; snart to år siden. Hvordan er det i Finland nå forøvrig? "Long covid" tror jeg i mange tilfeller er psykosomatisk. Jeg har inntrykk av at det er mest utbredt hos de som fra før av er redd for viruset og det tror jeg også forklarer en del siden mange av symptomene er såpass uspesifikke at de kan ligne på tradisjonelle symtpomer på panikkangst. 1 Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 18. oktober Del Skrevet 18. oktober Dikedis skrev (På 16.10.2024 den 1:36 PM): Dette kan selvfølgelig ikke ha noe med de skadelige mRNA-injeksjonene å gjøre (ironi): Dette har også null og niks med vaksinene som ikke er vaksiner å gjøre: Du har en underlig evne til å se sammenhenger der det ikke er en åpenbar sammenheng. Når du leter så hardt som du gjør etter ting som på en eller annen måte kan vris til å være vaksinen sin skyld, så er det klart at du vil finne noen. Men det betyr ikke nødvendigvis at det er vaksinen sin skyld. Det er akkurat på denne måten at såkalte konspirasjonsteorier oppstår. Ellers synes jeg Morromann svarte godt nok på innlegget ditt, til at jeg behøver å kommentere det ytterligere. 6 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 19. oktober Del Skrevet 19. oktober On 21.9.2024 at 10:19 AM, Morromann said: Hvem i Norge er det som løper avgårde for å få tatt apekoppervaksine? Er det noen i det hele tatt? Jeg hadde ikke tatt den om de betalte meg. Kanskje det blir mindre AP-kopper å se på stands fremover mot valget i 2025. 2 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 22. oktober Del Skrevet 22. oktober (endret) Theo343 skrev (På 19.10.2024 den 12:34 PM): Kanskje det blir mindre AP-kopper å se på stands fremover mot valget i 2025. Jeg lar meg ihvertfall ikke smøre med buttons og kopper fra "arbeider"-partiet. Ellers har jeg ekte apekopper fra før. Er de ikke fine? Endret 23. oktober av Morromann 1 4 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. oktober Del Skrevet 22. oktober 8 hours ago, Morromann said: Jeg lar meg ihvertfall ikke smøte med buttons og kopper fra "arbeider"-partiet. Ellers har jeg ekte apekopper fra før. Er de ikke fine? Haha 1 Lenke til kommentar
Dikedis Skrevet 23. oktober Del Skrevet 23. oktober The Takada paper shows very clearly that the COVID vaccines are not safe https://kirschsubstack.com/p/the-takada-paper-shows-very-clearly For myocarditis, the ROR was 15 for Pfizer and 54 for Moderna. How can THAT happen for a safe vaccine? It means Pfizer is very unsafe and Moderna is a train wreck. Steve Kirsch Oct 14, 2024 Executive summary A new paper by Takada, published on August 3, 2024 shows the ROR for myocarditis for Pfizer was 15 and it was 54 for Moderna. That means the Pfizer vaccine isn’t safe, and the Moderna vaccine is 3.6 worse. 54 is a train wreck. You can’t give a drug with an ROR of 54. That’s insane. The health authorities should be educating the public on the RORs for the most serious adverse events. Yet they are silent. Worldwide. ROR: Reporting Odds Ratio ROR is a measure used in pharmacovigilance to assess the association between a drug and a specific adverse event by comparing the odds of that event occurring with the drug of interest versus with other drugs. The formula for calculating ROR is: [image] Where: A: Number of reports of the specific adverse event for the drug of interest. B: Number of reports of other events for the drug of interest. C: Number of reports of the specific adverse event for all other drugs. D: Number of reports of other events for all other drugs. In this calculation, the ROR compares proportions rather than accounting for the absolute number of doses given. Therefore, a drug with an ROR of 15 (like Pfizer) means that the odds of an adverse event occurring for that drug are 15X higher compared to the average odds for other drugs. That is not safe. That is not even close to safe. That is a disaster. What it means The proportion of adverse event reports in the Japanese version of VAERS were 15X higher than the typical drug in the database. But the reports, relative to the total number of reports filed, were 54 times higher for Moderna which is 3.6X higher than Pfizer. This suggests that: The safety profile of the vaccines do not resemble, in any way, that of a placebo With respect to myocarditis, if you are FORCED to take a vaccine and looking to avoid serious cardiac issues, you’d be a fool to choose Moderna If you are holding Moderna stock, you should get rid of it. Note: it could take the financial market years to figure this stuff out. Where is the ROR analysis by brand for serious adverse events? Have you seen it? The health officials should be doing ROR by brand for the top 20 most serious adverse events for the COVID vaccines and informing the public. Why are they not doing this? Do all of them work for pharmaceutical companies? The ROR for myocarditis in VAERS The ROR is 16 in the US VAERS database. In short, the COVID shots are not safe. Summary The FDA and CDC are working to protect the drug companies, not the public. This paper makes that crystal clear. I’ve reached out to my network to produce an ROR report on all the top symptoms from the VAERS data and I’ll promote to the public how the CDC and FDA have misled them. They deserve to be recognized for their hard work. 502 Likes · 66 Restacks 2 Lenke til kommentar
Dikedis Skrevet 23. oktober Del Skrevet 23. oktober Bill Gates to Stand Trial in Netherlands in COVID Vaccine Injury Lawsuit https://childrenshealthdefense.org/defender/bill-gates-covid-vaccine-lawsuit-netherlands/ October 22, 2024 › COVID › Global Threats › News COVID A Netherlands court last week ruled that Bill Gates can stand trial in the Netherlands, in a case involving seven people injured by COVID-19 vaccines. Other defendants include Albert Bourla, CEO of Pfizer, and the Dutch state. by Michael Nevradakis, Ph.D. A Netherlands court last week ruled that Bill Gates can stand trial in the Netherlands, in a case involving seven people injured by COVID-19 vaccines. According to Dutch newspaper De Telegraaf, the seven “corona skeptics” sued Gates last year, along with former Dutch prime minister and newly appointed NATO Secretary General Mark Rutte, and “several members” of the Dutch government’s COVID-19 “Outbreak Management Team.” Other defendants include Albert Bourla, Ph.D., CEO of Pfizer, and the Dutch state. “Because Bill Gates’ foundation was involved in combating the corona pandemic, he has also been summoned,” De Telegraaf reported. According to Dutch independent news outlet Zebra Inspiratie, the plaintiffs allege that Gates, through his representatives, deliberately misled them about the safety of the COVID-19 shots, despite knowing “that these injections were not safe and effective.” Dutch independent journalist Erica Krikke told The Defender that the seven plaintiffs — whose names are redacted in the lawsuit’s publicly available documents — “are ordinary Dutch people, and they have been jabbed and after the jabs they got sick.” Krikke said that of the seven original plaintiffs, one has since died, leaving the other six plaintiffs to continue the lawsuit. The lawsuit was filed in the District Court of Leeuwarden. According to De Telegraaf, “Gates had objected because, according to him, the judges did not have jurisdiction.” Accordingly, the court first “had to rule in the so-called incident procedure,” De Andere Krant reported. Zebra Inspiratie reported that the hearing in this “incident procedure” took place on Sept. 18 and that Gates’ representatives disputed jurisdiction, but not the claim. According to De Andere Krant, Gates was represented by the Pels Rijcken law firm, based in The Hague, described as “the largest and the premier litigation law firm in the Netherlands.” Gates did not appear at the Sept. 18 hearing, but attorneys for Gates argued that the court “had no jurisdiction over him because he lives in the United States.” However, in its Oct. 16 ruling, the Leeuwarden court ruled it does have jurisdiction over Gates. De Andere Krant reported that the court found “sufficient evidence” that the claims against Gates and the other defendants are “connected” and based on the same “complex of facts.” Other defendants who reside outside of the Netherlands, including Bourla, did not challenge the court’s jurisdiction. The court ruled Gates must pay attorneys’ fees and additional legal costs totaling 1,406 euros (approximately $1,520). A hearing is scheduled for Nov. 27. Magnifying glass and an envelope Do you have a news tip? We want to hear from you! Contact Us ‘Even if … your name is Bill Gates, you still have to go to court’ In remarks shared with De Andere Krant, Arno van Kessel, one of the plaintiffs’ attorneys, welcomed the ruling. “In its verdict, the court has clearly recorded the basis of our conclusions of claim,” van Kessel said. Dutch attorney Meike Terhorst told The Defender it is “quite interesting” that the plaintiffs filed the lawsuit in Leeuwarden instead of The Hague, where normally, all cases against the government related to COVID-19 are filed. “In general, COVID-19 court cases have been very unsuccessful in the Netherlands,” Terhorst said. “There is a slim chance it will be successful.” She added: “I think most judges support the COVID-19 vaccination agenda and will find it hard to believe the vaccinations have caused injuries. So, we have a long way to go, regardless of the case.” Krikke shared a more optimistic outlook, saying that the court sent a message that “even if you are rich and your name is Bill Gates, you still have to go to court.” New Zealand-based independent journalist Penny Marie, who has closely followed the proceedings in this case, told The Defender she hopes the Oct. 16 ruling “will hopefully set a precedent and help plaintiffs in similar cases around the world regarding jurisdiction,” in cases “where the defendant does not reside in the country of the plaintiff.” “For parties who make claims against those involved in the implementation of the Great Reset and other international actions, such as the COVID-19 emergency response initiated by the WEF [World Economic Forum] and imposed on all U.N. member nations, I hope that this ruling provides an opportunity for others to follow suit,” Marie added. Father of vaccine-injured plaintiff made ‘emotional plea’ to the court At the Sept. 18 hearing, plaintiffs also delivered statements. According to Zebra Inspiratie, “One of the victims, who is very ill, was also given the opportunity to make a plea. She was no longer able to speak and was represented by her father. It was an emotional plea.” Krikke said the plaintiff’s father told the court that his daughter, who was previously healthy, fell ill after getting the COVID-19 vaccine and could no longer speak, telling the judge that he “would really like to speak to Bill Gates directly” to ask him what happened to his daughter. “After that, the judge was really quiet,” Krikke said. The Oct. 18 ruling also addressed the plaintiffs’ claims about Gates’ role in the WEF’s “Great Reset” project. “The Bill & Melinda Gates Foundation is also affiliated with the World Economic Forum … an international organization whose statutory objective is to unite ‘leaders from business, governments, academia and society at large into a global community committed to improving the state of the world,’” the ruling states, adding: “This is a project aimed at the total reorganization of societies in all countries that are members of the United Nations … as described by [WEF founder and executive chairman Klaus Schwab] in his book Covid-19: The Great Reset. … “Characteristic of this political ideology is that this forced and planned change is presented as justified by pretending that the world is suffering from major crises that can only be solved by centralized, hard global intervention. One of these pretended major crises concerns the Covid-19 pandemic.” The ruling also states, “The Bill & Melinda Gates Foundation is affiliated with ‘Gavi, the Vaccine Alliance‘ … an international partnership in the field of vaccinations between various public and private entities.” Michael Nevradakis, Ph.D., based in Athens, Greece, is a senior reporter for The Defender and part of the rotation of hosts for CHD.TV's "Good Morning CHD." 1 1 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 23. oktober Del Skrevet 23. oktober https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC9538893/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå