Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Vi trenger å snakke om korona vaksinene!


Anbefalte innlegg

Dikedis skrev (På 13.9.2024 den 20.57):

En til (hjelp meg gjerne å faktasjekke):

https://slaynews.com/news/major-global-study-covid-shots-caused-largest-non-war-mortality-event-100-years/

Major Global Study: Covid Shots Caused ‘Largest Non-War Mortality Event in 100 Years’

Frank Bergman

August 8, 2024 - 12:54 pm

The lead author behind a major global study of excess death rates in 125 countries has just raised the alarm over the shocking impact of Covid mRNA shots on humanity.

A new study by a team of Canadian researchers into excess mortality found that deaths have surged dramatically since the COVID-19 pandemic.

However, they found that patterns of excess death globally could not be explained by the virus, including long Covid.

As Slay News previously reported, the study, by researchers with Correlation Research in the Public Interest, examined excess mortality in 125 countries during and after the pandemic.

It found that mortality patterns correlate closely with the imposition of restrictions such as lockdowns and with the rollout of Covid mRNA shots.

The investigation determined that pandemic-related restrictions resulted in 30 million deaths globally.

In addition, the researchers found that 17 million deaths can be attributed to the Covid mRNA injections.

The researchers concluded that “nothing special would have occurred in terms of mortality had a pandemic not been declared and had the declaration not been acted upon.”

Joseph Hickey, Ph.D., one of the paper’s co-authors and president of Correlation, has just given a new interview with “The Defender In-Depth” where he discusses the study’s bombshell findings in more detail.

Hickey warns that his study proved that Covid shots and lockdowns are responsible for the “largest non-war mortality event in 100 years.”

He explained that “all-cause mortality” refers to “the number of deaths without filtering by the cause of death” during a given period.

“Excess deaths” refers to “how many deaths occurred that are above and beyond what would have been predicted” for a certain period.

Hickey and the study’s co-authors analyzed pre-pandemic raw data from 2015 to 2019, and data collected between 2020 and 2023.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ellers kan vi notere at det siden i vår eller tidlig i sommer har pågått et langvarig og omfattende utbrudd av kikhoste her i vest, som synes å påvirke vel så mange tenåringer og voksne som barn. Jeg har aldri hørt om et slikt utbrudd av kikhoste blant ungdommer og voksne før, og jeg har vært på denne kloden en stund -- og så rett igjennom hele sommeren ... Man kan lure på om dette kan ha noe med den svekkelsen av immunforsvaret som mange av de ikke-sprøyte-gale advarte imot i 2021, '22 og '23.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det er også påfallende mange rare trafikkulykker her for tiden. Mediedekningen syntes å indikere en topp i august. Det går fortsatt knapt en dag uten at man kan lese om at en bilfører har hatt et eller annet plutselig uhell -- og dette gjelder kun ett av Norges fylker ...

 

 

 

 

Eh 😀😀😀😁😅

Det er nesten morsomt, men ikke helt.  jeg har pleiet flere dødssyke covid-pasienter, jeg har sett mennesker dø av covid, trolig blir det enda flere. 

Ikke en eneste har jeg sett dø av vaksinen. Jeg vet det har skjedd, men at vaksinen er nesten en folkemordhandling med en drapsrate på dobbelt av covid er latterlig. 

Rett og slett latterlig. Om jeg så ble stilt for en Nürnbergdomstol av de galneste antivaxerne vil jeg sette flere vaksiner. 

For de redder liv 

 

Endret av Tussi
  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selfuniverse skrev (5 timer siden):

Ble det brukt midazolam? (bedøvelses medikament)

Midazolam hadde nesten ingen effekt på covid-delir hos døende covidpasienter.

Jeg mistenker hvor du vil hen, og nei, covidpasientene døde ikke av den lindrende behandlingen,  de fikk lindrende behandling fordi de var døende av covid

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...