sk0yern Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Centers for Disease Control and Prevention i USA anbefaler nå faktisk at selv barn ned i 6 måneders alder skal ha dobbel dose med vaksine. Det er jo rimelig spesielt i 2024? 2 1 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august sk0yern skrev (16 minutter siden): Centers for Disease Control and Prevention i USA anbefaler nå faktisk at selv barn ned i 6 måneders alder skal ha dobbel dose med vaksine. Det er jo rimelig spesielt i 2024? Jeg må si at USA har vært ganske ekstreme når det gjelder covid-19. Vel; polariserende med tanke på den ideologiske "borgerkrigen" hvor det kun eksisterer ytterpunkter og ingen rasjonell tilnærming i midten. De demokratiske statene hadde jo munnbindtvang på spedbarn og munnbindpåbud utendørs og anbefalte vaksinering av babyer; veldig ytterliggående ting som ingen seriøst ville tenkt på i Norge - bortsett fra Gunhild Nyborg og likesinnede selvfølgelig. 2 1 Lenke til kommentar
Subara Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august (endret) Om Gunhild Nyborg på nrk.no i dag https://www.nrk.no/buskerud/xl/virusvarsleren-1.16898600 Sitat Skremte "halve Norge". Ble latterliggjort Sitat Nyborg sparer ikke på kruttet, når hun beskriver sin opplevelse av situasjonen for TV-seerne. Minst 20.000 kan dø i Norge, smittetallene kan øke eksponentielt, og vi står i fare for å havne i samme situasjon som Italia, hevder hun. Sitat Det er ikke innholdet i enkeltkommentarer som er problemet, men mengden. Nyborg mener hun ble utsatt for et karakterdrap, som skulle få store konsekvenser for hennes karriere som forsker og lege. – Det var noen få som støttet meg utad. Men bare det å trykke liker på en post jeg har delt på Facebook, har en sosial kostnad for leger. Så det var voldsomt. Veldig voldsomt. Sitat – Jeg tror Gunhild Alvik Nyborg hadde de beste intensjoner, og at hun var oppriktig bekymret. Jeg har heller aldri betvilt hennes kunnskap eller faglige kompetanse som forsker, sier Solberg. I stedet peker hun på formen på Debatten-sendingen. Solberg mener NRK lot én faglig stemme komme med sine svært dystre perspektiver, uten å være i faglig diskusjon med andre fagfolk. Sitat Nakstad reagerer på måten Nyborg ble behandlet på. – Jeg synes det er synd at det ble slik. Da pandemien traff Norge, trengte vi alle dedikerte forskere vi kunne få på banen for å belyse nye faglige spørsmål i en svært usikker situasjon. Vi er takknemlige for alle som brukte tid og krefter på forskningsspørsmål i pandemien – og som fortsatt gjør det. Sitat – Hvis noen temaer blir underkommunisert, kan det svekke informasjonsfriheten til befolkningen, sier hun. I vårt naboland Sverige rapporteres det om hets, skittkasting og falske anklager mot forskere. En professor ved Karolinska institutet, ble regelrett hetset til stillhet etter å ha skrevet en kronikk om covid-19. Sitat – Det var stor usikkerhet. Jeg skulle ønske at jeg hadde vært tydeligere på at jeg brukte FHI sine egne tall, som grunnlag for det jeg fortalte(Nyborg). Endret 25. august av Subara 1 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august (endret) Subara skrev (6 timer siden): Om Gunhild Nyborg på nrk.no i dag https://www.nrk.no/buskerud/xl/virusvarsleren-1.16898600 Nå er det alltid galt å personhetse noen. Men å kritisere noen for å komme med hysterisk alarmisme er ikke personhets; det er legitim kritikk og Nyborg har vært ekstrem i å fremme hysterisk alarmisme; det er en kjensgjerning. Og det er noe som heter å se seg i spesilet når man først skal være offer; Nyborg og hennes tilhengere har ikke vært noe finere i sine omtaler av Preben Aavistland og Gunveig Grødeland i sosiale medier; det er i grenseland til hets enkelte av kommentarene som har kommet der, uten at disse får lange sympatireportasjer hos NRK av den grunn. Endret 25. august av Morromann 3 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august (endret) Det viktigste Nyborg fikk belyst er hvor dysfunksjonelt Norge faktisk er. Det som skjedde med henne er ikke unikt for hennes bransje. Det foregår i alle bransjer i Norge. Litt ferske fakta rundt det Nyborg snakket om. Quote COVID-19 ranks among the top 10 deadliest pandemics in history by absolute numbers. COVID-19 death toll: Confirmed deaths: Approximately 7 million Estimated total deaths (including contributing factors): Around 15 million Comparison to other major pandemics: Black Death (1347-1351): Estimated 200 million deaths Spanish Flu (1918-1919): Estimated 40-50 million deaths HIV/AIDS (1981-present): Estimated 25-35 million deaths Justinian Plague (541-542): Estimated 30-50 million deaths Antonine Plague (165-180): Estimated 5 million deaths Swine Flu (2009-2010): Estimated 200,000 deaths Endret 25. august av Theo343 1 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 26. august Rapporter Del Skrevet 26. august (endret) Theo343 skrev (7 timer siden): Det viktigste Nyborg fikk belyst er hvor dysfunksjonelt Norge faktisk er. Det som skjedde med henne er ikke unikt for hennes bransje. Det foregår i alle bransjer i Norge. Litt ferske fakta rundt det Nyborg snakket om. Når man sier noe om at 100 000 vil dø av covid-19 og åpenbart mener i umiddelbar fremtid når man legger til "vi risikerer å ende opp som Italia" så var det nettopp det hun mente; ikke at 100 000 spredd over lengre tid vil dø av det; slik sett kan vi jo si at en million nordmenn vil ha død av det innen 100 eller 200 år; men da er det ikke noen pandemisk nødssituasjon. Ellers er det en kjennsgjerning at flere land, som for eksempel Storbritannia lenge var notoriske i å ikke skille mellom de som hadde død av og de som hadde død med covid-19. Det har garantert død mer enn 50 millioner mennesker av spanskesyken ETTER 1919. Viruset finnes faktisk ennå og mennesker; gamle og skrøpelige hovedsaklig har død av det i år også; også i Norge. Endret 26. august av Morromann 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august (endret) Når man sier noe om at 100 000 vil dø av covid-19 At hun skal ha sagt det er en løgn. Endret 27. august av Theo343 2 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Theo343 skrev (16 minutter siden): At hun skal ha sagt det er en løgn. Jeg skrev ikke det direkte heller. Det var 20 000 i løpet av kort tid; var det ikke? Jeg husker ikke ordrett og det var ganske vilt uansett. Lenke til kommentar
VifteKopp Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Theo343 skrev (På 25.8.2024 den 10:18 PM): Det viktigste Nyborg fikk belyst er hvor dysfunksjonelt Norge faktisk er. Det som skjedde med henne er ikke unikt for hennes bransje. Det foregår i alle bransjer i Norge. Litt ferske fakta rundt det Nyborg snakket om. COVID-19 ranks among the top 10 deadliest pandemics in history by absolute numbers. COVID-19 death toll: Confirmed deaths: Approximately 7 million Estimated total deaths (including contributing factors): Around 15 million Comparison to other major pandemics: Black Death (1347-1351): Estimated 200 million deaths Spanish Flu (1918-1919): Estimated 40-50 million deaths HIV/AIDS (1981-present): Estimated 25-35 million deaths Justinian Plague (541-542): Estimated 30-50 million deaths Antonine Plague (165-180): Estimated 5 million deaths Swine Flu (2009-2010): Estimated 200,000 deaths Det er ikke spesielt nyttig å bruke absolutte tall for sammenligning mellom covid og gamle sykdommer, da verdens befolkning har endret seg kraftig. Den justianiske pesten tok livet av mellom 10 til 25% av verdens befolkning. Svartedauden 20-30%. Spanskesyken 2.5 til 5%. Covid 0.09 til 0.2%. 1 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. august Rapporter Del Skrevet 27. august Antall liv tapt så lenge vi ikke snakker om kun kroner og øre. 1 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august (endret) Theo343 skrev (16 timer siden): Antall liv tapt så lenge vi ikke snakker om kun kroner og øre. Absolutte tall er meningsløst til sammenligning når man ikke tar relative tall i betraktning. Endret 28. august av Morromann Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 28. august Rapporter Del Skrevet 28. august (endret) Joda. Tall kan alltid vris og vendes dit man vil ha det. At viruset var en katastrofe for det moderne samfunnet og tusenvis av familier og relasjoner er uansett ikke til å komme unna. 100.000 tallet ble spredd som en løgn for å skade Nyborg mest mulig. Det reelle tallet var 20.000 og det var et grovt estimat på flekken som også ble presisert. Samt nå ser vi også endelig at alle som ble latterliggjort rundt lableak teorien ser ut til å ha rett. Geopolitisk skandale hvor USA er involvert. Evnen til kritisk tankegang ser ut til å snus fullstendig på hodet så lenge prestisje er involvert. Det ser ut til at evnen også nøytraliseres av offisielle utallelser med et politisk bakteppe. Kraften av arroganse kan være mer skadelig enn virus. Endret 15. september av Theo343 1 1 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 29. august Rapporter Del Skrevet 29. august (endret) Theo343 skrev (14 timer siden): Joda. Tall kan alltid vris og vendes dit man vil ha det. At viruset var en katastrofe for det moderne samfunnet og tusenvis av familiet og relasjoner er uansett ikke til å komme unna. 100.000 tallet ble spredd som en løgn for å skade Nyborg mest mulig. Det reelle tallet var 20.000 og det var et grovt estimat på flekken som også ble presisert. Joda, noen har en tendens til å overdrive hva andre de er dypt uenig med har sagt og det er en uting. Men når hun sa 20 000 mente hun selvfølgelig 20 000 i løpet av næremeste fremtid når hun i det samme åndedrag hevdet at Norge ville være like ille ute som Italia om vi ikke gjorde som hun foreslo som var ekstreme drakoniske tiltak som portforbud. Og Norge innførte ikke det og vi hadde ikke 20 000 døde i løpet av kort tid. Jeg vet ikke hvor mange som har død av covid-19 i Norge siden mars 2020 men det er nå over 4 år siden, så om det er noen tusen; i hovedsak mennesker med den ene foten i graven langt over gjennomsnittelig levealder og spredd over en lang tidsperiode er ikke det noe mer oppsiktsvekkende enn tallene for de som dør av influensa i samme tidsperiode. Endret 29. august av Morromann 2 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 29. august Rapporter Del Skrevet 29. august Theo343 skrev (14 timer siden): Samt nå ser vi også endelig at alle som ble latterliggjort rundt lableak teorien ser ut til å ha rett. Geopolitisk skandale hvor USA er involvert. Evnen til kritisk tankegang ser ut til å snus fullstendig på hodet så lenge prestisje er involvert. Det ser ut til at evnen også nøytraliseres av offisielle utallelser med et politisk bakteppe. Men kraften av arroganse kan være mer skadelig enn virus. Det stemmer og vi står åpenbart foran en skandale av dimensjoner noen blir stilt til ansvar. Men jeg ser, som forventet at de ansvarlige rundt finansieringen av monsterlaboratoriet er i full gang med en kampanje for å fremstille dette som konspirasjonsteori skapt av "Trump og Putin" selvfølgelig. 1 Lenke til kommentar
Dikedis Skrevet 13. september Rapporter Del Skrevet 13. september En til (hjelp meg gjerne å faktasjekke): https://slaynews.com/news/major-global-study-covid-shots-caused-largest-non-war-mortality-event-100-years/ Major Global Study: Covid Shots Caused ‘Largest Non-War Mortality Event in 100 Years’ Frank Bergman August 8, 2024 - 12:54 pm The lead author behind a major global study of excess death rates in 125 countries has just raised the alarm over the shocking impact of Covid mRNA shots on humanity. A new study by a team of Canadian researchers into excess mortality found that deaths have surged dramatically since the COVID-19 pandemic. However, they found that patterns of excess death globally could not be explained by the virus, including long Covid. As Slay News previously reported, the study, by researchers with Correlation Research in the Public Interest, examined excess mortality in 125 countries during and after the pandemic. It found that mortality patterns correlate closely with the imposition of restrictions such as lockdowns and with the rollout of Covid mRNA shots. The investigation determined that pandemic-related restrictions resulted in 30 million deaths globally. In addition, the researchers found that 17 million deaths can be attributed to the Covid mRNA injections. The researchers concluded that “nothing special would have occurred in terms of mortality had a pandemic not been declared and had the declaration not been acted upon.” Joseph Hickey, Ph.D., one of the paper’s co-authors and president of Correlation, has just given a new interview with “The Defender In-Depth” where he discusses the study’s bombshell findings in more detail. Hickey warns that his study proved that Covid shots and lockdowns are responsible for the “largest non-war mortality event in 100 years.” He explained that “all-cause mortality” refers to “the number of deaths without filtering by the cause of death” during a given period. “Excess deaths” refers to “how many deaths occurred that are above and beyond what would have been predicted” for a certain period. Hickey and the study’s co-authors analyzed pre-pandemic raw data from 2015 to 2019, and data collected between 2020 and 2023. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ellers kan vi notere at det siden i vår eller tidlig i sommer har pågått et langvarig og omfattende utbrudd av kikhoste her i vest, som synes å påvirke vel så mange tenåringer og voksne som barn. Jeg har aldri hørt om et slikt utbrudd av kikhoste blant ungdommer og voksne før, og jeg har vært på denne kloden en stund -- og så rett igjennom hele sommeren ... Man kan lure på om dette kan ha noe med den svekkelsen av immunforsvaret som mange av de ikke-sprøyte-gale advarte imot i 2021, '22 og '23. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Det er også påfallende mange rare trafikkulykker her for tiden. Mediedekningen syntes å indikere en topp i august. Det går fortsatt knapt en dag uten at man kan lese om at en bilfører har hatt et eller annet plutselig uhell -- og dette gjelder kun ett av Norges fylker ... 3 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 13. september Rapporter Del Skrevet 13. september (endret) Han hær tåler det iallafall, blir forsket på... https://lakartidningen.se/aktuellt/nyheter/2024/03/mannen-vaccinerades-mot-covid-217-ganger-inga-tecken-pa-men/ Ingen bivirkninger.. bra det finnes slike for forskningen sin skyld. Endret 13. september av Gouldfan Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september Dikedis skrev (På 13.9.2024 den 8:57 PM): En til (hjelp meg gjerne å faktasjekke): https://slaynews.com/news/major-global-study-covid-shots-caused-largest-non-war-mortality-event-100-years/ Major Global Study: Covid Shots Caused ‘Largest Non-War Mortality Event in 100 Years’ Frank Bergman August 8, 2024 - 12:54 pm The lead author behind a major global study of excess death rates in 125 countries has just raised the alarm over the shocking impact of Covid mRNA shots on humanity. A new study by a team of Canadian researchers into excess mortality found that deaths have surged dramatically since the COVID-19 pandemic. However, they found that patterns of excess death globally could not be explained by the virus, including long Covid. As Slay News previously reported, the study, by researchers with Correlation Research in the Public Interest, examined excess mortality in 125 countries during and after the pandemic. It found that mortality patterns correlate closely with the imposition of restrictions such as lockdowns and with the rollout of Covid mRNA shots. The investigation determined that pandemic-related restrictions resulted in 30 million deaths globally. In addition, the researchers found that 17 million deaths can be attributed to the Covid mRNA injections. The researchers concluded that “nothing special would have occurred in terms of mortality had a pandemic not been declared and had the declaration not been acted upon.” Joseph Hickey, Ph.D., one of the paper’s co-authors and president of Correlation, has just given a new interview with “The Defender In-Depth” where he discusses the study’s bombshell findings in more detail. Hickey warns that his study proved that Covid shots and lockdowns are responsible for the “largest non-war mortality event in 100 years.” He explained that “all-cause mortality” refers to “the number of deaths without filtering by the cause of death” during a given period. “Excess deaths” refers to “how many deaths occurred that are above and beyond what would have been predicted” for a certain period. Hickey and the study’s co-authors analyzed pre-pandemic raw data from 2015 to 2019, and data collected between 2020 and 2023. ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ellers kan vi notere at det siden i vår eller tidlig i sommer har pågått et langvarig og omfattende utbrudd av kikhoste her i vest, som synes å påvirke vel så mange tenåringer og voksne som barn. Jeg har aldri hørt om et slikt utbrudd av kikhoste blant ungdommer og voksne før, og jeg har vært på denne kloden en stund -- og så rett igjennom hele sommeren ... Man kan lure på om dette kan ha noe med den svekkelsen av immunforsvaret som mange av de ikke-sprøyte-gale advarte imot i 2021, '22 og '23. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Det er også påfallende mange rare trafikkulykker her for tiden. Mediedekningen syntes å indikere en topp i august. Det går fortsatt knapt en dag uten at man kan lese om at en bilfører har hatt et eller annet plutselig uhell -- og dette gjelder kun ett av Norges fylker ... Jeg tror absolutt at lockdownpolitikken som var et stort samfunnsskadelig eksperiment som aldri mer bør tas i bruk; ihvertfall på den måten og med den vanvittige rettferdiggjøringen for det og med flyttende målstrenger med hvorfor(fra unngå massedød til flate ut kurven til redde helsevesenet til redusere sykefravær; fullstendig villere og mer latterligere for hver gang)har vært en veldig sterk bidragsyter til både svekket immunforsvar med hygienehysteri og svekket sosial evne til konsentrasjon og koordinering; med ekstrem eksplosjon i avhengighet av Internet og slavetelefoner. At vaksinene har større bivirkninger enn man først var klar over er forsåvidt riktig men jeg kan ikke si at jeg misteker at de jeg vet om som har gått bort eller blitt alvorlig syk de siste årene ble det pga. vaksinene. Jeg vet om en som døde brått men h*n hadde ikke tatt coronavaksinen så det er ingen forklaring. Og selv om jeg tok to vaksinedoser for 3 år siden; noe jeg IKKE ville gjort igjen i dag så har ikke jeg vært merkart syk; de virusinfeksjonene jeg har hatt siden da kan telles på en hånd. Men lockdownuvesenet har helt klart vært et forferdelig Milibrand-eksperiment og bør aldri tas opp av verktøykassen for virusbekjempelse igjen. 1 2 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. september Rapporter Del Skrevet 15. september (endret) On 29.8.2024 at 7:48 AM, Morromann said: Det stemmer og vi står åpenbart foran en skandale av dimensjoner noen blir stilt til ansvar. Men jeg ser, som forventet at de ansvarlige rundt finansieringen av monsterlaboratoriet er i full gang med en kampanje for å fremstille dette som konspirasjonsteori skapt av "Trump og Putin" selvfølgelig. Mhm. Konspirasjonsteorier i ordets faktiske betydning forekommer i vesentlig større grad enn de som bruker det for å hysje ned ting er klar over. Folk har blitt så redd ordet at man ikke lenger vet hva det betyr og har tillagt det elementer det ikke har. On 29.8.2024 at 7:46 AM, Morromann said: Joda, noen har en tendens til å overdrive hva andre de er dypt uenig med har sagt og det er en uting. Men når hun sa 20 000 mente hun selvfølgelig 20 000 i løpet av næremeste fremtid når hun i det samme åndedrag hevdet at Norge ville være like ille ute som Italia om vi ikke gjorde som hun foreslo som var ekstreme drakoniske tiltak som portforbud. Og Norge innførte ikke det og vi hadde ikke 20 000 døde i løpet av kort tid. Jeg vet ikke hvor mange som har død av covid-19 i Norge siden mars 2020 men det er nå over 4 år siden, så om det er noen tusen; i hovedsak mennesker med den ene foten i graven langt over gjennomsnittelig levealder og spredd over en lang tidsperiode er ikke det noe mer oppsiktsvekkende enn tallene for de som dør av influensa i samme tidsperiode. Norge hadde en uansvarlig tilnærming i starten. Etterhvert innførte de mange av tingene hun foreslo og dermed unngikk vi høyere dødstall. Så er det jo litt merkelig da at man ikke lenger rapporterer dødstall som følge av covid. "Vi klarte ikke å stoppe det så da trenger vi ikke å rapportere dødstall". Og et liv er ikke mindre verdt bare fordi man har blitt urettferdig rammet av en sykdom som gjør de mer utsatt. Det er ikke slik at alle som er ekstra sårbare for dette som er vesentlig farligere enn influensa, har gjort det mot seg selv. Endret 15. september av Theo343 4 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 16. september Rapporter Del Skrevet 16. september Theo343 skrev (18 timer siden): Mhm. Konspirasjonsteorier i ordets faktiske betydning forekommer i vesentlig større grad enn de som bruker det for å hysje ned ting er klar over. Folk har blitt så redd ordet at man ikke lenger vet hva det betyr og har tillagt det elementer det ikke har. Det har, i likhet med begreper som "fascime" blitt såpass utvannet at det har mistet sin opprinnelige betydning. Og forøvrig brukes det som en hersketeknikk og skjellsord mot alle som ønsker å pirke litt i narrativene og slås i hartkorn med anti-vitenskap og tøyseteorier om flat jord og bigfoot kun for å drite ut og gjøre til latter. Når lablekkasjen etterhvert har blitt så sannsynliggjort er det en del som nok har måttet gå stillere i dørene rundt dette da de selv hånte de som snakket om det og man ble sensurert og endog kastet ut av YouTube for å snakke om det. Men de samme folkene som nå går stille i dørene rundt lavlekkasjen fortsetter forøvrig å håne andre om konspirasjoner som kan ha men muligens ikke kan ha skjedd og bruker det fortsatt som et skjellsord. Meningen med bruken av ordet som hersketeknikk er selvfølgelig som du sier å hysje ned ting som vil sette våre egne ledere i et dårlig lys. Theo343 skrev (18 timer siden): Norge hadde en uansvarlig tilnærming i starten. Etterhvert innførte de mange av tingene hun foreslo og dermed unngikk vi høyere dødstall. Så er det jo litt merkelig da at man ikke lenger rapporterer dødstall som følge av covid. "Vi klarte ikke å stoppe det så da trenger vi ikke å rapportere dødstall". Hæh?? Gunhild Nyborg krevde Kina-lignende portforbud! Norge VAR i sin første nedstenging da hun snakket om at "vi er i krig"; den nedstengingen med hytteforbud og "søringkarantene" og ALT var stengt. Hva er det du snakker om? Og hvilket tiltak var det vi SENERE; etter at hun var i Debatten 20.mars 2020 var det Norge innførte etter innspirasjon fra frk. Nygaard? Det skulle jeg gjerne likt å vite? Hvilke? Tror nok du egentlig husker feil her. At Norge aldri hadde portforbud er en velsignet ting. Forøvrig finnes det vel oppdaterte coronadødsfall i offentlige helseregistre. Det er vel bare det at de ikke smører det ut over alle mediene daglig; noe man ikke heller gjør med hvem som dør av influensa og kreft daglig. Theo343 skrev (18 timer siden): Og et liv er ikke mindre verdt bare fordi man har blitt urettferdig rammet av en sykdom som gjør de mer utsatt. Hvem har påstått det? Theo343 skrev (18 timer siden): Og et liv er ikke mindre verdt bare fordi man har blitt urettferdig rammet av en sykdom som gjør de mer utsatt. Det er ikke slik at alle som er ekstra sårbare for dette som er vesentlig farligere enn influensa, har gjort det mot seg selv. Omicron ERr langt mindre farlig enn influensa. Jeg har hatt bakrus som var verre og hvor jeg nærmest følte at hjerteinfarkt var på vei. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. september Rapporter Del Skrevet 17. september (endret) Quote Jeg vet ikke hvor mange som har død av covid-19 i Norge siden mars 2020 men det er nå over 4 år siden, så om det er noen tusen; i hovedsak mennesker med den ene foten i graven langt over gjennomsnittelig levealder Mente du her mennesker godt over 70 så er jeg ikke uenig i den betraktningen. Men jeg skulle gjerne hatt tilgang til de faktiske tallene. Også hvor covid-19 har vært involvert i innledende fase. Offisielle tall er omtrentlig 8000 i følge globale trackere, men tja.... offisielle tall. Endret 17. september av Theo343 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå