QuadFeed Skrevet 23. oktober Del Skrevet 23. oktober jeg er komplett føkka etter vaksinen, sko aldri ha tatt den acid dritten der. 1 Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 23. oktober Del Skrevet 23. oktober Dikedis skrev (2 timer siden): Bill Gates to Stand Trial in Netherlands in COVID Vaccine Injury Lawsuit Dette er altså syv "corona-skeptikere" (i følge artikkelen) som er sinte på Bill Gates for at han er involvert i "The Great Reset", som i seg selv er gjennomsyret av konspirasjonsteorier. De har fått vaksinen, og senere blitt syke. De mener selv at det er på grunn av vaksinen, og vil ha Bill Gates og noen andre for retten for å ha misledet de til å tro at vaksinen er trygg. Det er jo egentlig ganske godt gjort at de ikke har fått med seg mer enn syv stykker. Hvordan saken vil ende, vet vi jo selvsagt ikke enda. Et søksmål uten en avgjørelse, er ikke et bevis på noe som helst. 6 Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 23. oktober Del Skrevet 23. oktober (endret) Dikedis skrev (2 timer siden): The Takada paper shows very clearly that the COVID vaccines are not safe https://kirschsubstack.com/p/the-takada-paper-shows-very-clearly For myocarditis, the ROR was 15 for Pfizer and 54 for Moderna. How can THAT happen for a safe vaccine? It means Pfizer is very unsafe and Moderna is a train wreck. Steve Kirsch Oct 14, 2024 Steve Kirsch, det er faktisk litt morsomt. Han er en av to som fant opp den første optiske musen. Han er utdannet som elektroingeniør, men har ikke noen videre utdannelse innenfor noe medisinsk felt. Han er imidlertid også kjent for å være anti-vaksiner, og har startet "Vaccine Safety Research Foundation (VSRF)". Han stoler altså fullt og helt på én artikkel. Når jeg søker på nett, så finner jeg ingen artikler med noe i nærheten av disse tallene for ROR. Jeg finner 2.91 for Moderna, og 5.37 for Pfizer i artikler med et større datagrunnlag enn Kirsch har i sin artikkel. Fortell meg gjerne hvor jeg tar feil. Link I USA har det blitt rapportert 1226 tilfeller av hjertebetennelse etter ca. 300 millioner doser. Det inkluderer da både tilfeller på grunn av vaksinen, og tilfeller som uansett ville oppstått. Og det er jo noe som kan ramme hvem som helst uavhengig av om man har tatt en vaksine eller ikke. 95% var milde tilfeller, og det var ikke rapportert noen dødsfall. Link Endret 23. oktober av Nukleosid 4 Lenke til kommentar
RookieNO Skrevet 23. oktober Del Skrevet 23. oktober Tussi skrev (2 timer siden): https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC9538893/ Hvordan våger du å forpeste en god vaksinediskusjon med fakta?!? 2 2 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 27. oktober Del Skrevet 27. oktober QuadFeed skrev (På 23.10.2024 den 1:31 PM): jeg er komplett føkka etter vaksinen, sko aldri ha tatt den acid dritten der. Men hva konkret skjedde etter at du tok vaksinen? Kunne du være mer spesifikk og gi mer detaljer? 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. oktober Del Skrevet 27. oktober Morromann skrev (På 22.10.2024 den 8:41 AM): Jeg lar meg ihvertfall ikke smøre med buttons og kopper fra "arbeider"-partiet. Ellers har jeg ekte apekopper fra før. Er de ikke fine? Veldig fin 😀 3 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 28. oktober Del Skrevet 28. oktober Nukleosid skrev (På 23.10.2024 den 4:09 PM): Steve Kirsch, det er faktisk litt morsomt. Han er en av to som fant opp den første optiske musen. Han er utdannet som elektroingeniør, men har ikke noen videre utdannelse innenfor noe medisinsk felt. Han er imidlertid også kjent for å være anti-vaksiner, og har startet "Vaccine Safety Research Foundation (VSRF)". Han stoler altså fullt og helt på én artikkel. Når jeg søker på nett, så finner jeg ingen artikler med noe i nærheten av disse tallene for ROR. Jeg finner 2.91 for Moderna, og 5.37 for Pfizer i artikler med et større datagrunnlag enn Kirsch har i sin artikkel. Fortell meg gjerne hvor jeg tar feil. Link I USA har det blitt rapportert 1226 tilfeller av hjertebetennelse etter ca. 300 millioner doser. Det inkluderer da både tilfeller på grunn av vaksinen, og tilfeller som uansett ville oppstått. Og det er jo noe som kan ramme hvem som helst uavhengig av om man har tatt en vaksine eller ikke. 95% var milde tilfeller, og det var ikke rapportert noen dødsfall. Link Men er hjertebetennelse noe man kan bli helt bra igjen av uten noen vedvarede effekt på hjertet? 2 Lenke til kommentar
Dikedis Skrevet 28. oktober Del Skrevet 28. oktober Dette er noe av det jeg siktet til i tråden som ble stengt for nye innlegg: Sannheten om den dypt kriminelle affæren som var og er de såkalte "korona"- eller "covid"-"vaksinene" (skadelige mRNA-preparater, sterkt forurenset av genetisk materiale som ikke skal være der) er i ferd med å komme ut for fullt, til brede lag av befolkningen, i AUSTRALIA, mye takket være det at en liten kommune der våget å la den meget eminente legen og forskeren Angus Dalgleish komme med en svært urovekkende og intens presentasjon til en forsamling (kommunestyret, tror jeg), noe som så har skapt store ringvirkninger. https://www.researchgate.net/profile/Angus-Dalgleish-2 Angus G Dalgleish St George's, University of London | SGUL · Division of Clinical Sciences BSc(Hons),MB.BS,MD, FRACP, FRCP ,FRCPath, FMedSci For mer om den voksende skandalen down under, se: https://lettersfromaustralia.substack.com/p/its-the-crime-of-the-century-leading Dalgleish's video-presentasjon vedlagt Angus Dalgleish Informs Port Hedland Council of Alarming Ramifications of DNA Contamination.mp4 1 Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 28. oktober Del Skrevet 28. oktober I Norge publiseres kreftdata åpent. Nedenfor er perioden 2014-2023 (klikk for større versjon). Ser man på ASR (aldersstandardisert rate), er det ikke lett å se noen nylig eksplosjon av krefttilfeller. Ellers har FHI mye info. Dalgleish burde skrive en vitenskapelig artikkel, få den fagfellevurdert og publisert så forskere (og allmennhet) kunne diskutere datagrunnlaget han baserer sine vurderinger på og gyldigheten av konklusjonene han trekker. De ser ikke ut til å være veldig gyldige for Norge, i alle fall. 1 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 29. oktober Del Skrevet 29. oktober Dikedis skrev (10 timer siden): Dette er noe av det jeg siktet til i tråden som ble stengt for nye innlegg: Sannheten om den dypt kriminelle affæren som var og er de såkalte "korona"- eller "covid"-"vaksinene" (skadelige mRNA-preparater, sterkt forurenset av genetisk materiale som ikke skal være der) er i ferd med å komme ut for fullt, til brede lag av befolkningen, i AUSTRALIA, mye takket være det at en liten kommune der våget å la den meget eminente legen og forskeren Angus Dalgleish komme med en svært urovekkende og intens presentasjon til en forsamling (kommunestyret, tror jeg), noe som så har skapt store ringvirkninger. https://www.researchgate.net/profile/Angus-Dalgleish-2 Angus G Dalgleish St George's, University of London | SGUL · Division of Clinical Sciences BSc(Hons),MB.BS,MD, FRACP, FRCP ,FRCPath, FMedSci For mer om den voksende skandalen down under, se: https://lettersfromaustralia.substack.com/p/its-the-crime-of-the-century-leading Dalgleish's video-presentasjon vedlagt Angus Dalgleish Informs Port Hedland Council of Alarming Ramifications of DNA Contamination.mp4 I den artikkelen det siktes til nevnes AztraZenaca som slett ikke var noen mrna-vaksine, men en tradisjonell vaksine og som også ble tatt ut av det norske vaksinasjonsprogrammet. Men jeg ser at denne likevel sauses sammen med Pfeizer og Moderna når man omtaler vasksinene. Ellers så er det nok som mange andre har påpekt et faktum at mange kreftdiagnoser som ellers ville blitt oppdaget ikke ble det under lockdown, fordi man ble frarådet fra å gå til lege på den tiden eller rett og slett glemt; i galskapen rundt lockdown skulle man nesten tro at corona var langt mer farligere enn kreft. Men som det også har blitt påpekt har vi ikke sett denne store økningen av kreft i Norge; men Australia var som kjent helt nazi med lockdown og kopierte praktisk talt Kina ned i minste detalj på terrorisering av egne innbyggere med lockdown-poiltikken sin så det var nok mange kreftdiagnoser som gikk tapt på grunn av denne politikken som ellers ville blitt oppdaget. 2 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. oktober Del Skrevet 29. oktober (endret) 10 hours ago, a_aa said: I Norge publiseres kreftdata åpent. Nedenfor er perioden 2014-2023 (klikk for større versjon). Ser man på ASR (aldersstandardisert rate), er det ikke lett å se noen nylig eksplosjon av krefttilfeller. Ellers har FHI mye info. Dalgleish burde skrive en vitenskapelig artikkel, få den fagfellevurdert og publisert så forskere (og allmennhet) kunne diskutere datagrunnlaget han baserer sine vurderinger på og gyldigheten av konklusjonene han trekker. De ser ikke ut til å være veldig gyldige for Norge, i alle fall. Hvor lang tid tar det i gjennomsnitt fra man begynner å utvikle kreft av ulike innvirkende årsaker og til man har diagnostisert det? Vi ser ikke nødvendigvis ettervirkninger og sammenhenger med en gang. Det jeg ikke har så tillitt til i denne sammenhenger er Norge. I Norge har man ikke god trackrecord på å følge internasjonal forskning. Flått båren sykdom har ødelagt mange liv siste 30 år pga. vår motstand mot forskning utført i andre land. Endret 29. oktober av Theo343 2 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 29. oktober Del Skrevet 29. oktober (endret) Dikedis skrev (13 timer siden): Dette er noe av det jeg siktet til i tråden som ble stengt for nye innlegg: Sannheten om den dypt kriminelle affæren som var og er de såkalte "korona"- eller "covid"-"vaksinene" (skadelige mRNA-preparater, sterkt forurenset av genetisk materiale som ikke skal være der https://www.vg.no/nyheter/i/OQOqB3/denne-ene-cellen-kan-ha-utloest-astrazeneca-krisen Det er rester fra celler som i utgangspunktet stammer fra et abortert foster som har forårsaket disse problemene, antar man. Enda en grunn til å bruke mRNA og ikke uetisk produserte vaksiner Endret 29. oktober av Tussi Lenke til kommentar
a_aa Skrevet 29. oktober Del Skrevet 29. oktober Theo343 skrev (8 timer siden): Hvor lang tid tar det i gjennomsnitt fra man begynner å utvikle kreft av ulike innvirkende årsaker og til man har diagnostisert det? Vi ser ikke nødvendigvis ettervirkninger og sammenhenger med en gang. Det jeg ikke har så tillitt til i denne sammenhenger er Norge. I Norge har man ikke god trackrecord på å følge internasjonal forskning. Flått båren sykdom har ødelagt mange liv siste 30 år pga. vår motstand mot forskning utført i andre land. Hvor kraftig bør man slå alarm dersom man, som du antyder, ikke ser virkninger på befolkningsnivå? Er det nok med teori og anekdoter? Ellers: Forskning blir ikke god av å komme fra utlandet, men av gode data fremskaffet i gode prosesser og behandlet med faglig dyktighet i balanserte vurderinger og nøkterne slutninger. Jeg har ikke kunnskap til å vurder norsk og internasjonal flått-sykdoms-forskning, men jeg tviler på at det er noe i den materien som gjør det ønskelig at utenlandske forskere generelt (og her Dalgleish spesielt) ikke bør få spørsmål om forskningen sin. Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober Dikedis skrev (På 28.10.2024 den 9:07 PM): Dette er noe av det jeg siktet til i tråden som ble stengt for nye innlegg: Sannheten om den dypt kriminelle affæren som var og er de såkalte "korona"- eller "covid"-"vaksinene" (skadelige mRNA-preparater, sterkt forurenset av genetisk materiale som ikke skal være der) er i ferd med å komme ut for fullt, til brede lag av befolkningen, i AUSTRALIA, mye takket være det at en liten kommune der våget å la den meget eminente legen og forskeren Angus Dalgleish komme med en svært urovekkende og intens presentasjon til en forsamling (kommunestyret, tror jeg), noe som så har skapt store ringvirkninger. https://www.researchgate.net/profile/Angus-Dalgleish-2 Angus G Dalgleish St George's, University of London | SGUL · Division of Clinical Sciences BSc(Hons),MB.BS,MD, FRACP, FRCP ,FRCPath, FMedSci For mer om den voksende skandalen down under, se: https://lettersfromaustralia.substack.com/p/its-the-crime-of-the-century-leading Dalgleish's video-presentasjon vedlagt Angus Dalgleish Informs Port Hedland Council of Alarming Ramifications of DNA Contamination.mp4 Altså...bare dette at det er oppfunnet et preparat "forkledd som vaksine" som gir folk kreft i rekordfart; DET høres ut som dystopisk science-fiction for meg. Jeg mener; her har man forgjeves brukt 60-70 år på å finne en kur mot kreft og ikke lyktes men så klarer man i løpet av noen måneder i 2020 å lage et preparat for hurtigkreft. Kreft er noe som bruker lang tid på å utvikle seg; vi snakker år og tiår; ikke noen få måneder. Men at legemiddelindustrien ønsker at mennesker skal være mest mulig syke som artikkelen nevner; ja det er helt riktig. Hvis ikke hadde det ikke vært en INDUSTRI som hele tiden går i pluss på børsen. Men det er kanskje en annen diskusjon? a_aa skrev (På 28.10.2024 den 11:25 PM): I Norge publiseres kreftdata åpent. Nedenfor er perioden 2014-2023 (klikk for større versjon). Ser man på ASR (aldersstandardisert rate), er det ikke lett å se noen nylig eksplosjon av krefttilfeller. Ellers har FHI mye info. Dalgleish burde skrive en vitenskapelig artikkel, få den fagfellevurdert og publisert så forskere (og allmennhet) kunne diskutere datagrunnlaget han baserer sine vurderinger på og gyldigheten av konklusjonene han trekker. De ser ikke ut til å være veldig gyldige for Norge, i alle fall. Ganske grei oversikt der. Det påpekes også "nedgang" i oppdagede brystkrefttilfeller i 2020; og som jeg har påpekt, på grunn av lockdown. Altså nedgang i REGISTRERTE tilfeller, ikke reelle, noe som desverre betydde at flere fikk det oppdaget for sent og man fikk kreftdødsfall vi ikke hadde behøvd å ha fordi vi måtte sette himmel og jord i bevegelse for ikke å få et virus som i all hovedsak var dødelig for mennesker med den ene foten i graven fra før. Altså ikke på grunn av vaksinen, men lockdown, et samfunnsdestruktivt eksperiment som aldri må tas i bruk igjen. Men ellers så påstås det i artikkelen at eksplosjonen av kreft skyldes økt levealder, noe jeg mener ikke kan være helt riktig i og med at kreft øker hos hele befolkningen, også yngre;; noe jeg er sikker på kan tilskrives at befolkningen konsumerer mer ultraprossesert søppelmat som generasjoner før oss ikke hadde i seg. Heldigvis er det færre som får bukspyttkjertelkreft i Norge enn mange andre land; som i USA; søppelmatens store høyborg hvor det er langt vanligere. Men det er en annen diskusjon. Hovedpoenget er uansett at kreftøkningen skyldes at mennesket; ihvertfall det vestlige mennesket; for det er i Vesten det øker mest, skyldes at vi er mer forgiftet enn noen generasjon tidligere av søppel som kalles "mat"+ masse medisinering(som et stikk til BigPharma)men ikke av to stikk med en vaksine. Theo343 skrev (23 timer siden): Hvor lang tid tar det i gjennomsnitt fra man begynner å utvikle kreft av ulike innvirkende årsaker og til man har diagnostisert det? Vi ser ikke nødvendigvis ettervirkninger og sammenhenger med en gang. Veldig lang tid. Vanligvis noen tiår. Det er ikke slik at man får lungekreft av å ha røykt sigaretter daglig i 2-3 år, det skal mer til enn som så; vi snakker mer 20-30 år eller mer. Theo343 skrev (23 timer siden): Det jeg ikke har så tillitt til i denne sammenhenger er Norge. I Norge har man ikke god trackrecord på å følge internasjonal forskning. Det har du helt rett i. Både når det gjelder kreft, psykisk helse og rusmiddelproblematikk er Norge arrogante undermålere som ikke bryr seg om hva internasjonale studier angår og slår seg på brystet med "vi vet bedre og slik gjør vi det her"-arroganse. 1 Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober Morromann skrev (På 28.10.2024 den 7:01 AM): Men er hjertebetennelse noe man kan bli helt bra igjen av uten noen vedvarede effekt på hjertet? Link "Det store flertallet blir frisk og uten varige skader på hjertet. Men hjertemuskelbetennelse kan være en alvorlig tilstand. Fordi sykdommen i mange tilfeller ikke blir oppdaget, er det ikke kjent hvor ofte den går over til en tilstand med svekket hjerte (dilatert kardiomyopati). Hos pasienter med alvorlig hjertemuskelbetennelse kan sykdommen være dødelig. Muligheten for at det kan foreligge en hjertemuskelbetennelse i forbindelse med en virusinfeksjon, er en av flere grunner til at man ikke skal trene eller belaste kroppen hardt når man ikke er frisk." 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 30. oktober Del Skrevet 30. oktober Dette er interresante og spennende vaksiner og snakke om hørte Gates måtte møte opp i Nederland tror jeg det var i retten ? Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober Tussi skrev (På 29.10.2024 den 10:36 AM): https://www.vg.no/nyheter/i/OQOqB3/denne-ene-cellen-kan-ha-utloest-astrazeneca-krisen Det er rester fra celler som i utgangspunktet stammer fra et abortert foster som har forårsaket disse problemene, antar man. Enda en grunn til å bruke mRNA og ikke uetisk produserte vaksiner I artikler som den som det er linket til over her ser jeg at man sauser inn AZ i omtale av mrna-vaskiner til tross for at det ikke er en mrna-vaksine i det hele tatt. Selv om man er skeptisk til vaksinene, og det mener jeg personlig at det er god grunn til er det viktig at man har faktagrunnlaget sitt i orden. Forøvrig er det interessant med videoen i linken din fra VG fra 2021. Er som å gå inn i en tidsmaskin i vår nære men følelsesmessig likevel så fjerne fortid. De snakker her med den største selvfølgelighet og selvsikkerhet på at vaksinen gjør en immun mot viruset, noe vi nå vet ikke er sant; selv om jeg har sett revisjonistiske påstander i noen av trådene her på at de aldri påstod at vaksinen ga immunitet selv om det i aller høyeste grad var narrativet tidlig i 2021. Og det blir også snakket om "flokkimmunitet", noe Nakstad med selvsikkerhet antok at befolkningen villa ha sommeren 2021. Veeell..... a_aa skrev (På 29.10.2024 den 6:47 PM): Hvor kraftig bør man slå alarm dersom man, som du antyder, ikke ser virkninger på befolkningsnivå? Er det nok med teori og anekdoter? Ellers: Forskning blir ikke god av å komme fra utlandet, men av gode data fremskaffet i gode prosesser og behandlet med faglig dyktighet i balanserte vurderinger og nøkterne slutninger. Jeg har ikke kunnskap til å vurder norsk og internasjonal flått-sykdoms-forskning, men jeg tviler på at det er noe i den materien som gjør det ønskelig at utenlandske forskere generelt (og her Dalgleish spesielt) ikke bør få spørsmål om forskningen sin. Til dels enig, men når andre land viser gode resultater fra sin forskning mens Norge fortsatt setter seg på bakbeina grunnet arrogant bedreviter-mentalitet, "pengemangel"(i et superrikt land),byråkrati eller av ideologiske og moralistiske årsaker(som rusmiddelpolitikk)så er det ikke slik at "vi vet best" og verdt å sperre opp øynene. Men enig at enkeltindivider som forskere som mener at coronavaksiner gir kreft i en superfart ikke bør tas på alvor. Om det skulle føre til kreftutvikling vil det garatnert være snakk om flere år og da med ganske så mange doser over lengre tid. Nukleosid skrev (16 timer siden): Link "Det store flertallet blir frisk og uten varige skader på hjertet. Men hjertemuskelbetennelse kan være en alvorlig tilstand. Fordi sykdommen i mange tilfeller ikke blir oppdaget, er det ikke kjent hvor ofte den går over til en tilstand med svekket hjerte (dilatert kardiomyopati). Hos pasienter med alvorlig hjertemuskelbetennelse kan sykdommen være dødelig. Muligheten for at det kan foreligge en hjertemuskelbetennelse i forbindelse med en virusinfeksjon, er en av flere grunner til at man ikke skal trene eller belaste kroppen hardt når man ikke er frisk." Synes likevel alt som er av hjertesykdom høres skummelt ut; nå er jeg erklært hypokonder vel å merke. Men hjertet er tross alt kroppens batteri. Maskinfører skrev (16 timer siden): Dette er interresante og spennende vaksiner og snakke om hørte Gates måtte møte opp i Nederland tror jeg det var i retten ? Tviler på at det ender opp som stort mer enn en nothingburger. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 31. oktober Del Skrevet 31. oktober Morromann skrev (3 timer siden): I artikler som den som det er linket til over her ser jeg at man sauser inn AZ i omtale av mrna-vaskiner til tross for at det ikke er en mrna-vaksine i det hele tatt. Selv om man er skeptisk til vaksinene, og det mener jeg personlig at det er god grunn til er det viktig at man har faktagrunnlaget sitt i orden. Forøvrig er det interessant med videoen i linken din fra VG fra 2021. Er som å gå inn i en tidsmaskin i vår nære men følelsesmessig likevel så fjerne fortid. De snakker her med den største selvfølgelighet og selvsikkerhet på at vaksinen gjør en immun mot viruset, noe vi nå vet ikke er sant; selv om jeg har sett revisjonistiske påstander i noen av trådene her på at de aldri påstod at vaksinen ga immunitet selv om det i aller høyeste grad var narrativet tidlig i 2021. Og det blir også snakket om "flokkimmunitet", noe Nakstad med selvsikkerhet antok at befolkningen villa ha sommeren 2021. Veeell..... Til dels enig, men når andre land viser gode resultater fra sin forskning mens Norge fortsatt setter seg på bakbeina grunnet arrogant bedreviter-mentalitet, "pengemangel"(i et superrikt land),byråkrati eller av ideologiske og moralistiske årsaker(som rusmiddelpolitikk)så er det ikke slik at "vi vet best" og verdt å sperre opp øynene. Men enig at enkeltindivider som forskere som mener at coronavaksiner gir kreft i en superfart ikke bør tas på alvor. Om det skulle føre til kreftutvikling vil det garatnert være snakk om flere år og da med ganske så mange doser over lengre tid. Synes likevel alt som er av hjertesykdom høres skummelt ut; nå er jeg erklært hypokonder vel å merke. Men hjertet er tross alt kroppens batteri. Tviler på at det ender opp som stort mer enn en nothingburger. Tja vanskelig og si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå