andesam Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Er det noen som vet hvordan man kan lage et bilde i matrix koder? Altså å få skriften til å følge kantene, sånn som man kan se på filmene... Har en matrix code font som jeg har eksprimentert litt med. Men er den eneste måten å lage noe sånnt på å bare bruke free transform funkjonene og legge koder langs overflatene? Eller er det en enklere måte? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Vet ikke helt om det var dette du mente, men her er iallefall en god tutorial. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 var ikke akkurat sånn jeg tenkte på, men takk. Fant et bilde av hva jeg mener. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Ja, da kan du gjøre som tutorialen jeg gav deg, for så å bruke Edit > Transform > Perspective etterpå. Har du prøvd det? Husk å krympe teksten i riktig ende, altså nedover, ellers blir kvaliteten helt på trynet. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 kan ikke tenke meg at det finnes noen enklere løsning enn free transform (ev. perspective) og overlay. kan jo hende det finnes der ute, men da må det være et ganske intelligent program som måler hellingen på vegger og slikt. må du angi det selv er det jo like greit med free transform. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 ok, takk for svarene Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 kan jo og gjøre det i et 3d program, berre legge teksturer på veggane i en boks Men som dei andre seier, free transform og perspective er nok det lettaste og beste for deg. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 kan jo lage texturen i photoshop også legge det til å maya eller noe sånn... tror jeg prøver det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå