Comma Chameleon Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 Regner med alle kjøper Pro eller Pro Max, forresten? Er vel så godt som ingen endringer på base-modellen. Kanskje mest skuffende "oppgradering" av en iPhone jeg kan huske. Ikke engang s-nivå verdig. Lenke til kommentar
Båtgutten1 Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 (endret) Har en bestillingslink til en 14 Pro max 128gb sølv hos Telenor om noen vil ha. Går ut om en time Til dere som har bestilt hos Telia med expresslevering av jetpak, de kommer inn til jetpak inatt. blir så skannet der da, og da vil sporingen fungere. Forventet levering er morra på disse pakkene. Endret 15. september 2022 av Båtgutten1 Lenke til kommentar
Leif1961 Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 Pro Max 256 gb er på veg til meg fra Telia. Bestilte samme dag v lansering. Ser i Postnord app at den er motatt kl 8.49 av Telia. Mer historikk er ikke å se foreløpig. Lenke til kommentar
Texmex Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 Noen som har bestilt hos Techstep og mottatt noe mer enn ordrebekreftelse hittil da? Står fortsatt levering 17.09 på fleste 14 Pro i nettbutikken, men stusser litt på det. Lenke til kommentar
Raggatusen Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 Noen som har fått mail med sporing nr i fra telenor Lenke til kommentar
rafraf24 Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 Raggatusen skrev (2 minutter siden): Noen som har fått mail med sporing nr i fra telenor Virker håpløst, i fjor fikk jeg sporingslenke på fredag kl 9:45 og mobilen kom på lørdag, så hvis ingenting kommer i dag snart, så blir det mest sannsynlig lørdag. (Bestilte med swap) Lenke til kommentar
UpsetDnite Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 Raggatusen skrev (6 minutter siden): Noen som har fått mail med sporing nr i fra telenor Niks.. Lenke til kommentar
obvobe Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 Raggatusen skrev (20 minutter siden): Noen som har fått mail med sporing nr i fra telenor nope.. telefonen dukker vel ikke opp før i neste uke da tipper jeg. Lenke til kommentar
MariussX Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 MariussX skrev (11 timer siden): Har en link til Telenor, iPhone 14 pro max Lilla 512GB hvis noen er interessert Som nevnt over er de ikke personlige og kan brukes av hvem som helst Hei, Legger den ut her så kan det bli førstemann til mølla: Hei. Din Apple iPhone 14 Pro Max 512GB, mørk lilla er nå på lager - her kan du bestille: https://nettbutikk.telenor.no/reservasjon?product=52169.TELENOR&guid=163ed2fa-34ab-11ed-b49d-2c44fd8442bc Vi har også sendt deg epost med bestillingslink. Linken er gyldig i 24 timer. Ønsker du en annen modell / farge, må du reservere på nytt. Hilsen Telenor Lenke til kommentar
trym177 Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 rafraf24 skrev (38 minutter siden): Virker håpløst, i fjor fikk jeg sporingslenke på fredag kl 9:45 og mobilen kom på lørdag, så hvis ingenting kommer i dag snart, så blir det mest sannsynlig lørdag. (Bestilte med swap) Hvordan fikk du den på lørdag? Her jeg bor kjører hverken PostNord, posten, dhl eller noen andre på lørdager… Lenke til kommentar
rafraf24 Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 trym177 skrev (3 minutter siden): Hvordan fikk du den på lørdag? Her jeg bor kjører hverken PostNord, posten, dhl eller noen andre på lørdager… Oslo og fikk hentemeldingen på lørdag formiddag 1 Lenke til kommentar
trym177 Skrevet 15. september 2022 Del Skrevet 15. september 2022 Noen som har en link hos Telenor for 14 Pro Max? 128 eller 256 gb… Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 16. september 2022 Del Skrevet 16. september 2022 Har resvert en iPhone 14 Pro Max hos Telenor for noen dager siden. Har enda ikke hørt noe. Men det er ingen hast for min del. Min iPhone 12 Pro Max fungerer utemerket inntil jeg får den nye Oppgraderingene er små, men det er kamerabiten jeg er mest interessert i uansett. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 16. september 2022 Del Skrevet 16. september 2022 Bestilte Pro Max 256GB fra Apple.no - fikk ikke ordrebekreftelse før 14.41 (De åpnet vel ikke shopen før 14.20 ca) fordi shopen deres bare hang, og står fortsatt med "Klargjøres for forsendelse" med levering tidligst 22.09 😐 Lenke til kommentar
UpsetDnite Skrevet 16. september 2022 Del Skrevet 16. september 2022 De som har bestilt fra Telenor. Fikk dere bekreftelse på mail etter at bestillingen ble bekreftet på nettsiden? Jeg har ikke fått noe enda. Syns det er dårlig at de ikke har sendt dem ut enda. Lenke til kommentar
obvobe Skrevet 16. september 2022 Del Skrevet 16. september 2022 UpsetDnite skrev (3 minutter siden): De som har bestilt fra Telenor. Fikk dere bekreftelse på mail etter at bestillingen ble bekreftet på nettsiden? Jeg har ikke fått noe enda. Syns det er dårlig at de ikke har sendt dem ut enda. har fått en ordrebekreftelse, i går. men ikke hørt noe mer ang sending osv. Lenke til kommentar
UpsetDnite Skrevet 16. september 2022 Del Skrevet 16. september 2022 obvobe skrev (9 minutter siden): har fått en ordrebekreftelse, i går. men ikke hørt noe mer ang sending osv. Ok. Merkelig at jeg ikke har fått noe, men ringte inn for å høre, og da var heldigvis alt i orden. Lenke til kommentar
obvobe Skrevet 16. september 2022 Del Skrevet 16. september 2022 (endret) UpsetDnite skrev (11 minutter siden): Ok. Merkelig at jeg ikke har fått noe, men ringte inn for å høre, og da var heldigvis alt i orden. så da har de sendt den eller? edit : ringte inn jeg også, hehe., min blir pakket og sendt i løpet av dagen. Endret 16. september 2022 av obvobe oppdatering Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. september 2022 Del Skrevet 16. september 2022 Bestilte i går og fikk ordrebekreftelse, men fortsatt ingen utsending. Skulle ønske apple lanserte på onsdager eller noe og ikke fredager 😛 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå