Comma Chameleon Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 (endret) minim skrev (7 minutter siden): Når letter de NDA for testerne så vi kan få litt kritiske tester på bordet? Ikke før fredag? Tipper det ja, men tar nok enda litt mer tid før kritiske tester er på plass. De første som slippes er de som har fått tidlig tilgang, og de kan man ikke stole på. Må vente til de som ikke er sponset av Apple til å gjøre undersøkelser. Ser ut som ting er i rute for min del og at jeg får den på fredag. Deksel og skjermbeskytter er på plass så nå er jeg klar. Dropper å oppgradere gamle telefonen til iOS 16, for å få litt ekstra wow-følelse av ny telefon. Endret 13. september 2022 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
minim Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 Comma Chameleon skrev (5 minutter siden): Tipper det ja, men tar nok enda litt mer tid før kritiske tester er på plass. De første som slippes er de som har fått tidlig tilgang, og de kan man ikke stole på. Må vente til de som ikke er sponset av Apple til å gjøre undersøkelser. Ser ut som ting er i rute for min del og at jeg får den på fredag. Deksel og skjermbeskytter er på plass så nå er jeg klar. Dropper å oppgradere gamle telefonen til iOS 16, for å få litt ekstra wow-følelse av ny telefon. Har du fått sporingsinfo alt? Trodde ikke apple sendte ut før torsdagen? Har fått deksel til min også, men skjermbeskytter får bli 13pro beskytter frem til 14pro dukker opp fra kina 😛 Merker så lite forskjell på 350kroners beskytter og 15kroners beskytter at jeg kjører kina varianten fra ebay Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 minim skrev (2 minutter siden): Har du fått sporingsinfo alt? Trodde ikke apple sendte ut før torsdagen? Har fått deksel til min også, men skjermbeskytter får bli 13pro beskytter frem til 14pro dukker opp fra kina 😛 Merker så lite forskjell på 350kroners beskytter og 15kroners beskytter at jeg kjører kina varianten fra ebay Ikke sporingsinfo nei, men var ganske tidlig ute og ikke fått noen tegn på at noe er galt enda 😛. Fikk også på dagen sist jeg bestilte så satser på at det går i år også. Jeg kjøper noen ekstra fra amazon/ebay, men det er så sykt typisk om jeg riper den opp mens jeg venter på billigskjermen så jeg kjører på med den dyre. 390 er det vel? Aaalt for dyrt egentlig, men når jobben betaler 10k av de 14k så går det fint 😛 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 Noen som vet hvor på telia man finner info om bestilling? Jeg finner ingenting om bestillingen jeg la inn. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 59 minutes ago, Eulogy said: Noen som vet hvor på telia man finner info om bestilling? Jeg finner ingenting om bestillingen jeg la inn. Eneste stedet jeg finner info i hvertfall er bestillingsbekreftelsen jeg fikk på epost. Lenke til kommentar
Kalbo Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 Når på dagen pleier man få link fra Telenor, om man får på den første puljen? Ja, jeg er desperat og har hastverk. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 Kalbo skrev (1 time siden): Når på dagen pleier man få link fra Telenor, om man får på den første puljen? Ja, jeg er desperat og har hastverk. Jeg har normalt sett pleid å få link mellom ca 13:00 og 15:00. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 1 hour ago, Kalbo said: Når på dagen pleier man få link fra Telenor, om man får på den første puljen? Ja, jeg er desperat og har hastverk. I fjor fikk jeg den kl 13:50. Og da fikk jeg pakken på mandagen etter. Frykter dessverre det blir det samme i år. Bor i Bergen. 1 Lenke til kommentar
trym177 Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 tc47 skrev (2 timer siden): I fjor fikk jeg den kl 13:50. Og da fikk jeg pakken på mandagen etter. Frykter dessverre det blir det samme i år. Bor i Bergen. Ikke fått noe enda jeg. Er vel ikke i første runde jeg 😕 Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 Har ikke fått noen bestillingslenke enda, ringte inn til Telenor nettbutikk og de fortalte at de fortsatt holdt på med å sortere telefoner. 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 7 minutes ago, trym177 said: Ikke fått noe enda jeg. Er vel ikke i første runde jeg 😕 Ikke sikkert, har ikke fått noe her heller. Har noen fått fra Telenor? Lenke til kommentar
larsism Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 Jeg bestilte fra Ice kl 14:07, fortsatt ikke fått noe. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 Reviews ute ser det ut til. Ikke kritiske, men interessant likevel 1 Lenke til kommentar
Kalbo Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 Noen som har fått link fra Telenor? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 Nope, ikke hørt noe enda. Lenke til kommentar
Kalbo Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 32 minutes ago, Mortis360 said: Nope, ikke hørt noe enda. Vel, skal man ha et håp om å få den på fredag bør linken komme i dag. Lenke til kommentar
Rakkaren Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 Jeg bestilte til Onecall 14:02. Ikke fått noe sendingsinfo. Kanskje ingen sender før 16/9 i år? Lenke til kommentar
UpsetDnite Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 Kom gjennom 14:12 på Telenor. Ikke fått noen melding enda. Fikk bekreftelsen flere timer etter jeg hadde forhåndsbestilt, så ser ikke lyst på det. Lenke til kommentar
trym177 Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 UpsetDnite skrev (3 minutter siden): Kom gjennom 14:12 på Telenor. Ikke fått noen melding enda. Fikk bekreftelsen flere timer etter jeg hadde forhåndsbestilt, så ser ikke lyst på det. Samme her. Kom gjennom 14:25 og bekreftelsen kom først på kvelden. Skulle ikke forundre meg at jeg må vente til oktober. Lenke til kommentar
Raggatusen Skrevet 14. september 2022 Del Skrevet 14. september 2022 (endret) UpsetDnite skrev (4 minutter siden): Kom gjennom 14:12 på Telenor. Ikke fått noen melding enda. Fikk bekreftelsen flere timer etter jeg hadde forhåndsbestilt, så ser ikke lyst på det. Telenor har sagt at de ikke sender ut link føre torsdag og fredag. begrunnelse er den skal ikke i butikk føre fredag .Jeg ringte de og det var beskjeden.så får min del håpper jeg telenor på gjøvik får inn fredag. Endret 14. september 2022 av Raggatusen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå