minim Skrevet 9. september 2022 Del Skrevet 9. september 2022 trym177 skrev (1 minutt siden): Telenor? Jeg har kun fått Mail hvor de bekrefter min reservasjon og skriver at jeg skal få en bestillingslink når den er på lager. Nei apple. Valgte dem siden jeg får den lanseringsdatoen da og prisen er nå lik uansett. 1 1 Lenke til kommentar
Leif1961 Skrevet 9. september 2022 Del Skrevet 9. september 2022 Her er oversikten om deksel eller flipcover passer fra 13 til 14 https://www.zdnet.com/article/will-my-iphone-13-case-fit-on-the-new-iphone-14/ 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. september 2022 Del Skrevet 10. september 2022 Hvor får man iPhone 14 pro max 128gb raskest nå? Samboeren som ønsker en, men pga problemer med systemene under launch så fikk hun ikke tak i en med god leveringsdato. Vil noen butikker ha noen enheter tilgjengelig på fredag? Eller er alle utsolgt via nett? Lenke til kommentar
atwater Skrevet 10. september 2022 Del Skrevet 10. september 2022 3 hours ago, Comma Chameleon said: Hvor får man iPhone 14 pro max 128gb raskest nå? Samboeren som ønsker en, men pga problemer med systemene under launch så fikk hun ikke tak i en med god leveringsdato. Vil noen butikker ha noen enheter tilgjengelig på fredag? Eller er alle utsolgt via nett? Noen butikker vil nok få noen modeller inn, men meget begrenset. Om jeg ikke husker feil, så legger Eplehuset ut en oversikt over hvilke butikker som har hvilke modeller inne på lansering. Lenke til kommentar
Phantom Software Skrevet 10. september 2022 Del Skrevet 10. september 2022 Følte jeg måtte opp i 512 GB, det var litt sure penger. Men har og tar veldig mye film og bilder, og trenger å ha en del tilgjengelig på tlf, ikke bare iCloud. Har også sluttet med iPad på reiser etter at jeg gikk over til Max fra vanlig, men bruker mye plass på ha film og tv lastet ned. Klarer meg på 256 i dag men må rydde ganske ofte, om 14 skal holde i fire nye år så blir det kjipt med 256 i lengden tror jeg. 1 Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 11. september 2022 Del Skrevet 11. september 2022 Var så mye tull når den ble lansert, 2 kjøp ikke gjennomført hos apple, står forsatt venter på betaling Fikk tilslutt kjøpt en 14max pro 256, men må vente til slutten av oktober Den som venter på noe godt? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. september 2022 Del Skrevet 11. september 2022 https://eplehuset.no/iphone/iphone-14?_=1662892002032&is_scroll=1&p=3&producttype=67299%2C67293 Enkelte av modellene hos eplehuset står som tilgjengelig på nettlager. Vet ikke hvilken dato de forventer da, men kanskje tidligere enn langt uti oktober? 1 Lenke til kommentar
Kalbo Skrevet 11. september 2022 Del Skrevet 11. september 2022 Jeg har forhåndsbestilt hos Telenor for første gang, fikk en bekreftelse og Mail om at jeg skulle få en bestillingslink når varen er på lager. Jeg må da kun vente uten å i det hele tatt få en beskjed eller oppdatering om forventet dato den er på lager? Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 11. september 2022 Del Skrevet 11. september 2022 3 hours ago, Kalbo said: Jeg har forhåndsbestilt hos Telenor for første gang, fikk en bekreftelse og Mail om at jeg skulle få en bestillingslink når varen er på lager. Jeg må da kun vente uten å i det hele tatt få en beskjed eller oppdatering om forventet dato den er på lager? Dette har jeg gjort flere ganger, og bestillingslinken kommer fortere enn du tror. For 2 år siden, bestilt på fredag, mobil i posten neste fredag. 1 Lenke til kommentar
Kalbo Skrevet 11. september 2022 Del Skrevet 11. september 2022 43 minutes ago, Kjell Olaf Winther said: Dette har jeg gjort flere ganger, og bestillingslinken kommer fortere enn du tror. For 2 år siden, bestilt på fredag, mobil i posten neste fredag. Håper det. Om den ikke kommer neste uke, får man ikke noen estimert ventetid hos Telenor? Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 11. september 2022 Del Skrevet 11. september 2022 (endret) 5 hours ago, Kalbo said: Håper det. Om den ikke kommer neste uke, får man ikke noen estimert ventetid hos Telenor? Det får du når du får bestillingslink. Og man kan sjekke nettbutikken til Telenor. Eller stikke innom en Telenorbutikk. Endret 11. september 2022 av Kjell Olaf Winther Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 Noen som har fått bestillingslink fra Telenor? Jeg har ikke det, og det begynner vel å bli dårlig tid nå mtp mulighetene å få tlf nå på fredag... Pleide vel å komme til mandag/tirsdag de siste årene for å rekke det? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 Bestillingslinkene fra Telenor har pleid å komme på Onsdag de forrige årene, det gjorde det for meg i 2019, 2020 og 2021. 1 Lenke til kommentar
trym177 Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 Jeg er utålmodig og blir skuffet om jeg ikke får link av Telenor i morgen. Prøvde bestille 14:00 men kom ikke gjennom før 14:25. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 Jeg får en ekstra sølv iphone 14 Pro 256gb om noen skulle behøve raskere enn Apple leverer. Må riktignok sendes fra meg da... Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 minim skrev (På 7.9.2022 den 22.43): satelitt funksjonen er omtrent like nyttig som en tredje brystvorte så de virkelig spart energien sin på. For veldig mange kanskje, men det var veldig stort for min del. Jeg har en Garmin Inreach Mini i sekken på alle teltturer. Denne kan jeg nå selge for et par tusenlapper og også unngå et abm som koster hundrelapper i måneden. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 Nimrad skrev (7 minutter siden): For veldig mange kanskje, men det var veldig stort for min del. Jeg har en Garmin Inreach Mini i sekken på alle teltturer. Denne kan jeg nå selge for et par tusenlapper og også unngå et abm som koster hundrelapper i måneden. Jeg vil nok vente med å selge inReach enheten min. For det første er jeg tryggere på at Garmin med erfaring får det best til, og for det andre er du fortsatt avhengig av strøm på telefonen og for det tredje er funksjonen kun tilgjengelig i Canada og USA i starten Men det er en funksjon jeg og gleder meg til som deg Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 Nimrad skrev (10 minutter siden): For veldig mange kanskje, men det var veldig stort for min del. Jeg har en Garmin Inreach Mini i sekken på alle teltturer. Denne kan jeg nå selge for et par tusenlapper og også unngå et abm som koster hundrelapper i måneden. Satelitt vil kun fungere i Canada og USA i starten etter min kjennskap. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 nomore skrev (1 minutt siden): For det første er jeg tryggere på at Garmin med erfaring får det best til, og for det andre er du fortsatt avhengig av strøm på telefonen og for det tredje er funksjonen kun tilgjengelig i Canada og USA i starten Var ikke klar over tredje, men for å kommentere på de andre. Garmin kan man heller ikke nødvendigvis stole på. Sporingen på enheten har jeg svært dårlig erfaring med. Jeg har ikke brukt SOS-funksjon, men dette er en backup-sikkerhet. Det er ikke noe man kan stole 100% på uansett. De fleste går jo uten. Strøm er det samme uansett hvilken enhet den kommer fra. Har alltid batteribank som backup til inreachen uansett, med dette trenger jeg en mindre dings. Lenke til kommentar
minim Skrevet 13. september 2022 Del Skrevet 13. september 2022 Når letter de NDA for testerne så vi kan få litt kritiske tester på bordet? Ikke før fredag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå