rafraf24 Skrevet 16. september 2022 Del Skrevet 16. september 2022 Fikk opp en varsel nå i posten sin app at pakken er opprettet, men ikke noe mer. Bestilte fra Telenor Lenke til kommentar
Kalbo Skrevet 16. september 2022 Del Skrevet 16. september 2022 Jeg har ikke engang fått link fra Telenor. Bestilte Pro Max 256GB lilla. Kom gjennom først kl 14:25. Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 16. september 2022 Del Skrevet 16. september 2022 Burde man sette opp telefonen fra scratch eller er det like greit å bruke iCloud kopien? Mange mener det første for å fjerne «rusk fra systemet». Hva tenker folket? Har det noe å si? Lenke til kommentar
trym177 Skrevet 16. september 2022 Del Skrevet 16. september 2022 brukernavn331 skrev (Akkurat nå): Burde man sette opp telefonen fra scratch eller er det like greit å bruke iCloud kopien? Mange mener det første for å fjerne «rusk fra systemet». Hva tenker folket? Har det noe å si? Jeg har de siste 2 gangene brukt hurtigstart og kopiert fra den eldre enheten. Skal være nok det. Men denne gangen skal jeg ta det fra scratch, men kun for følelsen av å ha en helt ny mobil På den måten får jeg også lastet ned apper jeg bruker i stedet for alle jeg har hatt men ikke brukt. 2 Lenke til kommentar
Kalbo Skrevet 16. september 2022 Del Skrevet 16. september 2022 Om noen har Telenor link til Pro Max i lilla farge, send meg gjerne en DM 😊 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 16. september 2022 Del Skrevet 16. september 2022 Oppgraderer fra XS til 14 Pro i kveld, om jeg finner den på lager i Drammen. Tenker det vil merkes godt? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 16. september 2022 Del Skrevet 16. september 2022 bshagen skrev (20 minutter siden): Oppgraderer fra XS til 14 Pro i kveld, om jeg finner den på lager i Drammen. Tenker det vil merkes godt? Tror Telenor på Gulskogen skulle ha noen få 14 Pro 256GB i sort igjen, ringte de for en times tid siden. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. september 2022 Del Skrevet 16. september 2022 Rakkaren skrev (5 timer siden): Tøft 👍 Samme her, oppdaterte appen en million ganger på vei hjem fra jobb, passerte butikken 16.17, ingenting enda. Nå må jeg ut en tur til i det pissregnet vi har i Trondheim i dag. Unødvendig! 😅 Lenke til kommentar
minim Skrevet 16. september 2022 Del Skrevet 16. september 2022 MartinF skrev (9 minutter siden): Samme her, oppdaterte appen en million ganger på vei hjem fra jobb, passerte butikken 16.17, ingenting enda. Nå må jeg ut en tur til i det pissregnet vi har i Trondheim i dag. Unødvendig! 😅 Sikkert ikke det samme, men jeg svinget innom Narvesen pickup pointet i dag på vei fra byen og hjem uten at varsel hadde kommet. Pakken var kommet den, men de hadde ikke scannet pakkene enda.. Lenke til kommentar
Ryel Skrevet 16. september 2022 Del Skrevet 16. september 2022 Noen som har hørt noe fra telenor? Bestilte m/ bestillingslenke på onsdag, men har fortsatt ikke hørt noe. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 16. september 2022 Del Skrevet 16. september 2022 Fortsatt ikke hørt noe, de har virkelig dårlig styring i år, i forhold til tidligere år med forhåndsbestillinger. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 16. september 2022 Del Skrevet 16. september 2022 Plutselig har Elkjøp alle modeller på lager her lokalt, men med tre telefoner som kommer fra Apple på tirsdag, så avventer jeg. Snakk om glimrende timing 🙋♂️ Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. september 2022 Del Skrevet 16. september 2022 minim skrev (16 minutter siden): Sikkert ikke det samme, men jeg svinget innom Narvesen pickup pointet i dag på vei fra byen og hjem uten at varsel hadde kommet. Pakken var kommet den, men de hadde ikke scannet pakkene enda.. Extra her, men har prøvd det før og fikk da klar beskjed om at det ikke var noe vits å komme før jeg fikk melding... 😅 Lenke til kommentar
ilalo Skrevet 16. september 2022 Del Skrevet 16. september 2022 2 hours ago, bshagen said: Oppgraderer fra XS til 14 Pro i kveld, om jeg finner den på lager i Drammen. Tenker det vil merkes godt? Oppgraderte fra en xs jeg også i dag, kom tilfeldig over en på Power iphone 14 pro max stellasvart 256GB Ganske så fornøyd siden den jeg bestilte ikke skulle komme før midten av oktober 2 Lenke til kommentar
brukernavn331 Skrevet 16. september 2022 Del Skrevet 16. september 2022 (endret) Fler som venter på sin levering fra Jetpak/Telia? Fortsatt ikke lastet opp på bil ifølge sporing 😰 Endret 16. september 2022 av brukernavn331 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 16. september 2022 Del Skrevet 16. september 2022 ilalo skrev (8 minutter siden): Oppgraderte fra en xs jeg også i dag, kom tilfeldig over en på Power iphone 14 pro max stellasvart 256GB Ganske så fornøyd siden den jeg bestilte ikke skulle komme før midten av oktober Ah, sånn er herlig å høre!😃 Gratulerer! 1 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. september 2022 Del Skrevet 16. september 2022 (endret) brukernavn331 skrev (1 time siden): Fler som venter på sin levering fra Jetpak/Telia? Fortsatt ikke lastet opp på bil ifølge sporing 😰 Hos meg står det forventet levering kl 21 i kveld. Edit: kom på døra nå 19.05 😀 Endret 16. september 2022 av Eulogy 2 Lenke til kommentar
Raggatusen Skrevet 16. september 2022 Del Skrevet 16. september 2022 (endret) Ryel skrev (3 timer siden): Noen som har hørt noe fra telenor? Bestilte m/ bestillingslenke på onsdag, men har fortsatt ikke hørt noe. Ringte inn før i dag de sa min var på paking men ble sendt mandag .fikk link onsdag klokke 06.00 Endret 16. september 2022 av Raggatusen Feil ord Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 16. september 2022 Del Skrevet 16. september 2022 Mortis360 skrev (5 timer siden): Tror Telenor på Gulskogen skulle ha noen få 14 Pro 256GB i sort igjen, ringte de for en times tid siden. Telia på Gulskogen hadde en Pro i Steller Black i 256GB! Takk for tips! ilalo skrev (3 timer siden): Oppgraderte fra en xs jeg også i dag, kom tilfeldig over en på Power iphone 14 pro max stellasvart 256GB Ganske så fornøyd siden den jeg bestilte ikke skulle komme før midten av oktober Første inntrykk? 120hz! Telefonen føles så utrolig snappy ut! Deilig, dette ble bedre enn jeg trodde 3 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 16. september 2022 Del Skrevet 16. september 2022 Noen som har noen gode kilder til wallpapers i skikkelig oppløsning? Finner så mye ræl på nett ala «Hey, dont fuck with my iPhone» osv, skulle gjerne funnet noe av litt bedre kvalitet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå