Roghag Skrevet 7. september 2022 Del Skrevet 7. september 2022 Kjøpte meg dyr flott 77" sony 4k tv i går, men kvaliteten på viaplay var overraskende dårlig. Det var ikke forhåndsinstallert app på tv, så jeg måtte legge den inn. Mistenker at jeg ikke får beste kvalitet via denne appen, Viaplay sier på sine sider at 4k kan du få via LG/Samsung tv +Apple tv 4K. Kan det være at jeg må koble til med apple tv for å få god kvalitet på viaplay siden jeg har sony? De skriver noe om at det er viktig at frekvens settes på 50Hz og ikke 60 Hz som er vanlig i USA og andre land. Er det noen som har erfaringer med dette? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 7. september 2022 Del Skrevet 7. september 2022 Jeg har en Apple Tv 4k og får ganske god kvalitet på Viaplay når jeg ser på 4k innhold. Er det Premier League du skal se på så husk på at standard sendingen og 4k sendingen er to separate valg Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. september 2022 Del Skrevet 7. september 2022 (endret) 4K-sendingene ser smashing ut via Viaplay-appen på min Samsung-tv. Viaplay har meg bekjent ikke sendt noe direkte i 4K siden du fikk tv-en i går. Det neste som sendes i 4K (Ultra HD) på Viaplay er Europa League-kampen mellom Manchester United og Real Sociedad i morgen kveld. Endret 7. september 2022 av Snikpellik Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 7. september 2022 Del Skrevet 7. september 2022 (endret) Viaplay er jo ikke gratis….ellers har Viaplay i siste 5-6 år hatt utmerket kvalitet. Men ettersom jeg har parabol ser jeg sport der, som Formel 1 i 4K. Man U kampen går også i 4K på parabol. Endret 7. september 2022 av Kjell Olaf Winther Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå