Gjest 11e29...015 Skrevet 6. september 2022 Del Skrevet 6. september 2022 den ligger ikke i nærheten av selve åpningen, ved klitroris eller noe. Garantert ikke herpes / klamyddia, eller noe sånn. Man har innsiden av låret, og så er det et lite område, og så er det selve underlivet - i det området ligger det en liten kul. Midt mellom låret og underlivet, og på utsiden av underlivet. Har vært der i kanskje en ukes tid nå. Kjenner ikke noe særlig til kulen vanligvis, men litt ubehagelig hvis jeg klemmer på den. Men alle lymfeknutene ligger vel litt lenger opp, nærmere navlen? Så jeg vet ikke om dette er en veldig hoven lymfeknute, eller om det kan være noe helt annet? Anonymous poster hash: 11e29...015 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 6. september 2022 Del Skrevet 6. september 2022 Gjest 11e29...015 skrev (21 minutter siden): den ligger ikke i nærheten av selve åpningen, ved klitroris eller noe. Garantert ikke herpes / klamyddia, eller noe sånn. Man har innsiden av låret, og så er det et lite område, og så er det selve underlivet - i det området ligger det en liten kul. Midt mellom låret og underlivet, og på utsiden av underlivet. Har vært der i kanskje en ukes tid nå. Kjenner ikke noe særlig til kulen vanligvis, men litt ubehagelig hvis jeg klemmer på den. Men alle lymfeknutene ligger vel litt lenger opp, nærmere navlen? Så jeg vet ikke om dette er en veldig hoven lymfeknute, eller om det kan være noe helt annet? Anonymous poster hash: 11e29...015 Tror det er det samme jeg sliter med av og til. I skille i laaret, slik som du beskriver det og under armene. Noen ganger, en kule paa innsiden, som noen ganger utvikler seg til ei kjempesvaer kvise og infeksjon. Tror det har med lymfesystemet aa gjoere. En gang var det saa gale, under venstrearmen, at jeg maatte paa legevakten aa sjaere hull i dem. Men for all del, saa galt, trenger det ikke aa bli hos deg. Hold den under oppsikt og se om den minker eller vokser og bli til ei kvise kanskje? I tillegg til vanlig kroppshygiene, spander noe desifinerende, paa det omraadet. Hos meg, er det ikke signaler om kreft, eller noe saann, saa ikke tenk i de baner. Men hvis det er noe som kommer videre fremover og blir plagsomt, kom deg til legen. Lenke til kommentar
Gjest 11e29...015 Skrevet 6. september 2022 Del Skrevet 6. september 2022 Og hvordan blir sånne ting undersøkt hvis man må til legen? hvis de må tas biopsi, bruke laser for å bli kvitt kulen, eller gjøre andre ting, for eksempel? Anonymous poster hash: 11e29...015 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 6. september 2022 Del Skrevet 6. september 2022 Legen min saa paa dem, ikke noe mer. Fikk noe pencelin en gang. Har ikke noen erfaring med biopsi, laser. Hvor lenge har du hatt den? Lenke til kommentar
Gjest 24849...e1b Skrevet 7. september 2022 Del Skrevet 7. september 2022 Vet det er fristende å søke råd her, men kom deg til fastlegen. Da får man riktig hjelp. Anonymous poster hash: 24849...e1b Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 7. september 2022 Del Skrevet 7. september 2022 Gjest 24849...e1b skrev (6 timer siden): Vet det er fristende å søke råd her, men kom deg til fastlegen. Da får man riktig hjelp. Anonymous poster hash: 24849...e1b 👍 Lenke til kommentar
Gjest 11e29...015 Skrevet 7. september 2022 Del Skrevet 7. september 2022 Karltorbj skrev (9 timer siden): Legen min saa paa dem, ikke noe mer. Fikk noe pencelin en gang. Har ikke noen erfaring med biopsi, laser. Hvor lenge har du hatt den? har bare hatt det noen få dager, tror jeg. kanskje en ukes tid. Anonymous poster hash: 11e29...015 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 7. september 2022 Del Skrevet 7. september 2022 Jeg hadde sett hvordan, den hadde utviklet seg, men jeg har jo ogsaa vaert hos legen angaaende dette. Jeg er ikke en lege, hvis du bekymrer deg mye, oppsoek ham. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 7. september 2022 Del Skrevet 7. september 2022 Det er helt sikkert hårsekkbetennelse. Det området du har kul på er veldig typisk område for hårsekkbetennelse, og veldig typisk hos kvinner siden vi ofte bruker stramme klær. Hårsekkbetennelse kan behandles med å smøre Fucidin (antibiotikasalve) x 3 daglig i en uke. Du må uansett kontakte lege for dette, for å få utskrevet dette på resept. Evt kan det hjelpe å få den drenert, det kan også fastlegen fikse! Prøv å la huden puste med å ikke gå med for stramme klær nedentil og vær forsiktig med intimshaving (shave med hårene, ikke mot), så slipper du nye slike hårsekkbetennelser. 3 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå