-Siberian- Skrevet 6. september 2022 Del Skrevet 6. september 2022 Jeg har et antall slides som jeg bruker en makro til å blande i tilfeldig rekkefølge. Det funker fint, men jeg skulle også hatt en mulighet til å sortere dem tilbake i riktig sortert rekkefølge. Noen som har et forslag til hvordan det kan gå til? Lenke til kommentar
Web King Skrevet 7. september 2022 Del Skrevet 7. september 2022 1. Start PowerPoint på datamaskinen og åpne en presentasjon. 2. Klikk på "Visning"-fanen øverst i PowerPoint vinduet. 3. Klikk "Lydbildesortering" i Presentasjonsvisninger-gruppen øverst i vinduet. Alle lysbildene dine vises nå i en liste med titlene godt synlige. 4. Klikk og dra hvert lysbilde for å plassere det i henhold til dine preferanser. En vertikal linje vises der lysbildet ditt vil bli plassert når du slipper venstre museknapp. 5. Klikk "Normal" øverst i vinduet for å gå tilbake til normal visning. Lysbildene dine er nå sortert. Source: https://smallbusiness.chron.com/sort-powerpoint-presentation-based-title-40400.html Husk, google er din beste venn! Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 7. september 2022 Del Skrevet 7. september 2022 Web King skrev (2 minutter siden): Tror ikke du svarer på spørsmålet, her. Slik jeg forstod TS ønsker h*n å kunne fortløpende veksle mellom random og kronologisk rekkefølge på slides med en knapp. Kjenner ikke til noen slik funksjon i Powerpoint, dessverre. Lenke til kommentar
-Siberian- Skrevet 7. september 2022 Forfatter Del Skrevet 7. september 2022 13 hours ago, Dassen said: Tror ikke du svarer på spørsmålet, her. Slik jeg forstod TS ønsker h*n å kunne fortløpende veksle mellom random og kronologisk rekkefølge på slides med en knapp. Kjenner ikke til noen slik funksjon i Powerpoint, dessverre. Stemmer det. Jeg regner med det innebærer VBA-kode av noe slag - det bruker jeg for å randomisere dem også - jeg fant en programsnutt for det. Men har ikke lyktes med å finne noe som gjenoppretter rekkefølgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå