jendor Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Forøvrig er det vel en diskusjon om hvorvidt det er lurt å bruke en nettbutikk som ikke engang har et telefonnummer man kan ringe til dersom man trenger hjelp.. Mangelen på telefonnummer = useriøs (min mening) Levere telefoner gjør de sikkert hvis de har nok kontantstrøm til å kjøpe inn telefonen før de selger den til deg i oppkrav (og nei, det er vanskelig å bli lurt v/oppkrav) Lenke til kommentar
Friedrich II der Grosse Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Hei! Nå har jeg fått e-post fra utenabonnement.no. Ganske imponert over at jeg fikk svar i dag ettersom jeg postet brevet i går Jeg ble informert om at telefonen kom på lager i natt, og at det blir ekspedert i dag. Min kontaktperson kunne fortelle meg at telefonen muligens kommer før helga. Det er hyggelig. I tillegg kunne vedkommende opplyse om at de er i ferd med å ansette en person som skal seg av kundekontakten fra 1. februar. Så nå blir det forhåpentligvis litt mer stille ang. kritikken av utenabonnement.no i fremtiden Lenke til kommentar
Friedrich II der Grosse Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Forøvrig er det vel en diskusjon om hvorvidt det er lurt å bruke en nettbutikk som ikke engang har et telefonnummer man kan ringe til dersom man trenger hjelp.. Mangelen på telefonnummer = useriøs (min mening) Levere telefoner gjør de sikkert hvis de har nok kontantstrøm til å kjøpe inn telefonen før de selger den til deg i oppkrav (og nei, det er vanskelig å bli lurt v/oppkrav) Det er vel ganske kostnadsbesparende å ikke ha kundeservice pr. telefon. Nå viser det seg jo at de har e-post adresse. De ytrer jo selv at dette nettopp er grunnen til at de velger å ikke ha en telefon-support. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg velger heller å snakke med noen når jeg trenger hjelp, fremfor å måtte sende epost og vente på svar. Dessuten er det ikke noe særlig billig der heller. Lenke til kommentar
Friedrich II der Grosse Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 Jeg velger heller å snakke med noen når jeg trenger hjelp, fremfor å måtte sende epost og vente på svar. Dessuten er det ikke noe særlig billig der heller. Ja... dette har vel med individuelle preferanser å gjøre? Jeg foretrekker skriftlige "klager" hvis det er noe jeg vil. Følgelig skriver jeg heller en elektronisk post enn å ringe. Jeg bestilte min LG G7100 der fordi den er billigere der enn hos noen andre butikker (3700kr). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå