Gå til innhold

Spørsmål angående nettbutikk.

Anbefalte innlegg

Forøvrig er det vel en diskusjon om hvorvidt det er lurt å bruke en nettbutikk som ikke engang har et telefonnummer man kan ringe til dersom man trenger hjelp..

Mangelen på telefonnummer = useriøs (min mening)

Levere telefoner gjør de sikkert hvis de har nok kontantstrøm til å kjøpe inn telefonen før de selger den til deg i oppkrav (og nei, det er vanskelig å bli lurt v/oppkrav)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Nå har jeg fått e-post fra utenabonnement.no. Ganske imponert over at jeg fikk svar i dag ettersom jeg postet brevet i går :thumbup:

Jeg ble informert om at telefonen kom på lager i natt, og at det blir ekspedert i dag. Min kontaktperson kunne fortelle meg at telefonen muligens kommer før helga. Det er hyggelig. :)

I tillegg kunne vedkommende opplyse om at de er i ferd med å ansette en person som skal seg av kundekontakten fra 1. februar. Så nå blir det forhåpentligvis litt mer stille ang. kritikken av utenabonnement.no i fremtiden ;)

Lenke til kommentar
Forøvrig er det vel en diskusjon om hvorvidt det er lurt å bruke en nettbutikk som ikke engang har et telefonnummer man kan ringe til dersom man trenger hjelp..

Mangelen på telefonnummer = useriøs (min mening)

Levere telefoner gjør de sikkert hvis de har nok kontantstrøm til å kjøpe inn telefonen før de selger den til deg i oppkrav (og nei, det er vanskelig å bli lurt v/oppkrav)

Det er vel ganske kostnadsbesparende å ikke ha kundeservice pr. telefon. Nå viser det seg jo at de har e-post adresse. De ytrer jo selv at dette nettopp er grunnen til at de velger å ikke ha en telefon-support.

Lenke til kommentar
Jeg velger heller å snakke med noen når jeg trenger hjelp, fremfor å måtte sende epost og vente på svar.

Dessuten er det ikke noe særlig billig der heller.

Ja... dette har vel med individuelle preferanser å gjøre? Jeg foretrekker skriftlige "klager" hvis det er noe jeg vil. Følgelig skriver jeg heller en elektronisk post enn å ringe. Jeg bestilte min LG G7100 der fordi den er billigere der enn hos noen andre butikker (3700kr).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...