Gulapekatt22 Skrevet 6. september 2022 Del Skrevet 6. september 2022 Hei, som tittelen så ser dere at sjefen min sendte meg ny arbeidskontrakt imens jeg var på ferie, er ikke dette rart? Han sendte meg melding og spuete meg om å signere. Leste over arbeidskontrakten og alt så bra ut, men synes fortsatt at det var rart. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Gjest 18f95...328 Skrevet 6. september 2022 Del Skrevet 6. september 2022 Hva er det som er rart? Anonymous poster hash: 18f95...328 Lenke til kommentar
Fish Skrevet 6. september 2022 Del Skrevet 6. september 2022 Du kan jo starte med å spørre hva som er grunnen til at han sender deg ny kontrakt. Du behøver ikke signere den hvis du ikke vil. Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 9. september 2022 Del Skrevet 9. september 2022 Du har kontrakt fra før, og han sender ny? Ville som minimum da bedt om hva som skiller denne fra den forrige. Lenke til kommentar
Jalla21 Skrevet 9. september 2022 Del Skrevet 9. september 2022 Gulapekatt22 skrev (På 6.9.2022 den 15.35): Hei, som tittelen så ser dere at sjefen min sendte meg ny arbeidskontrakt imens jeg var på ferie, er ikke dette rart? Han sendte meg melding og spuete meg om å signere. Leste over arbeidskontrakten og alt så bra ut, men synes fortsatt at det var rart. Hva synes dere? Hvorfor leser du jobb e-post når du er på ferie? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå