gustav2 Skrevet 6. september 2022 Del Skrevet 6. september 2022 brukte du windows 95? jeg brukte win 95, jeg elsker fortsatt ¨komisk chat¨ Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 6. september 2022 Del Skrevet 6. september 2022 Min første PC var en IMB Aptiva fra 1995 med Windows 95 installert. Da var jeg 7 år gammel. Mange minner fra det operativsystemet, men jeg har i ettertid hørt at det var litt ustabilt, selv om jeg ikke opplevde det slik. Etter det har jeg hatt erfaring med alle Windows OS som kom. Mine favoritter er Windows 95, 98, 2000, XP, 7 og 10. De to desidert verste er Me og Vista, selv om Vista ble bedre med oppdateringer. Jeg husker Windows 95 hadde noen spill og media installert, blant annet en musikkvideo. Lenke til kommentar
gustav2 Skrevet 6. september 2022 Forfatter Del Skrevet 6. september 2022 3 hours ago, FrihetensRegn said: Min første PC var en IMB Aptiva fra 1995 med Windows 95 installert. Da var jeg 7 år gammel. Mange minner fra det operativsystemet, men jeg har i ettertid hørt at det var litt ustabilt, selv om jeg ikke opplevde det slik. Etter det har jeg hatt erfaring med alle Windows OS som kom. Mine favoritter er Windows 95, 98, 2000, XP, 7 og 10. De to desidert verste er Me og Vista, selv om Vista ble bedre med oppdateringer. Jeg husker Windows 95 hadde noen spill og media installert, blant annet en musikkvideo. husker du encarta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå