Gjest a96bd...624 Skrevet 5. september 2022 Del Skrevet 5. september 2022 dette rådet har i alle fall jeg fått høre hvis jeg utvikler sånne infeksjoner, at det bare er å drikke masse juice (eller andre "sure" ting) og så skal dette visstnok hjelpe mot infeksjoner av denne typen. men først må vel disse tingene gjennom magesekken, og de mage-syrene er vel temmelig heftige saker. I tillegg må det man drikker gjennom hele tarmen før det faktisk kommer frem til der infeksjonen befinner seg. Så alt man drikker blir vel såpass "nøytralisert" at det egentlig ikke har noe å si for selve infeksjonen? Anonymous poster hash: a96bd...624 Lenke til kommentar
Karltorbj Skrevet 5. september 2022 Del Skrevet 5. september 2022 Sitron og hvitloek, er veldig rensende i sammen. Tror ikke at du trenger aa ta saa store mengder, at det gaar paa magen. Lenke til kommentar
Påkrevdnavn Skrevet 5. september 2022 Del Skrevet 5. september 2022 Jeg har hørt at tranebærjuice er for å forebygge infeksjonene, har du først fått de vil jeg anbefale legen ganske kjapt, da dette kan gjøre veldig vondt om det går for langt. Jeg kan ikke understreke det nok, utrolig vondt. Sånn: finner ikke ro i kroppen, kan ikke sove, gråte mens man sitter på do vondt. Lenke til kommentar
Gjest a96bd...624 Skrevet 5. september 2022 Del Skrevet 5. september 2022 det jeg lurer mest på var vel om sånne ting egentlig har noen som helst "effekt" i det hele tatt? urinrøret og blæra er vel det aller, aller siste som disse tingene kommer frem til, før det skal ut igjen. Ettersom det man drikker elle spiser allerede har vært gjennom magen og tarmene, så blir vel den eventuelle "effekten" temmelig laber. Anonymous poster hash: a96bd...624 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 5. september 2022 Del Skrevet 5. september 2022 Det skal hjelpe litt, og det er det at det er surt som gjør at det har en effekt. Jeg tror også at bra inntak av C-vitamin kan hjelpe. Men det er ofte slik at en må til legen og få hjelp likevel. Lenke til kommentar
Nepa Skrevet 7. september 2022 Del Skrevet 7. september 2022 Gjest a96bd...624 skrev (På 5.9.2022 den 12.57): Ettersom det man drikker elle spiser allerede har vært gjennom magen og tarmene, så blir vel den eventuelle "effekten" temmelig laber. Du er inne på noe. De pleier å ha midlene i kapsler når de skal svelges. Ellers blir det å ta midlene som stikkpiller. Væsken vil da suges opp i tarmen på en effektiv måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå