ATI TwEaKer Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) I forbindelse med sjekk av linjen, har vi konstatert at det kan være mangel påkapasitet via ordinær forbindelse. Vi prøver imidlertid å levere linjen via en annen løsning, som vil fungere like godt. Endringen kan dessverre forsinke leveransen noe. Hva betyr dette. Vi har motatt en Netopia men, har fått beskjed om og returnere denne og vi istede får en Cisco ruter... Det står at det ikke går utover linjekvaliteten, men jeg velger og ta dette med en klype salt, eller er det ingenting og være urolig over?? EDIT: Skriveleiif Endret 12. januar 2004 av ATI TwEaKer Lenke til kommentar
kalkulatoren Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Det høres i hvert fall bedre ut enn å få levert en dårlig linje.. Lenke til kommentar
ZanDaMan Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hvor bor du ATI Tweaker? Jeg har fått samme mail i fra NGT... Sjekk denne tråden : http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=191503 Zan Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg bor i Trondheim, nærmere bestemt byåsen/ugla! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå