Spillredaksjonen Skrevet 5. september 2022 Del Skrevet 5. september 2022 Prey-sjefen: – Jeg ville ikke at spillet skulle hete Prey Måtte følge ordre fra Bethesda. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Seagull Skrevet 5. september 2022 Del Skrevet 5. september 2022 Synd det måtte bli slik. Jeg oppdaget Prey ved tilfeldighet, og ble tatt tilbake av de komplekse systemene og den unike designfilosofien. At spillet ikke ble møtt med braksuksess er slående, og kan nok attribueres til, som Colantonia sa, kommersielle feilsteg. 1 Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 5. september 2022 Del Skrevet 5. september 2022 Ja, det er et knallspill som burde slått an mye mer enn det gjorde. Heldigvis har Arkane fortsatt med å lage fabelaktige spill og jeg gleder meg til Redfall. 2 Lenke til kommentar
Baljepiraten Skrevet 5. september 2022 Del Skrevet 5. september 2022 Spillet har som mange andre spill en altfor lang intro. Synd, for jeg mistet interessen før jeg kom ordentlig i gang. 1 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 5. september 2022 Del Skrevet 5. september 2022 Baljepiraten skrev: Spillet har som mange andre spill en altfor lang intro. Synd, for jeg mistet interessen før jeg kom ordentlig i gang. What? Det er jo maks min. 10-15 min? For øvrig et av de beste spillene jeg har spilt noensinne. Vil si det nesten tok sjangeren et steg videre fra Deus Ex og System Shock 2. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn Skrevet 5. september 2022 Del Skrevet 5. september 2022 (endret) Et av de absolutt beste spillene de senere årene (i hvert fall bedre enn Deathloop). Synd at spillet ikke ble en stor suksess, fordi det har en nesten perfekt blanding av skrekk, sci-fi, RPG-aktige mekanikker, og har en knallgod historie med interessante karakterer. Skulle gjerne ha sett Prey 2, eller noe liknende. Samme gjelder Days Gone (har kun spilt PC-versjonen), et annet knallbra spill som fikk (mer eller mindre) urimelige svake anmeldelser, i hvert fall sammenliknet med andre spill med liknende tidlige bugs. Når det er sagt, så er Prey lett det beste av disse to spillene. Endret 5. september 2022 av Slettet-QB4VTZbn Lenke til kommentar
Knetten Skrevet 5. september 2022 Del Skrevet 5. september 2022 Kvalmende studio. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 5. september 2022 Del Skrevet 5. september 2022 Geir T skrev: Et av de absolutt beste spillene de senere årene (i hvert fall bedre enn Deathloop). Synd at spillet ikke ble en stor suksess, fordi det har en nesten perfekt blanding av skrekk, sci-fi, RPG-aktige mekanikker, og har en knallgod historie med interessante karakterer. Skulle gjerne ha sett Prey 2, eller noe liknende. Samme gjelder Days Gone (har kun spilt PC-versjonen), et annet knallbra spill som fikk (mer eller mindre) urimelige svake anmeldelser, i hvert fall sammenliknet med andre spill med liknende tidlige bugs. Når det er sagt, så er Prey lett det beste av disse to spillene. Prey var fett, men days gone ble nok dessverre et spill jeg ville like, men klarte bare ikke å engasjere meg. Spilte på ps3. Lenke til kommentar
Grimbeorn Skrevet 6. september 2022 Del Skrevet 6. september 2022 Knetten skrev: Kvalmende studio. Hva er galt med Arkane? Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 6. september 2022 Del Skrevet 6. september 2022 Grimbeorn skrev: Knetten skrev: Kvalmende studio. Hva er galt med Arkane? Gikk utifra han mente Bethesda jeg. 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 6. september 2022 Del Skrevet 6. september 2022 Soleklar 10/10 Hatt mange runder gjennom det spillet. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå