Spillredaksjonen Skrevet 5. september 2022 Del Skrevet 5. september 2022 Halo Infinite-spillere fant kreativ løsning etter at 343 skrotet lokal flerspiller Fant en måte å spille med venner på samme skjerm. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 5. september 2022 Del Skrevet 5. september 2022 Jeg skjønner ikke hvorfor 343 roter det sånn til. De hadde en mega start med gratis multiplayer. Campaign var også ganske OK, men noe kort. Det er snart et år siden og det har ikke kommet mer innhold av betydning? Fyrte opp multiplayer for en stund siden, og det var mye det samme men en del lengre ventetid på matchmaking. 1 Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 5. september 2022 Del Skrevet 5. september 2022 De dreper spillet. Det råtner på rot da det er ingen oppdateringer og intet å gjøre... Lenke til kommentar
Iki Skrevet 5. september 2022 Del Skrevet 5. september 2022 Man kan jo lure hvordan spillet ville blitt mottatt om det ikke hadde blitt utsatt med et helt år, men med tanke på utviklingshastigheten i ettertid så er jeg ikke sikker på om det året var så verdifullt. Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 6. september 2022 Del Skrevet 6. september 2022 Dette minner meg om i gode gamle dager, når vi spilte Timesplitters 2. Da trikset vi det til slik at vi kunne spille det online, selv om spillet ikke hadde online-modus. Helt latterlig at multiplayer-spill i dag kommer uten offline. Bilspill føler jeg er verstingen på den fronten for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå