Pug Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg lurer på hva jeg gjør for å åpne portene fra endring.nextgentel.no? Jeg velger riktig ruter, logger inn, også får jeg disse alternativene: ..:: Velg ønsket konfigurasjon - Én IP-adresse, med filtersett (standard) - Én IP-adresse, uten filtersett - Subnett - Hjemmekontorløsning - Bedriftsspesifikk konfigurasjon Jeg kan velge en av disse, også trykke "endre konfigurasjon" Eller så kan jeg gå til avansert konfigurasjonsmeny, og da står det info om firmwareversjon, IP-adresse internett, IP-adresse lokalnett, og DHCP lokalnettet som er markert "ja". Hva gjør jeg for å åpne porter, slik at jeg kan hoste custom games i Warcraft III ? Lenke til kommentar
Zhen.Jen Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Om du bruker en router i huset ditt som ikke har noe med NGT å gjøre sliter du... Det gjør iallefall jeg... Jeg greide fint å invite uten FW med NGT før... Belkin WLAN= Lenke til kommentar
Pug Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 Jeg har jo en netopia ruter fra nextgentel, og NGT Delta ADSL... Så jeg er NGT kunde Lenke til kommentar
jevel Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Sjekk ut Relativt.net. -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå